SuperPapi

Honda GTR 150, Supra X 150, Winner 150 FI, RS150R: Δοκιμές στο δρόμο

29/03/2017

Κάντε χώρο για τα 150άρια

Ρίχνουμε μια ματιά στη δοκιμή του πιο πρόσφατου 150αριού παπιού της Honda για λόγους πληροφόρησης … και προθέρμανσης

Αυτό το σημαντικό παπί της Honda με κινητήρα 150 cc είναι ένα σπορ μοντέλο που κατασκευάζεται από την Astra Honda Motor στην Ινδονησία. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Βιετνάμ με το όνομα Winner 150, τον Απρίλιο του 2016 και ένα μήνα μετά στην Ινδονησία σαν Honda Supra GTR 150.

Στην Μαλαισία έχει την επωνυμία Honda RS150R και εκτός από το γεγονός ότι είναι από τα ακριβότερα παπιά και η τιμή του πλησιάζει αυτές των μικρών μοτοσυκλετών.

Κοντά στα 1.700 ευρώ στοιχίζει για παράδειγμα το Honda RS150R στη Μαλαισία, τιμή πολύ υψηλή για την χώρα πράγμα που σημαίνει ότι αν ερχόταν το μοντέλο στην Ευρώπη θα ξεπερνούσε τα 3.300-3.400 ευρώ, ειδικά όταν πρέπει να περάσει τις προδιαγραφές Euro4 (βλ. υποχρεωτικά και ABS στο μπροστινό, τουλάχιστον, δισκόφρενο).

O κινητήρας που διαθέτει “όρθιο” κύλινδρο έχει 149,7 cc, 4βάλβιδη κεφαλή, δύο εκκεντροφόρους παράγει 15,6 hp στις 9.000 rpm και 1,3 kgm ροπής στις 6.500 rpm.

Ένα 6τάχυτο κιβώτιο με υγρό συμπλέκτη δίνουν κίνηση στον πίσω τροχό μέσω αλυσίδας φυσικά και την τροφοδοσία φροντίζει ηλεκτρονικός ψεκασμός Honda PGM-FI.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής οι πρώτοι τυχεροί ασιάτες δημοσιογράφοι αναφέρουν ότι το Honda Supra GTR 150 (ή Supra X 150, Winner 150 FI, RS150R) δείχνει από την αρχή την προέλευσή του, ότι είναι καθαρόαιμο παπί ήδη από την θέση οδήγησής του.

Το πλαίσιο έχει μικρό μεταξόνιο το βάρος είναι στα 122 κιλά η μικρή ποδιά -φέρινγκ και γενικά ο συνολικός σχεδιασμός του είναι σπορ και η σέλα χαμηλή με ύψος 764 mm από το έδαφος.

Το τιμόνι βάζει τα χέρια σε άνετες γωνίες και η θέση οδήγησης είναι όρθια.

Παρότι το 150 έχει ισχυρό κινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων οι συνάδελφοι δημοσιογράφοι αναφέρουν ότι οι επιδόσεις του είναι ήπιες με την απόδοση να χαρακτηρίζεται προοδευτική, “χαλαρή”.

Η τελική ταχύτητα, ξεπερνάει τα 135 km/h, ενώ λαμβάνοντας υπόψη ότι το παπί επειδή έχει έξι ταχύτητες και συμπλέκτη στο χέρι, είναι πιο εύκολο να κρατάς τη βελόνα του στροφόμετρου ψηλά, σε σύγκριση με το ημι-αυτόματο σασμάν που έχουν τα περισσότερα παπιά.


Στον τομέα της ευελιξίας και της κίνησης στην πόλη το 150άρι είναι εντυπωσιακά ευέλικτο και πανάλαφρο, με κινήσεις που επιδεικνύουν ακρίβεια και δίνουν σιγουριά στον αναβάτη.

Οι αλλαγές πορείας, από στροφή σε στροφή γίνονται χωρίς σκέψη, ενώ στα έντονα φρεναρίσματα το μπροστινό δισκόφρενο των 296 χιλιοστών παρότι ισχυρό είχε μειωμένη αίσθηση.

Αντίθετα το πίσω φρένο είχε και αίσθηση και καλό “αρχικό δάγκωμα” (βλ. δύναμη επιβράδυνσης).

Το πιρούνι είναι προοδευτικό και απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου καλά, το ίδιο και το μονό αμορτισέρ στο πίσω άκρο, που τα βρήκε σκούρα μόνο στις αιχμηρές ανωμαλίες του δρόμου, καλύτερα όμως από τον μέσο όρο της κατηγορίας.

Αυτά λοιπόν αναφέρουν οι δοκιμαστές δημοσιογράφοι στην Ασία και δεν κρύβουμε ότι θα θέλαμε κάποια στιγμή να δοκιμάσουμε κι εμείς το νέο 150άρι της Honda, αν και όποτε φτάσει στα μέρη μας.

Mέχρι να έρθει εκείνη η ώρα περιοριζόμαστε στα σχόλια και τις παρατηρήσεις “άλλων”…

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!