MotorBike.gr

Honda CL500 2023: Με το βλέμμα στραμμένο στο παρελθόν

21/11/2022

 Φόρος τιμής στα θρυλικά Honda CL

Η Honda CL500 του 2023 είναι μία μοτοσυκλέτα με χαρακτήρα και πλήθος ρετρό στοιχείων, εμπνευσμένα από τα αυθεντικά CL, μιας οικογένειας της Honda που είχε λάμψει ιδιαίτερα στις ΗΠΑ τις δεκαετίες  1960-1970. Χρησιμοποιώντας τον γνωστό δικύλινδρο κινητήρα μισού λίτρου της Honda, προσθέτει ένα  ακόμα μέλος στη σειρά των CB500, δίπλα στα CB500X, CB500F, CBR500 και Rebel.

Παραδοσιακά η Honda δημιουργεί μικρού και μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτες που είναι κατάλληλες για τους αναβάτες σε όλο τον κόσμο.

Συνδυάζοντας τη χρηστικότητα και την απόδοση με την προσιτή τιμή και τη δυνατότητα εξατομίκευσης, δημιουργεί μοτοσυκλέτες που, με την πάροδο του χρόνου, αποκτούν υψηλή συναισθηματική αξία για τους ιδιοκτήτες τους.

Tα αυθεντικά Honda CL των δεκαετιών του ’60 και του ’70 είχαν αποδείξει πως μπορούσαν (εκτός από την κίνηση στην πόλη και την άσφαλτο) να είναι διασκεδαστικά και σε χωμάτινες διαδρομές.

Με ξεχωριστό στυλ και τις ψηλά τοποθετημένες εξατμίσεις έγιναν εμβληματικό ορόσημο για πολλούς αναβάτες του 21ου αιώνα.

Μετά από πέντε δεκαετίες, το 2018, η Honda CMX500 Rebel, κατάλληλη για κατόχους διπλώματος A2, έφτασε στη γκάμα της Honda, φέρνοντας την ‘old school’ φιλοσοφία κοντά στη νέα τάση του ‘custom cool’. Η αποδοχή από το καταναλωτικό κοινό ήταν μεγάλη, αφού πρόσφερε μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης (customizing).

To σύνολο ‘κινητήρας, πλαίσιο και εμφάνιση’ αποδείχτηκε γοητευτικό για τους νεαρούς αναβάτες, με αποτέλεσμα να καταφέρει η Rebel αθόρυβα να εξελιχθεί στην custom μοτοσυκλέτα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη τα τελευταία δύο χρόνια!

Πέντε χρόνια αργότερα, ήρθε η ώρα να προσφέρει η Honda κάτι νέο.

Για το 2023 παρουσιάζει λοιπόν και πάλι μία μοτοσυκλέτα που φέρει περήφανα το έμβλημα CL και απευθύνεται σε αναβάτες που θέλουν να διαφέρουν.

Η Honda CL500 βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στη συνταγή της πρώτης CL72. Έχει την κατάλληλη εμφάνιση, τον ιδανικό κινητήρα και την αντοχή που ταιριάζει στη ζούγκλα της πόλης. Σε ό,τι αφορά δε τις δυνατότητες εξατομίκευσης, το μόνο απαραίτητο είναι η φαντασία του ιδιοκτήτη.

Ευθύς εξαρχής, το μότο για την εξέλιξη της Honda CL500 ήταν ‘Express Yourself’. Απευθυνόμενη σε ένα νεανικό κοινό που εστιάζει στο στυλ, είναι μία μοτοσυκλέτα που έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει απόλυτα στον τρόπο ζωής του ιδιοκτήτη της, ικανή να ανταπεξέρχεται στις απαιτήσεις των καθημερινών μετακινήσεων, ενός μεγάλου ταξιδιού το Σαββατοκύριακο, ακόμα και σε ‘χαλαρές’ offroad περιηγήσεις, αποτελώντας μια ξεχωριστή παρουσία σε όλες τις περιπτώσεις.

Οι δυνατότητες εξατομίκευσης αυξάνονται μάλιστα, χάρη στη γκάμα γνήσιων αξεσουάρ Honda που μπορούν να αναδείξουν την προσωπικότητα, την πρακτικότητα και το στυλ της.

