Η επιστροφή των Καγκουρό
Στην EICMA 2025, η Moto Morini επανέφερε ένα από τα πιο αγαπημένα ιστορικά της μοντέλα: το Kanguro και μάλιστα με, προσιτό στους νέους, κινητήρα 300 κυβικών
Κατ’ αρχάς το Moto Morini Kanguro 300, ειδικά το κόκκινο, με το χαμηλό φτερό, τύπου Rally, είναι πανέμορφο, με τις γραμμές του να ρέουν από το ρύγχος μέχρι την ουρά.
Εξαιρετική σχεδίαση, πανέμορφοι προβολείς και ανώτερο φέρινγκ, φιμέ ζελατίνα, κομψά πλαστικά στην περιοχή του ντεπόζιτου, όπως και πλαϊνά καπάκια. Κομψότητα και καινοτομικό design. Πώς τα κατάφεραν έτσι πάλι οι σχεδιαστές της Morini;
Το όνομα Kanguro έρχεται από τη δεκαετία του 1980 όταν κυκλοφορούσε τότε το Kanguro 350, ένα ψευδοεντούρο με κινητήρα V-2, μια παραδοσιακή διάταξη για τη Morini.
Το Moto Morini Kanguro 300 θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, η κόκκινη πιο Ραλί, η λευκή τη βασική που είναι πιο εντούρο, με ψηλό φτερό.
Πρόκειται για μια μοντέρνα, ευέλικτη και οικονομική μοτοσυκλέτα διπλής προσωπικότητας και στις δυο εκδόσεις της, που παραπέμπει στη δεκαετία του 1980 με τη λεπτή σιλουέτα της, ενάντια στα ογκώδη μοντέρνα on/off.
Κάθε εξάρτημα έχει σχεδιαστεί για να συγκεντρώνει τη μάζα στο σωστό σημείο, βοηθώντας έτσι τον χειρισμό της: ξεκινώντας από το ρεζερβουάρ καυσίμου που βρίσκεται κάτω από τη σέλα.
Ο κινητήρας είναι ένας μονοκύλινδρος 300 cc, με ονομαστική ισχύ 34 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 27 Nm ροπής στις 8.500 σ.α.λ., καθιστώντας τον κατάλληλο ακόμη και για κατόχους άδειας οδήγησης A2.
Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από χάλυβα, με ψαλίδι αλουμινίου, βαμμένο μαύρο.
Η μοτοσυκλέτα διαθέτει ανάποδο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41 mm και μονό αμορτισέρ με προοδευτική σύνδεση, προσφέροντας διαδρομή 250 mm στους τροχούς.
H απόσταση από το έδαφος είναι στα 280 mm και έτσι αυξάνονται οι δυνατότητες για εκτός δρόμου οδήγηση.
Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 880 mm, το ρεζερβουάρ χωράει 12 λίτρα και βρίσκεται κάτω από τη σέλα όπως είπαμε, κατεβάζοντας το κέντρο βάρους προς όφελος της ευχρηστίας.
Οι τροχοί έχουν διάμετρο 21 ίντσες μπροστά και 18 ίντσες πίσω – μια κλασική διαμόρφωση για σοβαρούς αναβάτες εκτός δρόμου.
Υπάρχουν δισκόφρενα στους τροχούς και το ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί για να διατηρηθεί ζωντανή η διασκέδαση σε χωματόδρομους.
Το Moto Morini Kanguro 300 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: το βασικό μοντέλο, με ψηλά τοποθετημένο μπροστινό φτερό, και την έκδοση Rally, με χαμηλό φτερό και συμπαγές παρμπρίζ.
Και οι δύο εκδόσεις διατηρούν χαμηλό συνολικό βάρος (145 κιλά για το βασικό και 153 κιλά για το Rally) και ύψος σέλας 880 mm.
Η μοτοσυκλέτα θα φτάσει στις αντιπροσωπείες το δεύτερο εξάμηνο του 2026 σύμφωνα με την εταιρία.











































