MotorBike.gr

Kove 800X Rally και 800Χ GT 2025: Χώμα ή άσφαλτος;

11/11/2024

Ακόμα πιο εξειδικευμένες εκδόσεις της 800Χ για ασφάλτινα ή χωμάτινα ταξίδια

Το Kove 800X Pro, το οποίο άρχισε φέτος να πωλείται σε παγκόσμιο επίπεδο, έχει δείξει μεγάλη δυναμική, αποσπώντας θετικά σχόλια από χρήστες και δημοσιογράφους. Με στόχο  να ανταποκρίνεται η μοτοσυκλέτα σε περισσότερες χρήσεις, η Kove παρουσίασε στην EICMA του Μιλάνου το 800X Rally και το 800X GT, για χωμάτινα και ασφάλτινα ταξίδια αντίστοιχα.

Το Κove 800X Rally είναι πιο κοντά σε μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα ράλι και, σε σύγκριση με το 800X Pro, έχουν τοποθετηθεί  επάνω του πιο ελαφριά υλικά για μείωση του συνολικού βάρους. Έτσι, το καθαρό βάρος του είναι μόνο 165 κιλά άδειο, δίνοντάς του ένα πλεονέκτημα παραπάνω για χρήση στο χώμα και σε δυσκολότερες συνθήκες οδήγησης.

Με αφαιρούμενο αλουμινένιο υποπλαίσιο, και αλλαγμένες, πιο “επαγγελματικές” αναρτήσεις εμφανίζεται το Rally, και πιο συγκεκριμένα με νέο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 49 mm, αλλά και μεγάλη διαδρομή 270 mm.

Στην πίσω ανάρτηση συναντάμε ένα νέο αμορτισέρ λαδιού/αερίου με διαδρομή 240 mm.

Οι τροχοί έχουν διαστάσεις 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 20 λίτρα, και το συνολικό βάρος στα 179 κιλά άδειο, τη στιγμή που η εταιρία δηλώνει 190 κιλά για το 800Χ Pro που κυκλοφορεί ήδη στην αγορά.

Το μεταξόνιο είναι μακρύ στα 1,545 mm και το ύψος σέλας φτάνει τα 890 mm, ενώ με τις νέες αναρτήσεις έχει αυξηθεί και η σημαντική για το χώμα, ελάχιστη απόσταση από το έδαφος στα 293 mm.

Στο μπροστινό φρένο έχουμε έναν δίσκο μεγάλης διαμέτρου με διπίστονη δαγκάνα, δίσκος υπάρχει φυσικά και στον πίσω τροχό, ενώ υποστηρίζονται από δικάναλο (που μπορεί να απενεργοποιηθεί) ABS.

Ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας της Κοve των 799 cc δεν έχει αλλάξει και αποδίδει 95 ίππους, με την εταιρία να ανακοινώνει 180 km/h τελικής για το μοντέλο, κάτι που υπαινίσσεται κοντύτερη μετάδοση.

Το 800X Rally θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως μέσα στον Δεκέμβριο του 2024 σύμφωνα με το εργοστάσιο.

Όσον αφορά το Kove 800X GT, χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά ηλεκτρονικό γκάζι, έτσι ώστε να υποστηριχθεί ένα πιο προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης των λειτουργιών. Έτσι το Kove 800X GT είναι εξοπλισμένο με cruise control, 4 προγράμματα οδήγησης (Sport, Comfort, Rain, Off-Road) και Traction Control, ώστε να αντιμετωπίζει πιο αποτελεσματικά τις δυσκολότερες συνθήκες οδήγησης, ειδικά στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

Το Kove 800X GT έχει πολλές βελτιστοποιήσεις σε λεπτομέρειες που σχετίζονται με την ασφάλτινη τουριστική χρήση, όπως μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου 22 λίτρων, τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, υπερυψωμένη ζελατίνα, πιο άνετο εργονομικό τρίγωνο οδήγησης.

Οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες της ΚΥΒ και έχουν διαδρομές 210 mm, κάτι που κάνει τη σέλα χαμηλότερη στα 826. Δύο δισκόφρενα υπάρχουν μπροστά με διέμβολες δαγκάνες.

Kove 800X GT

Ο κινητήρας – ίδιος με όλα τα 800 της Kove – φτάνει τους 95 ίππους στις 9,000 rpm και 8.2 kgm ροπής στις 7,500 rpm, και διαθέτει νέα κεντρική μονάδα ECU της Bosch.

Το βάρος που ανακοινώνεται για το 800X Travel είναι τα 182 κιλά άδειο, ενώ στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό συναντάμε Cruise control, Quickshifter δύο δρόμων (ανέβασμα/κατέβασμα), συμπλέκτη μερικής ολίσθησης, ρυθμιζόμενο traction control, αισθητήρες πίεσης ελαστικών, προβολείς, ποδιά κινητήρα, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, αμορτισέρ τιμονιού, αλλά και κάθετη έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών με συνδεσιμότητα.

Το Kove 800X GT θα κυκλοφορήσει στην αγορά παγκοσμίως το δεύτερο τρίμηνο του 2025.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!