Ο κινητήρας της είναι ο γνώριμος, αξιόπιστος, αποδοτικός και δημοφιλής, δικύλινδρος σε σειρά των 471 cc, ο οποίος είναι κατάλληλος για κατόχους διπλώματος A2 και αποδίδει ισχύ 46.6 ίππων (34.3kW) και ροπή 43.4Nm.

Οι ρυθμίσεις της ECU είναι προσαρμοσμένες στο χαρακτήρα και τη χρήση της CL, και η κοντή τελική σχέση μετάδοσης προσφέρει άμεση επιτάχυνση στην πόλη, τόσο κατά την εκκίνηση, όσο και κατά την εν κινήσει επιτάχυνση. Το εξατάχυτο κιβώτιο διαχειρίζεται ένας μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper).

Το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’ αποτελεί την κοινή πλατφόρμα της οικογένειας, η οποία στην προκειμένη περίπτωση μετατράπηκε σε στυλιστική δήλωση.

Η ανάρτηση με μεγαλύτερη διαδρομή περιλαμβάνει συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41mm και ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ, ενώ οι τροχοί – 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω – συνδυάζονται με ελαστικά χάραξης διπλής χρήσης. Τα φρένα, μπροστά και πίσω, φέρουν σύστημα ABS ειδικά διαμορφωμένο για απόδοση σε ποικίλες επιφάνειες, ακόμα και σε ‘χαλαρές’ offroad συνθήκες.

Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED, ο πίνακας οργάνων έχει οθόνη LCD με ανοιχτόχρωμες ενδείξεις σε σκούρο φόντο, και η τεχνολογία Emergency Stop Signal (ESS) ενεργοποιεί τα πίσω φλας ως προειδοποίηση για τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου, σε ένα απότομο, δυνατό φρενάρισμα.

Η Honda CL500 του 2023 θα διατίθεται με τις εξής χρωματικές επιλογές:

  • Candy Energy Orange
  • Mat Laurel Green Metallic
  • Candy Caribbean Blue Sea
  • Mat Gunpowder Black Metallic

Κύρια Χαρακτηριστικά

‘Simple, Raw & Tough’ ήταν οι τρεις λέξεις που έδωσαν τον τόνο και την κατεύθυνση στην ομάδα σχεδίασης της Honda CL500. Το street scrambler στυλ είναι όπως ακριβώς πρέπει, σε όλα τα στοιχεία της μοτοσυκλέτας, παρέχοντας το πρόσθετο πλεονέκτημα της εργονομίας που καθιστά την CL πολύ εύκολη στην οδήγηση σε μία μεγάλη ποικιλία συνθηκών.

Ο συνδυασμός του ρετρό ρεζερβουάρ και του ψηλά τοποθετημένου τελικού της εξάτμισης – με προστατευτικό από ανοξείδωτο ατσάλι – παραπέμπει νοσταλγικά στο παρελθόν.

Όλες οι, λεπτομερώς επιμελημένες, κλασικές λεπτομέρειες – τα προστατευτικά του ρεζερβουάρ και οι ελαστικές φυσούνες του πιρουνιού, η βαμμένη, λεία εξωτερική επιφάνεια της σέλας με ανάγλυφο το λογότυπο της Honda, το ψηλό τιμόνι – συνδυάζονται για τη δημιουργία μιας εμφάνισης αναμφίβολα γοητευτικής. Οι χρωματικές επιλογές, όλες σε όμορφη αντίθεση με μαύρο κινητήρα και πλαίσιο, προσδίδουν μια χαρακτηριστική γοητεία στην εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.

Το ύψος της σέλας στα 790mmσε συνδυασμό με το λεπτό μεσαίο τμήμα της – προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος και άφθονο χώρο για τα πόδια. Επίσης, είναι σχεδιασμένη με πλαϊνά τμήματα που καλύπτουν τις σωληνώσεις του πλαισίου για να σηκώνεται όρθιος ο αναβάτης αλλά και για τη δημιουργία ενός χαμηλού πίσω τμήματος για εύκολη πρόσβαση του συνεπιβάτη.

