MotorBike.gr

Bimota: Eπιστρέφει το 2025 στο Παγκόσμιο SBK

26/04/2024

Μετά από 25 χρόνια.. επάνοδος

Η θρυλική και εμβληματική ιταλική κατασκευάστρια Bimota επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike (WorldSBK) και την αγωνιστική σκηνή το 2025.

Η Bimota ξεκίνησε την εμπλοκή της στους αγώνες το 1980, συμμετέχοντας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 350cc, με αναβάτη τον Jon Ekerold πάνω σε μια δικύλινδρη, δίχρονη Bimota YB3 (με κινητήρα Yamaha). Η επιτυχία ήρθε στον θεσμό TT Formula 1 (πρόδρομο του Παγκ. Superbike) με τον θρυλικό αναβάτη Virginio Ferrari να διακρίνεται στο Πρωτάθλημα του 1987 πάνω σε ένα YB4R.

Η Bimota κέρδισε τουλάχιστον επτά αγώνες στο πρώτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike του 1988 χάρη στους Davide Tardozzi (5) και Stephane Mertens (2). Μάλιστα ο Tardozzi (προφέρεται “Ταρντότσι”, για αυτούς που επιμένουν λανθασμένα να τον αναφέρουν “Τάρντοζι”…) που είναι σήμερα ο Τeam Manager της εργοστασιακής ομάδας της Ducati, έχασε το πρωτάθλημα για λίγους βαθμούς στον τελευταίο αγώνα εκείνης της χρονιάς.

Ακόμη και το 2000, η Bimota ήταν σε θέση να πετύχει μια νίκη στον αγώνα WorldSBK, χάρη στον μακαρίτη πλέον, “τρελό αλλά σπουδαίο αναβάτη” Anthony Gobert πάνω σε μια SB8R, ο οποίος κέρδισε αγώνα μέσα στην πατρίδα του, την Αυστραλία.

Για τη σεζόν 2025, η Bimota συνεργάζεται με την Kawasaki (που είναι και η ιδιοκτήτρια της ιταλικής φίρμας) για να δημιουργήσει μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα με πλαίσιο Bimota και κινητήρα Kawasaki, ώστε να λάβει μέρος στο WorldSBK.

Εκτός από το ότι θα χρησιμοποιείται ο καταξιωμένος και αξιόπιστος, ισχυρός κινητήρας του Ninja ZX-10RR,  στη νέα αγωνιστική ομάδα της Bimota πρόκειται να μετακινηθεί κι ένα μέρος του έμπειρου προσωπικού της Kawasaki, σηματοδοτώντας έτσι μια στιγμή ορόσημο στην πορεία της πολυνίκους Kawasaki Racing Team στα Superbike μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες στην κορυφαία παγκόσμια αγωνιστική δραστηριότητα.

Αναγνωρίζοντας όχι μόνο την κληρονομιά της Kawasaki στους αγώνες Superbike, αλλά και τη στενή συνεργασία με τη Bimota, η νέα ομάδα θα λειτουργεί με τον τίτλο Bimota by Kawasaki Racing Team.

Καθώς θα διαθέτει μια μοτοσυκλέτα που αναπτύχθηκε από κοινού από την Bimota και την Kawasaki, η νέα ομάδα θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ευρύτερη παγκόσμια αναγνώριση και παρουσία της Bimota στην αγορά, μια καθοριστικής σημασίας κίνηση για την ανάδειξη της μοναδικότητας (βλ πάθος, χειροποίητες κατασκευές και δεξιοτεχνία) που απαιτείται για τη δημιουργία κάθε Bimota.

Μιλώντας για τη νέα κατεύθυνση που παίρνει η Kawasaki στο WorldSBK, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kawasaki Motors, Ltd. Hiroshi Ito, δήλωσε: «Η Bimota έχει μια αξιοζήλευτη φήμη για την αριστεία στον σχεδιασμό και την κατασκευή μοτοσυκλετών. Ως μέρος του οράματός μας για την εξέλιξη αυτής της παγκοσμίως διάσημης μάρκας, βλέπουμε τους αγώνες σαν ένα λογικό επόμενο βήμα τόσο όσον αφορά την ανάπτυξη μοντέλων όσο και την προβολή της μάρκας στη διεθνή σκηνή. Η δέσμευσή μας στο WorldSBK είναι  ισχυρή όσο ποτέ και ελπίζουμε ότι αυτό το νέο αγωνιστικό έργο θα χαρίσει περηφάνια στους θαυμαστές τόσο της Bimota όσο και της Kawasaki. Το πάθος μας για επιτυχία στους αγώνες επιβεβαιώνεται και ανυπομονούμε για την παρουσία του Bimota by Kawasaki Racing Team στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK 2025».

 

Εκ μέρους της Bimota, ο COO, Pierluigi Marconi, σχολίασε: «Η μηχανική, η τεχνολογία και η καθημερινή επιχειρηματική υποστήριξη που ήδη προσφέρεται από την Kawasaki έχει επαναφέρει τη Bimota σταθερά στη συνείδηση των μέσων ενημέρωσης και των πελατών και τώρα είναι ώρα να κάνουμε ένα επόμενο βήμα στην εξέλιξή μας”.

Η Bimota  είχε ανέκαθεν τους αγώνες στο DNA της και το να αγωνίζεται στο WorldSBK παράλληλα με τη δημιουργία νέας γκάμας μοντέλων, διευρύνοντας ταυτόχρονα το ευρωπαϊκό και παγκόσμιο δίκτυο αντιπροσώπων, είναι μέσα στα σχέδιά μας. Η  προσφορά της απαράμιλλης εμπειρίας των ειδικών της εργοστασιακής αγωνιστικής ομάδας της Kawasaki σε συνδυασμό με την πλήρη υποστήριξη και συνεργασία της Kawasaki Motors, Ltd. μας γεμίζει περηφάνια και αισιοδοξία. Η Bimota by Kawasaki Racing Team σίγουρα θα βάλει τα θεμέλια του επόμενου κεφαλαίου στην ιστορία της Bimota».

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!