Φέρε κι εμένα μπάρμπα!
Η Viar Cross είναι μια μοτοσυκλέτα μοτοκρός που έρχεται από την Ινδονησία, για τον απλό λόγο επειδή φτιάχνεται στην Ινδονησία από ντόπιο κατασκευαστή! Πως είπατε, πρόκειται για αστείο; Κάθε άλλο…
Όταν κάποια στιγμή στο μέλλον ένα ινδονησιακής κατασκευής μοτοκρός προσπεράσει για πρώτη φορά μια γιαπωνέζικη χωματερή μοτοσυκλέτα, τότε θα είναι που τα κοροϊδευτικά χαμόγελα θα πάψουν.
Και η ανησυχία θα φυτρώσει εκεί που πριν άνθιζε μόνο η ειρωνία.
Αν αναρωτιώμαστε, να πως βελτιώνονται οι οδηγικές ικανότητες των ντόπιων αναβατών.
Με μοτοσυκλέτες σαν την καινούργια Viar Cross X250EC. Η εταιρία PT Triangle Motorindo Viar Indonesia παρουσίασε πρόσφατα το νέο της μοτοκρός μοντέλο στην αγορά με τιμή 43.73 εκατομμυρίων ρουπιών Ινδονησίας.
Ένα ποσό που αν μετατραπεί σε ευρώ μας κάνει… 3.000 ευρώ. Καλά δεν είναι; Με τέτοια τιμή δεν αρχίζουμε από αύριο όλοι να κόβουμε βόλτες στο χώμα, ακόμα κι αν δεν πηδάμε καλά τα διπλά άλματα;
Υπάρχει και μοντέλο εντούρο το Viar Cross X250ES με σωληνωτό πλαίσιο και τον ίδιο κινητήρα, ενώ το μοντέλο μοτοκρός (άσχετα αν ονομάζονται και τα δύο Cross) έχει περιμετρικό πλαίσιο με δύο μεγάλους δοκούς να ξεπροβάλλουν στα πλάγια.
Ο κοινός κινητήρας ονομάζεται NC250 έχει κυβισμό 249 cc είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος, με 4 βαλβίδες και διαθέτει 6άρι σαζμάν.
Η ιπποδύναμή του δεν είναι τεράστια, αλλά φτάνει τους 25.5 ίππους στις 9.000 rpm και έχει ροπή 2,3 kgm στις 7.000 rpm. Το βάρος φτάνει τα 126 kg.
Το πιρούνι του Viar Cross X250EC είναι ανάποδο, ενώ η πίσω ανάρτηση είναι τύπου Unitrack με ένα αμορτισέρ. Τα φρένα είναι δισκόφρενα μπροστά και πίσω 270 και 220 χιλιοστών διαμέτρου αντίστοιχα.
Το ντεπόζιτο χωράει 6,7 λίτρα και η σέλα είναι ψηλά στα 920mm για τό μέσο ύψος των Ινδονήσιων, αλλά δεν νομίζουμε ότι αυτό θα εμποδίσει τους φανατικούς χωματερούς να αποκτήσουν το Viar και να λυσσάξουν στο χώμα και το μοτοκρός.
Μπράβο στους Ινδονήσιους λοιπόν…