Η Kawasaki επαναφέρει στην γκάμα της την θρυλική KLE 500, με το γνώριμο όνομα να έρχεται στη σύγχρονη εποχή
Η νέα γενιά του δημοφιλούς μεσαίου Adventure θα κυκλοφορήσει το 2026, μαζί με μια πιο πλούσια έκδοση SE, επαναφέροντας στη μνήμη ένα από τα πιο αγαπημένα μοντέλα της δεκαετίας του ’90.
Η εταιρία είχε προϊδεάσει το κοινό από την EICMA του 2024, παρουσιάζοντας τότε ένα μυστηριώδες κιβώτιο από το οποίο ξεπρόβαλλε μια 21άρα μπροστινή ζάντα με ακτίνες, καθώς και δύο λαιμοί εξατμίσεων, που πρόδιδαν τη χρήση ενός δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα.
Ένα χρόνο αργότερα και φτάνουμε στο σήμερα, 24/10, όπου οι teaser εικόνες έδωσαν τη θέση τους στην επίσημη παρουσίαση της νέας KLE 500.
Η αρχική KLE 500, που κυκλοφόρησε από το 1991 έως το 2007, υπήρξε μια από τις πιο ισορροπημένες δικύλινδρες On-Off της εποχής της, συνδυάζοντας ευχρηστία, αξιοπιστία και ένα φιλικό χαρακτήρα, με έναν κινητήρα 50 ίππων.
Η αναβίωσή της έρχεται σε μια περίοδο που η κατηγορία των μεσαίων adventure/dual-sport μοτοσυκλετών γνωρίζει ξανά άνθηση, με πολλές εταιρείες να ετοιμάζουν μοντέλα ειδικά για την κατηγορία Α2.
Η νέα KLE 500 έχει στην καρδιά της (όπως και το παλιό μοντέλο) έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 451 κυβικών εκατοστών, ο οποίος ήδη χρησιμοποιείται στα μοντέλα της σειράς 500 της Kawasaki.
Αποδίδει 45 ίππους στις 9.000 rpm και διαθέτει συμπλέκτη ολίσθησης, ο οποίος διευκολύνει τις αλλαγές σχέσεων στο 6τάχυτο κιβώτιο.
Η ισχύς αυτή την τοποθετεί ιδανικά στα όρια της κατηγορίας Α2, ενώ ο κινητήρας υπόσχεται ήπια λειτουργία και ικανοποιητική ροπή για τουριστική και εκτός δρόμου χρήση.
Το πλαίσιο της νέας Kawasaki KLE 500 είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι Kayaba μπροστά και μονό πίσω αμορτισέρ, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση.
Οι διαδρομές φτάνουν τα 210 χιλιοστά μπροστά και τα 200 πίσω, στοιχεία που προϊδεάζουν για σοβαρές Off-Road δυνατότητες.
Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό, με δικάναλο ABS, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί, ενώ η μοτοσυκλέτα “πατάει” σε ακτινωτές ζάντες, 21 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, με ελαστικά διαστάσεων 90/90 και 140/70 αντίστοιχα.
Η στάνταρ σέλα βρίσκεται περίπου στα 860 χιλιοστά, ωστόσο η Kawasaki θα προσφέρει συνολικά τέσσερις εναλλακτικές σέλες για διαφορετικά ύψη αναβατών, ενώ το τιμόνι είναι φαρδύ και αλουμινένιο, συμβάλλοντας στη διατήρηση του βάρους χαμηλά και στον καλύτερο έλεγχο.
Η Kawasaki δεν έχει ανακοινώσει ακόμη επίσημο βάρος, αλλά εκτιμάται πως η νέα KLE δεν θα ξεπερνά τα 180 κιλά με γεμάτο ρεζερβουάρ 16 λίτρων – σημαντικά χαμηλότερα από το παλιό μοντέλο, που ζύγιζε λίγο πάνω από 200 κιλά.
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ρυθμιζόμενη σε τρία στάδια ζελατίνα και αλουμινένια ποδιά κινητήρα, ενώ η έκδοση SE διαφοροποιείται με μεγαλύτερη ποδιά και ψηλότερη ζελατίνα, χούφτες, LED φλας και TFT οθόνη αντί για LCD, ενώ η δυνατότητα σύνδεσης μέσω bluetooth υπάρχει και στις δύο εκδόσεις.
Στον κατάλογο των γνήσιων αξεσουάρ θα περιλαμβάνονται κεντρικό σταντ, θερμαινόμενα γκριπ, θύρα USB, επιπλέον φώτα, σχάρα αποσκευών, καθώς και πλαϊνές βαλίτσες και top case, δίνοντας τη δυνατότητα στον αναβάτη να διαμορφώσει τη μοτοσυκλέτα του ανάλογα με τη χρήση.
Η διάθεση των νέων Kawasaki KLE 500 και KLE 500 SE στην Ευρώπη προγραμματίζεται για τον Μάρτιο του 2026, σε τρεις χρωματισμούς: Pearl Blizzard White, Metallic Bluish Green, Pearl Storm Gray (λευκό, πράσινο και γκρι μεταλλικό), ενώ η τιμή στην Ελλάδα δεν είναι ακόμα γνωστή.








