Το ψηλό τιμόνι, εκτός από ωραία εμφάνιση, έχει και την κατάλληλη κλίση, ώστε να παρέχει καλύτερο έλεγχο – με τον αναβάτη όρθιο ή καθιστό. Διαθέτει γκριπ που παραπέμπουν σε offroad μοντέλα και εσωτερικά αντίβαρα για μείωση της κόπωσης.

Τα προστατευτικά του ρεζερβουάρ παρέχουν ένα ακόμα σημείο επαφής για τα πόδια όταν ο αναβάτης είναι όρθιος. Τα μαρσπιέ είναι ατσάλινα και διαθέτουν φαρδιά λαστιχένια ένθετα για περισσότερη άνεση.

Χαμηλά τοποθετημένος, ο προβολέας διαμέτρου 175mm έχει κλασική μορφή αλλά φιλοξενεί τέσσερις λαμπτήρες LED με εσωτερικούς φακούς μεγάλου πάχους, για μία ξεχωριστή οπτική υπογραφή του εμπρός τμήματος της μοτοσυκλέτας. Τα μικρά, στρογγυλά φλας LED, 55mm υιοθετούν κλασική εμφάνιση και τοποθετούνται εκατέρωθεν ενός λεπτού, οβάλ πίσω φωτιστικού σώματος LED.

Ο πίνακας οργάνων με κυκλικό σχήμα και διάμετρο 100mm φιλοξενεί μία οθόνη LCD με ανοιχτόχρωμες ενδείξεις σε σκούρο φόντο (negative). Η απλή και λιτή απεικόνιση πληροφοριών περιλαμβάνει ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου, κατανάλωση καυσίμου και ξεχωριστά βέλη φλας.

Το δυνατό, απότομο φρενάρισμα ενεργοποιεί το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) που περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό και αναβοσβήνει έντονα τα πίσω φλας, προειδοποιώντας τους χρήστες του δρόμου που ακολουθούν. Το σύστημα απενεργοποιείται επίσης αυτόματα (autocancelling).

Με κατανάλωση καυσίμου 27,7km/L, σύμφωνα με την εταιρία και την τυποποιημένη μέτρηση κατανάλωσης, το ρεζερβουάρ των 12L προσφέρει θεωρητική δυνητική αυτονομία πάνω από 300km.

Κινητήρας

  • Υγρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, κυβισμού 471 cc, κατάλληλος για κατόχους διπλώματος A2
  • Διαφορετικές ρυθμίσεις PGMFI και κοντύτερη τελική μετάδοση
  • Μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) για καλύτερο έλεγχο του πίσω τροχού
  • Εμβληματικό, ψηλά τοποθετημένο τελικό εξάτμισης με δύο εξόδους

Ο 8βάλβιδος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας χωρητικότητας 471 cc της CL500 είναι ομαλός στη λειτουργία, εύκολος στη χρήση και διασκεδαστικός όπως μας έχει αποδείξει επανειλλημένα.

Ο δημοφιλής και αξιόπιστος κινητήρας έχει γίνει διάσημος στη σειρά CB(R)500 της Honda και στη CMX500 Rebel. Η CL500, φέρει ανανεωμένη χαρτογράφηση της μονάδας ελέγχου του συστήματος ψεκασμού καυσίμου PGMFI, και νέα ρύθμιση των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, που προσφέρουν καλή ροπή, με μέγιστη τιμή 43.4Nm στις 6.250σαλ. και μέγιστη ισχύ 46.6 PS (34.3kW) στις 8.500 σαλ.

Για πιο ζωηρή εν κινήσει επιτάχυνση, το πίσω γρανάζι χρησιμοποιεί 41 δόντια αντί για 40 που είχε στη Rebel.

Ο κινητήρας της Honda CL500 πετυχαίνει την ισορροπία μεταξύ μικρού μεγέθους και ευέλικτης απόδοσης, πρόθυμος να αποδίδει ροπή στις μεσαίες στροφές και ισχύ στις υψηλές, γεγονός που τον καθιστά έναν από τους πιο αγαπημένους κινητήρες της Honda.

