Υπογραφή και όψη… θρυλική
Τι αιφνιδιαστική και ευχάριστη κίνηση ήταν αυτή της Honda που παρουσίασε (έστω και) στην Ινδία μια μοτοσυκλέτα σαν τη νέα Honda CB 350: Απλή, μονοκύλινδρη, αερόψυκτη και Euro5! Είναι η μοτοσυκλέτα που θα κάνει τους λάτρεις των κλασικών μοτοσυκλετών να αναφωνήσουν: “Αυτή μάλιστα!”
Ένα νέο μοντέλο κατέφθασε στην ινδική αγορά και ονομάζεται Honda CB 350 H’Ness (σημαίνει “μεγαλειοτάτη”, “βασίλισσα”). Αυτή η μοτοσυκλέτα πληροί τις νέες αυστηρές ινδικές προδιαγραφές ρύπων-θορύβου οι οποίες δεν απέχουν ιδιαίτερα από τις Euro 5 της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έρχονται το 2021.
Η ευθυγράμμιση της ασιατικής χώρας και τεράστιας αγοράς για τους δυο τροχούς (που ονομάζεται BS6) έγινε έτσι ώστε τα ινδικά δίτροχα να είναι χωρίς μετατροπές, άμεσα εξαγώγιμα προς τον υπόλοιπο κόσμο, αλλά και την Ευρώπη.
Πέραν τούτου η μοτοσυκλέτα είναι εφοδιασμένη με ένα σωρό “καλούδια” που θα κάνουν και τους πιο δύσπιστους να το ξανασκεφτούν.
Διαθέτει δικάναλο ABS, με μεγάλης διαμέτρου μπροστινό δισκόφρενο (310mm), αλλά και Traction Control (HSTC) παρακαλώ. Επίσης ο οριζόντια χωρισμένος προβολέας και όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας full LED, ενώ ο αναλογικός/ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone μέσω Bluetooth.
Πάμε τώρα στο καίριο κομμάτι της εμφάνισης και της τεχνολογίας, αφού η Honda εν έτη 2020 παρουσίασε έναν πολύ κομψό, ολοκαίνουργιο κινητήρα που δεν έχει καμία σχέση με τη “μοντέρνα τεχνολογία”.
Είναι μονοκύλινδρος, διβάλβιδος, 348cc, ψύχεται με αέρα και αποδίδει ελάχιστους ίππους.
Οι “αστείοι” 20,77 ίπποι που ανακοινώνονται θα “τρομάξουν” λίγο τους “καταναλωτές”, αλλά μια ματιά στα 3,0 κιλά ροπής και τις στροφές που αποδίδονται (3.000 rpm) θα επαναφέρουν την τάξη: ο αρχαιοπρεπούς διάταξης κινητήρας έχει φτιαχτεί για να έχει ροπή και όσο το δυνατό χαμηλότερη κατανάλωση.
Ο κινητήρας είναι και πολύ όμορφος, τόσο “μυώδης” όσο πρέπει και κλασικός σε όψη. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 5 σχέσεων (είπαμε ότι ο κινητήρας έχει ροπή) και υπάρχει αντικραδασμικός άξονας.
Πολύ όμορφο επίσης – για τα μάτια των κλασικών μοτοσυκλετιστών ξαναλέμε – είναι και το σύνολο της CB 350, με ντεπόζιτο σχήματος “δάκρυ” όπως παλιά και ανάγλυφα μεταλλικά σήματα Honda που έρχονται από τη δεκαετία του ’70.
Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ (που είναι ακόμη πιο ωραίο στη διχρωμία) είναι στα 15 λίτρα, και είναι άριστα διαστασιολογημένο σε σχέση με την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα της οποίας το βάρος φτάνει τα 181 κιλά.
Άντε και με το καλό να δούμε αυτή τη μοτοσυκλέτα κάποια στιγμή κι από τα μέρη μας…