Αλλά προς το παρόν… ιδού ένα teaser video
Η 28η Ιανουαρίου του 2021 μόλις μπήκε στη λίστα με τις ημερομηνίες που θα μνημονεύουμε πολύ στο μέλλον. Είναι η ημέρα που, μετά από πολυετή αναμονή, επιβεβαιώθηκε και επισήμως ότι μια νέα Suzuki Hayabusa είναι έτοιμη να παρουσιαστεί!
Λίγες είναι οι μοτοσυκλέτες για τις οποίες έχει δημιουργηθεί τόσο μεγάλη προσμονή για την παρουσίαση τους.
Ο θρύλος της Suzuki Hayabusa επιστρέφει κι αν αυτό από μόνο του δεν σας συγκινεί, απλά αναλογιστείτε τη βαριά κληρονομία αυτού το ονόματος και το δύσκολο έργο της Suzuki να αντεπεξέλθει στις τεράστιες προσδοκίες που έχουν δημιουργηθεί.
Πώς είναι δυνατόν να υπάρξει μια μοτοσυκλέτα υπερ-επιδόσεων μέσα σε έναν ασφυκτικό κλοιό προδιαγραφών; Αυτό από μόνο του είναι κάτι που κεντρίζει το ενδιαφέρον.
Τις απαντήσεις θα τις λάβουμε σύντομα, αφού στο σχετικό προωθητικό video που κυκλοφόρησε σήμερα, 28 Ιανουάριου, αναφέρεται ότι η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου θα πραγματοποιηθεί στις 5 Φεβρουαρίου 2021, δηλαδή περίπου σε μια εβδομάδα.
Η ποσότητα των πληροφοριών και των φημών που έχουν γραφτεί και ανακυκλωθεί στο διαδίκτυο όλα αυτά τα χρόνια για το νέο Hayabusa, δεν έχει προηγούμενο.
Υπετροφοδότηση, υβριδική παράλληλη σύνδεση ηλεκτροκινητήρα και κινητήρα εσωτερικής καύσης, ηλεκτρονικές αναρτήσεις με μεταβαλλόμενα χαρακτηριστικά διαδρομής, ημιενεργητική και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη γεωμετρία και πόσα άλλα.
Προς το παρόν και δεδομένου ότι το teaser video δεν ήταν ακριβώς “αποκαλυπτικό”, βασιζόμαστε απλά στις οπτικές πληροφορίες που εντοπίσαμε σε αυτό, με τα πλάνα που απεικονίζουν τον πίνακα οργάνων να έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Πρώτα απ΄όλα, μεγάλη έκπληξη αποτελεί το ότι ο πίνακας οργάνων διατηρεί την χαρακτηριστική Hayabusa διάταξη και σχεδίαση, με αναλογικές ενδείξεις ταχύμετρου, στροφόμετρου, στάθμης καυσίμου και θερμοκρασίας ψυκτικού.
Υπάρχει μόνο μια ψηφιακή οθόνη στο κέντρο, ανάμεσα στα “ρολόγια” του στροφόμετρου και του ταχύμετρου, στην οποία και φαίνονται ξεκάθαρα μετρητές κλίσεων δεξιά – αριστερά αλλά και κατά τον διαμήκη άξονα (η παύλα ανάμεσα στις 45 και 43 μοίρες).
Το SDMS που διακρίνεται επίσης, είναι το σύστημα S–DMS (Suzuki Drive Motor System), δηλαδή τα riding modes της μοτοσυκλέτας, που στα GSX–R μοντέλα διαχωρίζονται σε A, B, C.
Στην προκειμένη περίπτωση μπορεί να συνεχίζεται το αγγλικό αλφάβητο και με την προσθήκη νέων modes, αλλά… υπομονή μέχρι την Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου.
Το “TC” που βλέπουμε στην κάτω πλευρά της οθόνης είναι “ευκολάκι”, Traction Control, με διαβαθμισμένη λειτουργία, όπως μαρτυρά ο αριθμός 1, δίπλα του.
Το “QS” είναι και αυτό εύκολο, Quick Shifter, ωστόσο το γεγονός ότι έχει και αυτό ένδειξη για διαφορετικά modes λειτουργίας… μας ψυλλιάζει.
Μια από τις δεκάδες πληροφορίες που είχαν κυκλοφορήσει για την Haybausa, ήταν και αυτή του ημιαυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, όπου οι αλλαγές στις σχέσεις και ο έλεγχος του συμπλέκτη γίνονταν με ηλεκτρομηχανικό τρόπο, όταν ο αναβάτης έδινε την εντολή στο λεβιέ.
Η συγκεκριμένη πληροφορία δεν είναι αίολη, ούτε και είχε αλιευθεί από blog ή forum, καθώς η Suzuki όντως κατοχύρωσε την πατέντα το 2018, όπως μαρτυρούν και τα σχέδια που παραθέτουμε.
Απλά το αναφέρουμε επειδή ταιριάζει με αυτό που βλέπουμε ως ένδειξη δίπλα από το “QS”.
Τα “PW” και “LF” που διακρίνονται επίσης, πολύ απλά δεν ξέρουμε τι είναι, αφού τα αρχικά δεν παραπέμπουν σε κάτι γνωστό και ευρέως διατυπωμένο όπως το TC και το QS.
Εικασίες μπορούν να γίνουν πολλές, όπως και για τα τόξα – μετρητές που βρίσκονται στην περιφέρεια των κλισιόμετρων. Η μόνη σίγουρη πρόβλεψη είναι ότι η νέα Hayabusa θα έχει… έναν σκασμό ηλεκτρονικά συστήματα.
Σε κάθε περίπτωση, το λέμε και πάλι, υπομονή και σε μια εβδομάδα θα τα γνωρίζουμε όλα. Tην περιμέναμε τόσα χρόνια, τι είναι λίγες μέρες ακόμα;