Η διάμετρος και η διαδρομή είναι 67 mm x 66,8 mm με σχέση συμπίεσης 10,7:1. Στο εσωτερικό της κυλινδροκεφαλής υιοθετούνται κοκοράκια με ρουλεμάν που χρησιμοποιούν ροδέλες για τη ρύθμιση του διάκενου των βαλβίδων και ελατήρια επαναφοράς με χαμηλή προ-φόρτιση και περιορισμένες τριβές.

Η αθόρυβη καδένα του εκκεντροφόρου (SV Chain) διαθέτει πείρους με επίστρωση βαναδίου για μειωμένες τριβές και καλύτερη προστασία από τη σκόνη. Οι εσωτερικές τριβές έχουν περιοριστεί με την προσθήκη ραβδώσεων στη φούστα του εμβόλου (μία μέθοδος φινιρίσματος που αυξάνει την επιφάνεια επαφής, αυξάνοντας τα διάκενα στα οποία ρέει το λάδι για καλύτερη λίπανση).

Τα κομβία του στροφαλοφόρου είναι σε μεταξύ τους γωνία 180° και ο αντικραδασμικός άξονας βρίσκεται πίσω από τους κυλίνδρους, κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας.

Η πρωτεύουσα μετάδοση και ο αντικραδασμικός άξονας διαθέτουν ελικοειδή γρανάζια για περιορισμό του θορύβου.

Τα αντίβαρα του στροφάλου έχουν σχεδιαστεί για πιο ομαλή λειτουργία και το χαμηλό του βάρος συνεισφέρει στην ευστροφία του κινητήρα με περιορισμένη αδράνεια. Η διάμετρος των βαλβίδων εισαγωγής είναι 26,0 mm και των βαλβίδων εξαγωγής 21,5 mm.

Ο στροφαλοθάλαμος χρησιμοποιεί χιτώνια με λεπτά τοιχώματα, που παράγονται μέσω διαδικασίας φυγοκεντρικής χύτευσης. Ο εσωτερικός σχεδιασμός τους περιορίζει τις υδραυλικές απώλειες που μπορεί να προκαλούνται από τη διαφορά φάσης ανάφλεξης 180ο. Το κάρτερ λαδιού έχει χωρητικότητα 3,2 L.

Το εύχρηστο, εξατάχυτο κιβώτιο έχει σχεδιαστεί για άνετες αλλαγές, ειδικά μέσα στην πόλη. Ένας μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) καθιστά ελαφρύτερη την αίσθηση της μανέτας του συμπλέκτη, μειώνοντας την κόπωση του αναβάτη και εξομαλύνει τις επιπτώσεις μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα.

Όπως επιτάσσει το εμβληματικό στυλ CL, το τελικό της εξάτμισης με δύο απολήξεις είναι ψηλά τοποθετημένο και τροφοδοτείται από μία εξαγωγή 2 σε 1. Η χροιά του είναι ρυθμισμένη ώστε να εκπέμπει βαρύτερο ήχο χαμηλής συχνότητας σε σύγκριση με τη Rebel, αλλά παρόμοια παλμική αίσθηση.

Πλαίσιο

  • Σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’
  • Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, διπλά πίσω αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης
  • Διπίστονη δαγκάνα εμπρός φρένου επενεργεί σε πλευστό δίσκο 310mm
  • ABS ρυθμισμένο για ‘χαλαρές’ offroad συνθήκες
  • Συνδυασμός τροχών 19” μπροστά/17” πίσω

Το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’ της Honda CL500 είναι απλό στην κατασκευή του, όσο χρειάζεται άκαμπτο και διαθέτει υποπλαίσιο ημικυκλικού σχήματος. Η Honda εφάρμοσε την τεχνολογία Computer Aided Engineering (CAE) για βελτιστοποίηση της ισορροπίας μεταξύ βάρους και ακαμψίας.

Μία scrambler μοτοσυκλέτα πρέπει να τα αντιμετωπίζει όλα – από τραχείς αστικούς δρόμους μέχρι ανώμαλους χωματόδρομους και ο στόχος για το πλαίσιο ήταν να προσφέρει στη μοτοσυκλέτα μια ελαφριά και με άμεση απόκριση αίσθηση σε επίπεδο χειρισμού, σε συνδυασμό με μια ανάρτηση που να μπορεί να απορροφά αποτελεσματικά τους κραδασμούς.

