MotorBike.gr

HONDA GTR150 SUPRA, 2019: Η πλήρης παρουσίαση

03/03/2019

 Το ισχυρότερο παπί της Honda, με κινητήρα μοτοσυκλέτας

Τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση του Honda SupraX 125 Helmin και λίγους μήνες μετά το επετειακό Super Cub C125, η Honda προχώρησε στο λανσάρισμα του πιο δυνατού παπιού που έχει κατασκευάσει ποτέ. Η είσοδος του Honda GTR150 Supra στην ελληνική αγορά σηματοδοτεί μία νέα γενιά σπορ παπιών πόλης.

Το Honda GTR150 Supra είναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων Honda Μoto σε δύο εκδόσεις: Sporty με τιμή 3.490€ σε δύο χρωματικές αποχρώσεις και Exclusive με τιμή 3.590€ σε μία χρωματική απόχρωση.

To νέο GTR150, κατασκευάζεται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Honda στην Ινδονησία P.T. Astra Honda Motor, ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια κατασκευής παπιών και μοτοσυκλετών στον κόσμο. Το GTR150 διαθέτει “καρδιά μοτοσυκλέτας” καθώς ο κινητήρας του αποδίδει 15,1 HP και είναι δανεισμένος από την μοτοσυκλέτα Honda CBR150R, που κυκλοφορεί σε ασιατικές αγορές.

Το μονοκύλινδρο σύνολο προσφέρει δυνατή επιτάχυνση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με αποτέλεσμα να αποτελεί μία μοναδική πρόταση στην αγορά με σκοπό να συναρπάζει νέους αναβάτες κάθε ηλικίας.

Ποια είναι τα βασικά στοιχεία του;

Το Honda GTR150 Supra προσφέρει ευελιξία χάρη στις συμπαγείς του διαστάσεις και ευκολία μετακίνησης για 2 άτομα στην πόλη, αλλά και περισσότερες δυνατότητες από τα άλλα παπιά και εκτός αυτής. Καταφέρνει να συνδυάζει την ευκολία οδήγησης ενός παπιού, με τις επιδόσεις μίας μικρής μοτοσυκλέτας.

Το Honda GTR150 Supra μοιάζει με παπί, αλλά ταυτόχρονα διαθέτει εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με συμπλέκτη στο χέρι, στοιχείο που παραπέμπει σε μοτοσυκλέτα, με αποτέλεσμα να προσφέρει αντίστοιχη οδηγική απόλαυση και επιδόσεις.

Ταυτόχρονα ανεβάζει τον πήχη με τη μοναδική αισθητική που προσφέρει χάρη στις ελκυστικές και ταυτόχρονα τολμηρές σπορ γραμμές

Το GTR 150 είναι ένα κατάλληλο εργαλείο για τις καθημερινές μετακινήσεις ενός ή δύο ατόμων με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου μόλις 2,23 lt/100km(*), στοιχείο που του χαρίζει αυτονομία 195 χιλιομέτρων.

Το 150 διαθέτει ατσάλινο πλαίσιο διπλής ραχοκοκαλιάς, τύπου διαμάντι, με τον κινητήρα να κρέμεται από αυτό, το οποίο συνδυάζει στρεπτική ακαμψία με στόχο την ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες, χωρίς να χάνεται η ευελιξία σε συνθήκες πόλης.

Η γεωμετρία του πλαισίου είναι τέτοια που προσφέρει άριστη συγκέντρωση των μαζών και ιδανική κατανομή του βάρους, ρίχνοντας το ιδανικό βάρος στον μπροστινό τροχό (Mass Forward Proportion).

Ταυτόχρονα προσφέρει όρθια θέση οδήγησης για περιμετρική ορατότητα στην καθημερινή μετακίνηση στην πόλη. Παράλληλα, οι τροχοί είναι 17 ιντσών και οι ζάντες χυτές, αλουμινένιες.

Στον τομέα της ασφάλειας συνεισφέρει το δικάναλο ABS (μπροστά και πίσω) σε συνεργασία με τα υδραυλικά δισκόφρενα της Nissin διαμέτρου 255 mm στον μπροστινό τροχό και 220 mm στον πίσω, τα οποία προσφέρουν γραμμική απόδοση και σταθερή απόδοση ακόμη και μετά από επίπονη χρήση.

Στον τομέα των αναρτήσεων το Honda GTR150 Supra εφοδιάζεται με συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, με καλάμια διατομής 31 mm μπροστά, ενώ στο πίσω μέρος διαθέτει ένα, κεντρικά τοποθετημένο, αμορτισέρ με απευθείας έδραση στο ψαλίδι.

