Ένα ακόμα ενδιαφέρον Adventure μεσαίου κυβισμού
Και ο πόλεμος συνεχίζεται… Με “χρήσιμο” κυβισμό για διπλώματα Α2, πολύ ενδιαφέροντα μοντέρνο σχεδιασμό, πλούσιο εξοπλισμό και αξιόλογα εξαρτήματα, το MBP T502X είναι μια από τις μοτοσυκλέτες που μπορεί να δούμε το 2024 και στην ελληνική αγορά
Η εταιρία που φτιάχνει το Τ502Χ είναι η MBP, με τα αρχικά της να σημαίνουν Moto Bologna Passione (Μπολωνέζικο Μοτοσυκλετιστικό Πάθος!) και είναι μια μπράντα που φτιάχτηκε από την ουγγρικής ιδιοκτησίας Κeeway το 2022, παρουσιάζοντας έκτοτε διάφορα ενδιαφέροντα μοντέλα, που αντιπροσωπεύονται και στην Ελλάδα, από την εταιρία Motoway Καμπράνης.
Η MBP αντιπροσωπεύεται ήδη από το 2023 στην Ιταλία και οι μοτοσυκλέτες της πωλούνται εκεί με αρκετή επιτυχία, ενώ πάντοτε εμφανίζουν ενδιαφέροντα αισθητικά στοιχεία που τις κάνουν να ξεχωρίζουν.
Το MBP T502X 2024 έχει “τετραγωνισμένη” αισθητική, θυμίζοντας αμυδρά τις σχεδιαστικές γραμμές του Harley-Davidson Pan America 1250, αν και διαθέτει δύο μικρούς προβολείς μπροστά, και όχι τον “μάλλον ακαλαίσθητο” ενιαίο προβολέα της Harley.
Πάνω από τους προβολείς μια ψηλή και κάθετα τοποθετημένη (όπως και μια οθόνη TFT) ζελατίνα βρίσκεται εκεί για να προστατεύει τον αναβάτη από τον αέρα.
Πρωτότυπο είναι και το χρώμα της 502 (αριθμός ο οποίος παραπέμπει απευθείας στο μπεστ σέλερ στην Ιταλία Benelli TRK) που είναι ένα παλ, ανοικτό πράσινο/χακί, συνδυασμένο με το μαύρο και τα χρυσά καλάμια του πιρουνιού και των πλαϊνών καπακιών του κινητήρα.
Κινητήρας του T502X είναι ένας υγρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, 486 cc με μέγιστη απόδοση 47,6 ίππων στις 8.500 rpm και 4,38 kgm ροπής στις 6.750 rpm, ενώ η τελική ταχύτητα ανακοινώνεται στα 160 km/h.
Καλαίσθητο είναι και το μαζεμένων διαστάσεων τελικό της εξάτμισης “2 σε 1” που βγαίνει διαγώνια δεξιά-πίσω στη μοτοσυκλέτα, παράλληλα με τα πλαϊνά καπάκια που οδηγούν στην όμορφη ουρά της μοτοσυκλέτας.
Στον μπροστινό τροχό συναντάμε ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 180 mm, με καλάμια διαμέτρου 43 mm, και στον πίσω ένα μονό αμορτισέρ με 170 mm, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς.
Στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους 300 χιλιοστών με ακτινικές δαγκάνες μπροστά και έναν 240 χιλιοστών πίσω, που προέρχονται από την θυγατρική της Brembo J.Juan, με δικάναλο ABS.
Οι τροχοί είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω με ακτίνες και δέχονται tubeless ελαστικά, τα οποία είναι τα Pirelli Scorpion Rally STR, με διαστάσεις 110/80-19 μπροστά και 150/70-17 πίσω.
Ο βασικός εξοπλισμός του T502X περιλαμβάνει ρυθμιζόμενη ζελατίνα, full LED φωτιστικά σώματα και διακριτικά προστατευτικά κάγκελα δεξιά-αριστερά του φέρινγκ, αλουμινένιο κάλυμμα ψυγείου, χούφτες στο τιμόνι, ποδιά κινητήρα, έγχρωμη οθόνη TFT οθόνη, μια μικρή σχάρα.
Το ρεζερβουάρ του MBP T502X είναι 16 λίτρων, ενώ το βάρος βρίσκεται στα επίπεδα της κατηγορίας, στα 195 κιλά (κενό υγρών).
Mιας και το MBP T502X έχει μεγάλο ενδιαφέρον και για την ελληνική αγορά αναμένουμε νέα για το αν, το πότε και το πόσο…
Φωτογραφίες: EICMA, MBP