MotorBike.gr

Kove 510X 2023: Η εξέλιξη του 500 έφτασε στην Ιταλία

11/10/2023

Περισσότερα κυβικά, νέος κινητήρας!

Έχοντας υπόψη μας το πολύ αξιόλογο Kove 500 Adventure, το οποίο μάθαμε στην Ελλάδα σαν Daytona Maverick 500, το Kove 510X αποτελεί τη λογική εξέλιξή του, με περισσότερα κυβικά και διαφορετική, βελτιωμένη απόδοση.

Το Kove 510X πωλείται ήδη κανονικά στην Ιταλία από την αντιπροσωπεία Pelpi, παράγοντας της οποίας έδωσε πρόσφατα συνέντευξη στο περιοδικό Motociclismo αποκαλύπτοντας σημαντικές πληροφορίες.

Πρώτα απ’ όλα μίλησε για τον ερχομό του πολυαναμενόμενου μονοκύλινδρου 450 Rally των 51 ίππων και των 145 κιλών, που θα βρίσκεται εντός των επομένων μηνών στα καταστήματα πώλησης (με τιμή κοντά στις 9.000 ευρώ).

Παράλληλα, αναφέρθηκε στο επίσης πολυαναμενόμενο δικύλινδρο 800 Adventure (*δείτε το βιντεάκι του στο τέλος του άρθρου) το οποίο, όπως είπε βρίσκεται στα τελευταία στάδια εξέλιξης, θα ξανα-παρουσιαστεί στην Eicma του Νοεμβρίου στο Μιλάνο και θα αφιχθεί στην αγορά το 2024.

Τώρα για το Kove 510X – το οποίο είχαμε πρωτοδεί στην περσινή Εicma του 2022 και το οποίο πωλείται εδώ κι ένα περίπου μήνα στην ιταλική αγορά –  ο παράγοντας της ιταλικής αντιπροσωπείας αποκάλυψε ένα ακόμα στοιχείο. Ενώ ο προηγούμενος κινητήρας των 471 cc (του Maverick) ήταν κατασκευασμένος από την Loncin (αν και στην έγκριση τύπου γραφόταν διαφορετικό όνομα μιας άγνωστης εταιρίας) o νέος κινητήρας που αποτελεί την εξέλιξή του έχει 498 cc και κατασκευάζεται από την ZongShen!

Η ιπποδύναμη του 510Χ παραμένει ίδια στους 48 ίππους (ώστε να εμπίπτει στην κατηγορία ευρωπαϊκών διπλωμάτων Α2) στις 8.500 rpm, ενώ έχει ενισχυθεί η ροπή από τα 40 Nm στα 45 Νm, αλλά σε ελαφρώς υψηλότερες στροφές (από τις 6.500 στις 7.000 rpm). Ο κινητήρας παραμένει φυσικά δικύλινδρος σε σειρά με 8 βαλβίδες και έξι ταχύτητες και ψεκασμό της Bosch.

Τώρα όλα τα υπόλοιπα είναι ολόιδια: 500 και 510Χ έχουν κοινή “πλατφόρμα”-πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα-περιφερειακά.

Το πλαίσιο είναι σωληνωτό από χάλυβα, ανοικτό με τον κινητήρα ως ενεργό τμήμα του, που συνδυάζεται με ένα αλουμινένιο ψαλίδι.

Μπροστά υπάρχει ένα ανάποδο πιρούνι της Kayaba με καλάμια διαμέτρου 41 χιλιοστών που ρυθμίζεται ως προς την απόσβεσή του και έχει διαδρομή 210 χιλιοστών.

Πίσω το μονό αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, έχει συνδέσμους για προοδευτική λειτουργία και διαδρομή 195 χιλιοστών για τον πίσω τροχό.

Τα φρένα είναι δυο δίσκοι 298 mm τύπου μαργαρίτα με διπίστονες δαγκάνες Nissin, πίσω υπάρχει ένας δίσκος 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα Nissin.

Οι τροχοί είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω με ακτίνες ειδικά στερεωμένες πάνω στη ζάντα έτσι ώστε να δέχονται λάστιχα tubeless.

Η απόσταση από το έδαφος είναι 210 mm και η σέλα απέχει 830 χιλιοστά.

Το βάρος με τη μοτοσυκλέτα άδεια είναι μόλις 178 kg και υπάρχει ένας μακρύς κατάλογος εξοπλισμού, από τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα, την υποδοχή 12V και USB και όργανο TFT, αισθητήρας πίεσης και θερμοκρασίας ελαστικών (!), σχάρα αποσκευών, πλαϊνά προστατευτικά σίδερα, ποδιά που προστατεύει τον κινητήρα από αλουμίνιο, κεντρικό και πλάγιο στάντ, αλλά και ελαστικά της Metzeler!

Αναμένουμε την ημερομηνία άφιξης του Kove 510X, όπως και την ανακοίνωση της τιμής του. Στην Ιταλία πάντως πουλιέται έναντι του ποσού των 6.990 ευρώ.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!