MotorBike.gr

ΘΡΥΛΙΚΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ: Suzuki GSX 250S Katana, 1991: Η μικρή λεπίδα

Μικρό, κοφτερό διαμάντι Εντάξει πρέπει να παραδεχτούμε δυο πράγματα πριν ξεκινήσουμε τούτο δω το άρθρο: το πρώτο είναι ότι, όσο κι αν θα θέλαμε το αντίθετο, δεν τα ξέρουμε όλα. Δεύτερο, δεν μπορούμε παρά να μονολογήσουμε “Ω θεοί, τι μηχανάκι [...]

ITALJET: Scrambler και Cafe Racer δείχνουν το δρόμο

Να τι φτιάχνουν οι Ιταλιάνοι Μπορεί να έχουν περάσει δύο χρόνια από τη μέρα που παρουσιάστηκαν στο σαλόνι της EICMA στο Μιλάνο, μπορεί να τα έχει ήδη αντιγράψει μια κινεζική εταιρία αλλά η Italjet δηλώνει έτοιμη για την επιστροφή της [...]

ΘΡΥΛΙΚΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ: IMME R100, 1948-1951: Το άκρο αντίθετο του παπιού

Καινοτομία, οικονομία, απλότητα και μεγαλείο Αν στο πάνθεον των βασικών, δίτροχων καθημερινής χρήσης τοποθετήσουμε στη μία πλευρά το πρώτο παπί, τότε στην άλλη θα πρέπει να βάλουμε το εκκεντρικό, περίτεχνο γερμανικό Imme R100. Η λέξη καινοτόμο ίσα-ίσα που περιγράφει ένα [...]

BS BATTERY BT-01: Για τον έλεγχο της Μπαταρίας

Με το πάτημα ενός κουμπιού Ένα πρακτικό σύστημα ελέγχου της φόρτισης της μπαταρίας παρουσιάζει η εξειδικευμένη εταιρία BS Battery, το BS Battery BT-01, που είναι εύχρηστο και προσφέρει γρήγορα αποτελέσματα. Διατίθεται από την εταιρία Σ. Αλεξόπουλος το BS Battery BT-01 [...]

YAMAHA ΧΤΖ 250 TENERE: Από την Αφρική στη Βραζιλία

Η Μικρο-Τενερέ Θέλοντας να ευθυγραμμιστεί η Yamaha στις ανάγκες των πελατών της στην Λατινική Αμερική παρουσίασε εδώ και χρόνια και ανανεώνει κάθε χρόνο μια μοτοσυκλέτα που δεν θα μας έπεφτε καθόλου άσχημα να είχαμε και στην Ελλάδα, αφού ταιριάζει περίφημα [...]

ΘΡΥΛΙΚΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ: Tα 125άρια της δεκαετίας του ’80 -’90

Τότε που έρεε η αδρεναλίνη… Δείτε τα σημερινά 125άρια, τα πρώτα δίτροχα που θα καβαλήσουν οι νυν αρχάριοι και αυριανοί έμπειροι μοτοσυκλετιστές. Τα περισσότερα είναι απλά, οικονομικά τετράχρονα καθημερινής μετακίνησης. Ρίξτε και μια ματιά στα τέλη της δεκαετίας του ’80-αρχές [...]

FANTIC CABALLERO 125/250/500, 2017: Επιστροφή ενός θρύλου

Πάμε όπως τότε! To όνομα “Caballero” θυμίζει σε αρκετούς στην Ελλάδα μοναδικές συγκινήσεις, αρκεί να ήταν έφηβοι στη δεκαετία του ’70 και του ’80. Μιλάμε για το θρυλικό δίχρονο ιταλικό εντουράκι της Fantic Motor, έκανε το όνειρο πραγματικότητα χιλιάδων νέων [...]

AΦΙΕΡΩΜΑ: Η Κινέζικη μοτοβιομηχανία και το μέλλον

Το μέλλον έρχεται και πάλι από την Ανατολή “Δεν είναι όλα τα κινέζικα προϊόντα ίδια. Υπάρχουν φτηνά και οικονομικά, υπάρχουν ποιοτικά, που είναι ακριβότερα”, σοφή λαϊκή ευρωπαϊκή παροιμία. Kείμενο: Νίκος Παντελούς Εννοείται ότι όλα τα κινεζικά προϊόντα δεν είναι ίδια [...]

APRILIA TUONO 125, 2017: Θα το δούμε άραγε στα μέρη μας;

Εκρηκτικά 125άρια… είναι η λύση Το Aprilia Tuono γίνεται 125 και αποκτά 15 ίππους και quick shifter για… γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων. Η Aprilia  στο παρελθόν ήταν σημείο ανάφοράς στις σπορ μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού. Η ιταλική εταιρία πρώτα κατακτούσε αγωνιστικές δάφνες [...]

HONDA APE 50, APE 100, 2017: Japan Only… δυστυχώς

Απλά… κουκλιά Tι απλότητα, τι λιτότητα, τι αυστηρές νοσταλγικές γραμμές. Το Honda Αpe 50 και Αpe 100 προσφέρουν μετακίνηση και διασκέδαση δυστυχώς μόνο στους κατοίκους και τα όρια του Ιαπωνικού κράτους. Θυμίζει από το παλιό Honda CY 50 (’77-’83) μέχρι [...]