Με ιταλιάνικη καρδιά
Η Moto Morini παρουσιάζει για το 2025 το τουριστικό crossover Corsaro GT, το οποίο και αυτό “χτίζεται” γύρω από ένα δικύλινδρο μοτέρ διάταξης V 90° με κυβισμό 750 cc.
Το ασφάλτινο Adventure Touring της Moto Morini έχει πολύ προσεγμένη σχεδίαση (όπως καταφέρνει να κάνει η εταιρία σε όλα της τα μοντέλα) και είναι αρκετοί αυτοί που δηλώνουν ότι το προτιμούν αισθητικά από τις αντίστοιχης κατηγορίας Ducati Multistrada!
Τα πλαϊνά προστατευτικά του ψυγείου κατεβαίνουν διακριτικά προς τα κάτω και επειδή “ξεκολλάνε”/ προεξέχουν από το σύνολο, μοιάζουν σαν μια κόκκινη πινελιά πάνω στο μαύρο φόντο που δημιουργείται από το ντεπόζιτο και τα προστατευτικά του.
Κάτω από τα πλαστικά υπάρχει ένα πλαισίο που είναι μικτής κατασκευής. Αυτό σημαίνει πως δημιουργείται από σωληνωτό χωροδικτύωμα και από χυτά αλουμινένια τμήματα (πλάκες).
Δυο μεγάλα “ρουθούνια” κάτω από τον προβολέα αποτελούν τις εισαγωγές αέρα για το φιλτροκούτι που βρίσκεται στην περιοχή του ρεζερβουάρ και είναι το αισθητικό στοιχείο που κάνει το 750 να ξεχωρίζει, δίνοντάς του χαρακτήρα.
Με το Corsaro GT, το Moto Morini υπόσχεται υψηλό επίπεδο οδηγικής άνεσης, χάρη στο υπερυψωμένο τιμόνι, τη μεγάλη σέλα και το πλατύ φέρινγκ με ρυθμιζόμενη ζελατίνα.
Πίσω από αυτό, υπάρχει μια ψηφιακή οθόνη TFT 7 ιντσών με συνδεσιμότητα Bluetooth και ένα ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης. Τα βασικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνουν επίσης cornering ABS και σύστημα παρακολούθησης/ανίχνευσης τυφλών σημείων.
Ο δικύλινδρος κινητήρας διάταξης V 90° των 750 cc και των 96 ίππων έχει ανάποδα περιστρεφόμενο στρόφαλο (προς τα πίσω) που ευνοεί το κράτημα και το φρενάρισμα και διαθέτει λίπανση ξηρού κάρτερ για να μειώσει τον όγκο του. Η εταιρία ανακοινώνει πως θα υπάρξει και έκδοση 48 ίππων για την κατηγορία διπλωμάτων A2.
Οι τροχοί του 750 είναι 17 ιντσών με ελαστικά σε μεγέθη 120/70 και 180/55 και το βάρος ανακοινώνεται στα 215 κιλά πλήρες υγρών. Το ύψος σέλας απέχει 845 mm από το έδαφος.
Το ανάποδο πιρούνι της ΚΥΒ είναι ρυθμιζόμενο, όπως και το μονό πίσω αμορτισέρ που συνδέεται με το ανισόπαχο αλουμινένιο ψαλίδι με συνδέσμους.
Τα φρένα είναι Brembo, με δύο δίσκους διαμέτρου 320 mm μπροστά και έναν πίσω 255 mm.
Σύμφωνα με την Moto Morini οι παραδόσεις της ενδιαφέρουσας αυτής μοτοσυκλέτας θα ξεκινήσουν το δεύτερο εξάμηνο του 2025, ελπίζουμε σε μια ανταγωνιστική τιμή.