Η απόσταση από το έδαφος είναι 155mm, η γωνία κάστερ 27° με ίχνος τροχού 108mm και το μεταξόνιο στα 1.485mm. Το βάρος, πλήρες υγρών, είναι 192kg.

Μπροστά, το τηλεσκοπικό πιρούνι με τα καλάμια των 41mm έχει διαδρομή 150mm και φορά κλασικά μαύρα ελαστικά προστατευτικά (φυσούνες, όπως παλιά).

Αυτά, πέρα από το ρετρό στυλ που χαρίζουν, προστατεύουν επίσης τα καλάμια και τις τσιμούχες από τη σκόνη και τις ζημιές. Οι πάνω και κάτω τιμονόπλακες είναι ειδικές για την CL και αυξάνουν την ακρίβεια διεύθυνσης βελτιώνοντας παράλληλα την αίσθηση.

Πίσω, ένα απλό ψαλίδι με διατομή 45mm εξασφαλίζει ένα μυώδες στυλ. Τα διπλά πίσω αμορτισέρ με μεγάλη διαδρομή 145mm προσφέρουν ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου 5 σταδίων (3 πάνω από το στάνταρ, 1 κάτω). Η απόσβεση της ανάρτησης μπροστά και πίσω είναι ρυθμισμένη για να προσφέρει άνετη οδήγηση ανεξάρτητα από την επιφάνεια του δρόμου.

Η διπίστονη μπροστινή δαγκάνα επενεργεί σε πλευστό δίσκο 310mm. Η υδραυλική πίεση μεταξύ της εμπρός και της πίσω μονοπίστονης δαγκάνας/δίσκου 240mm είναι λεπτομερώς μελετημένη για να προσφέρει υψηλά επίπεδα ελέγχου πέδησης σε ένα μεγάλο εύρος επιφανειών. Το ABS είναι επίσης βελτιστοποιημένο για χρήση σε χωματόδρομους και στην άσφαλτο.

Οι τροχοί χρησιμοποιούν ένα συνδυασμό ζαντών 19” μπροστά και 17” πίσω για αξιόπιστη πρόσφυση και ελαφρύ χειρισμό σε διαφορετικούς τύπους εδαφών. Τα ελαστικά είναι Dunlop Mixtours με βαθιές αυλακώσεις, με διάσταση 110/80 R19 μπροστά και 150/70 R17 πίσω.

Αξεσουάρ

Μία πλήρης γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ Honda διατίθεται για την CL500, ώστε ο αναβάτης να μπορεί να την εξατομικεύσει σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.

Το υποπλαίσιο είναι σχεδιασμένο για εύκολη τοποθέτηση διακοσμητικών αξεσουάρ και μαλακών πίσω βαλιτσών. Σε μία πίσω σχάρα εδράζεται επίσης ένα top box 38L. Επιπλέον, υπάρχει η επιλογή μιας ψηλότερης κατά 30mm σέλας– σε καφέ φινίρισμα με μαύρη διπλή ραφή– για ψηλότερους αναβάτες.

Αισθητικές προσθήκες προσδίδουν κλασικό offroad στυλ και περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, πλαϊνές βάσεις πινακίδας κυκλοφορίας από ελαφρύ πολυπροπυλένιο, ζελατίνα, προστατευτικές χούφτες και ψηλό εμπρός φτερό. Πρακτικά αξεσουάρ περιλαμβάνουν θερμαινόμενα γκριπ, υποδοχή φόρτισης ACC και καλύμματα πίσω αμορτισέρ.

Για μεγαλύτερη ευκολία, διατίθενται τρία ειδικά σχεδιασμένα πακέτα:

ADVENTURE PACK: Προστατευτικές χούφτες, ψηλό εμπρός φτερό, κάλυμμα πίσω αμορτισέρ, και μαρσπιέ rally.

TRAVEL PACK: Μαλακή βαλίτσα, θερμαινόμενα γκριπ, υποδοχή φόρτισης ACC, ρυθμιζόμενη μανέτα φρένων και προστατευτικό αυτοκόλλητο ρεζερβουάρ.

