MotorBike.gr

Kove 450 Rally 2023: Έρχεται σύντομα στην Ευρώπη, με τιμή έκπληξη!

13/02/2023

Με προσιτή τιμή και πολλά καλούδια

Το όμορφο και “μυώδες” κινέζικο Kove 450 Rally θα πωλείται σύντομα, μέσα στο φθινόπωρο, και στην ισπανική αγορά με τιμή έκπληξη, φέρνοντας τα άπιαστα όνειρα των φίλων των χωμάτινων εκδρομών και εξερευνήσεων ένα βήμα πιο κοντά.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της πιο σκληρής δοκιμής στον κόσμο, του αγώνα στην έρημο Rally Dakar, όπου και οι τρεις εργοστασιακές συμμετοχές της νεοεμφανισθείσας Kove τερμάτισαν, γράφοντας ιστορία για κινέζικη εταιρία, το Kove 450Rally είναι έτοιμο προς πώληση σε ευρωπαϊκές αγορές, σε απίστευτη τιμή!

Λίγο αφότου ανακοινώθηκε η τιμή του Kove 450 Rally Regular Edition (που είναι η απλή έκδοση) στις ΗΠΑ, στις 8.999 δολάρια και στη Γαλλία στις 9.990 ευρώ, έρχεται η σειρά της Ισπανίας με την τιμή να υπολογίζεται κοντά στις 9.500 ευρώ!

 

Εκτός από την απλή έκδοση θα υπάρχει και έκδοση “Factory” (για αγωνιστική χρήση) με όλα τα “Ντακαρίστικα” αξεσουάρ και με υψηλότερη κατά 5.000 ευρώ τιμή.

Τι μας λένε όλες αυτές οι κινήσεις της Kove, σε συνδυασμό με το ότι έχει αναγγείλει ακόμα μεγαλύτερη αγωνιστική εμπλοκή; Ότι το μοτοσυκλετιστικό πάθος δεν έχει πατρίδα και ότι η Κίνα μπαίνει δυναμικά σε μια ακόμα νέα ατραπό.

Η αισθητική του Kove 450 Rally ( με κωδικό ZF450LS) έρχεται κατευθείαν από το Dakar, με μεγάλο ντεπόζιτο μπροστά και πλατιά εναία καπάκια/φέρινγκ με τους πολύ επιθετικούς και κομψούς δύο προβολείς (full LED), αλλά και τη χαρακτηριστική “ραλί” κάθετη ζελατίνα και την υπερυψωμένη θέση των οργάνων (οθόνη TFT).

Τα ρεζερβουάρ είναι δύο, ένα μπροστά και ένα πίσω στην περιοχή της σέλας για την έκδοση Factory με χωρητικότητα 31 λίτρων, ενώ η Regular Edition έχει ένα ρεζερβουάρ με χωρητικότητα 15 λίτρων. Το βάρος της κατασκευής δεν ξεπερνάει τα 145 κιλά κενή!

 

 

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, περιμετρικό, όπου εκεί φωλιάζει ένα μονοκύλινδρο μοτέρ με δύο εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες (κατασκευής Loncin λένε οι πληροφορίες μας) με ψυγείο λαδιού και τροφοδοσία ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch. 

Ο κυβισμός του είναι 449 cc (94,5 x 64 mm), που προσφέρει πολύ ικανοποιητική ισχύ 51 ίππων (38kW) στις 9.500 rpm και ροπή 40 Nm στις 7.000 rpm.

Η εταιρία ανακοινώνει τελική άνω των 170 km/h.

Οι τροχοί είναι προφανώς με ακτίνες διαμέτρου 21” μπροστά και 18” πίσω, εξοπλισμένους με δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα, μεγάλης διαμέτρου, με δαγκάνα δύο εμβόλων Nissin μπροστά.

Η εργονομική, επίπεδη σέλα έχει μπόλικο ύψος από το έδαφος στα 910 mm, το μεταξόνιο είναι 1.475 mm και το ρεζερβουάρ για την απλή έκδοση στα 15 λίτρα χωρητικότητας. Το βάρος της μοτοσυκλέτας (κενής) είναι στα μόλις 145 κιλά.

Ευχάριστη έκπληξη αποτελούν και οι αναρτήσεις της Kove 450 Rally Regular Edition που είναι: μπροστά ανάποδο πιρούνι διαδρομής 260 mm (305 mm η Factory!) και πίσω αλουμινένιο ψαλίδι με μονό αμορτισέρ με διαδρομή τροχού 250mm (310 mm η Factory !). Η απόσταση από το έδαφος είναι 260 mm.

Κι όλα αυτά με τιμή κάτω από τις 10 χιλιάδες ευρώ; Απίστευτο ακούγεται και ελπίζουμε να δούμε από κοντά την Kove 450 Rally Regular Edition και στα δικά μας μέρη…

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!