STYLE PACK: Κάλυμμα προβολέα, διακοσμητική λωρίδα, διακοσμητικές λωρίδες τροχών, πίσω πλαϊνό κάλυμμα, λωρίδα πίσω πλαϊνού καλύμματος και ψηλή σέλα.

O χρόνος άφιξης της μοτοσυκλέτας στην ελληνική αγορά και η τιμή της μένει να προσδιοριστούν.

Mr. Hiroshi Furuse, Large Project Leader (LPL), CL500 Honda R&D Ιαπωνίας:

«Εξελίξαμε τη CL500 ως μία μοτοσυκλέτα που πραγματικά επιτρέπει στους ιδιοκτήτες της να ξεχωρίζουν από το πλήθος, αποτελώντας συγχρόνως μία μορφή έκφρασης και μοναδικότητας. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για καθημερινή, χαλαρή, απολαυστική οδήγηση – χωρίς δεύτερη σκέψη – από μία νέα γενιά αναβατών και είναι σχεδιασμένη για να γίνει ένα ευχάριστο και αναπόσπαστο μέρος του τρόπου ζωής τους. Σε στάνταρ μορφή, το offroad street style έχει μία οπτική γοητεία που τη διαφοροποιεί από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της οικογένειας Honda, και μπορεί πραγματικά να εμπνεύσει τους ιδιοκτήτες να την οδηγήσουν πιο μακριά, προς όποια κατεύθυνση αυτοί επιθυμούν.»

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Δικύλινδρος, υγρόψυκτος, τετράχρονος, 4-βάλβιδος DOHC
Χωρητικότητα 471cc
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) 67 x 66.8
Σχέση Συμπίεσης 10.7:1
Μέγιστη Ισχύς 46.6 PS (34.3kW) @ 8500rpm
Μέγιστη Ροπή 43.4Nm @ 6250rpm
Εκπομπές Θορύβου (dB) TBC
Χωρητικότητα λιπαντικού 3.2L
Εκκίνηση Ηλεκτρική
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ
Ψεκασμός καυσίμου PGM-FI ηλεκτρονικός
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 12L
Εκπομπές CO2 WMTC 84 g/km
Κατανάλωση καυσίμου 27.7 km/l
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Χωρητικότητα μπαταρίας 12V 7Ah
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος συμπλέκτη Υγρός πολύδισκος, μονόδρομος ολίσθησης/υποβοήθησης (Assisted Slipper Clutch)
Τύπος κιβωτίου 6-τάχυτο χειροκίνητο
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος πλαισίου Ατσάλινο, τύπου ‘διαμάντι’
ΠΛΑΙΣΙΟ
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 2175mm x 831mm x 1135mm
Μεταξόνιο 1485mm
Γωνία Κάστερ 27°
Ίχνος τροχού 108mm
Ύψος Σέλας 790mm
Απόσταση από έδαφος 155mm
Βάρος (πλήρες υγρών) 192kg
Ακτίνα στροφής 2.6 m
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, διαδρομή 150mm
Πίσω Διπλό αμορτισέρ με ψαλίδι 45mm στρογγυλής διατομής, ρύθμιση προ-φόρτισης 5 σταδίων
ΤΡΟΧΟΙ
Ζάντες Εμπρός Χυτό Αλουμίνιο
Ζάντες Πίσω Χυτό Αλουμίνιο
Ελαστικά Εμπρός 110/80R19M/C 59H
Ελαστικά Πίσω 150/70R17M/C 69H
Φρένα
ABS 2-κάναλο
Φρένα Εμπρός Μονός πλευστός δίσκος 310mm, διπίστονη δαγκάνα
Φρένα Πίσω Μονός δίσκος 240mm, μονοπίστονη δαγκάνα
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Όργανα Όργανα LCD με ταχύμετρο, διπλός χιλιομετρητής ταξιδιού, δείκτης στάθμης καυσίμου και μετρητής κατανάλωσης, ρολόι, ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου, upshift indicator (ένδειξη αλλαγής σχέσης)
Προβολέας LED
Πίσω φως LED
Πρίζα 12V Προαιρετική
Σύστημα προστασίας HISS
Πρόσθετα χαρακτηριστικά ESS
 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!