Οι τροχοί του GTR150 Supra είναι 17 ιντσών και είναι εξοπλισμένοι με χυτές ζάντες αλουμινίου με 5 διπλά μπράτσα και ελαστικά tubeless διαστάσεων 90/80 στον μπροστινό και 120/70 στον πίσω τροχό, συμβάλλοντας στον σπορ χαρακτήρα του.

Το μεταξόνιο φτάνει τα 1.276mm και το βάρος τα 122 κιλά, πλήρες υγρών.

Στο στάνταρ εξοπλισμό του GTR150 Supra περιλαμβάνεται επίσης πολυεδρικός προβολέας LED δύο επιπέδων, ο οποίος προσδίδει αναγνωρίσιμη εμφάνιση και χαμηλή κατανάλωση ρεύματος.

Ο μοντέρνος πίνακας οργάνων συνδυάζει αναλογικό στροφόμετρο με ψηφιακές ενδείξεις ταχύμετρου, δείκτη στάθμης καυσίμου, ένδειξη σχέσης κιβωτίου ταχυτήτων και μερικού χιλιομετρητή.

Η κινητήρια μονάδα

Ο μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος κινητήρας 149,2 cc, που προέρχεται από τo super sport μοντέλο της ασιατικής αγοράς Honda CBR150R, είναι εφοδιασμένος 4 βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, αλλά και με σύστημα ψεκασμού καυσίμου PGMFΙ προσδίδοντας αντίστοιχες επιδόσεις σε όλο το φάσμα των στροφών.

Η κατανάλωση φτάνει τα 2,23lt/100km και η αυτονομία 195 χλμ. (*) από ένα ρεζερβουάρ που χωράει 4,5 λίτρα.

Αποδίδει 15.1hp στις 9.000 rpm, με μέγιστη ροπή 1,2 kgm (12.6Nm) στις 6.500 rpm, νούμερα που του χαρίζουν υψηλές επιδόσεις στη σπορ κατηγορία των παπιών.

Η διάμετρος και η διαδρομή είναι σχεδόν ίδιες 57,3 × 57,8mm, ενώ η σχέση συμπίεσης είναι 11.3:1.

Ένας συμπαγής θάλαμος καύσης σε συνδυασμό με αυλό εισαγωγής μεγάλης διαμέτρου – βελτιστοποιούν την απόδοση καύσης και ψύξης.

Η εκκίνηση του κινητήρα μπορεί να γίνει με ηλεκτρική μίζα και σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης υπάρχει και η επιλογή εκκίνησης με μανιβέλα.

Περισσότερες πληροφορίες: www.honda-motorcycles.gr

HONDA GTR 150 SUPRA, 2019 – ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Τύπος κινητήρα 4χρονος, 4βάλβιδος, υγρόψυκτος, 2ΕΕΚ
Κυβισμός 149,2 cc
Διάμετρος x Διαδρομή 57,3 x 57,8
Συμπίεση 11.3:1
Μέγιστη Ισχύς 15,1 hp @ 9,000 r/min
Μέγιστη Ροπή 12.6 Nm @ 6,500 r/min
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα 1.3 lt
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 4,5 lt
Κατανάλωση 2.23lt/100km*
Μίζα Μίζα και μανιβέλα
Μπαταρία 12V-5Ah
Τύπος Συμπλέκτη Υγρός πολύδισκος
Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων
Πλαίσιο, τύπος Ατσάλινο διπλής δοκού, τύπου διαμάντι
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 2.025 x 725 x 1.102
Μεταξόνιο 1.276mm
Γωνία Κάστερ 25,1°
Ίχνος τροχού 83,2mm
Απόσταση από το έδαφος 150mm
Διάμετρος στροφής 1,9m
Βάρος (πλήρως υγρών) 122kg
Ανάρτηση μπροστά Τηλεσκοπικό πιρούνι, με καλάμια διαμέτρου 31 mm
Ανάρτηση πίσω Ένα αμορτισέρ
Ελαστικό μπροστά 90/80-17M/C 46P
Ελαστικό πίσω 120/70-17M/C 58P
Φρένο μπροστά Δίσκος διαμέτρου 255 mm, με ABS
Φρένο πίσω Δίσκος διαμέτρου 220 mm, με ABS

Όλα τα χαρακτηριστικά είναι προσωρινά και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση

(*) Oι αναφερόμενες τιμές έχουν προκύψει από δοκιμές της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από την WMTC. Οι δοκιμές λαμβάνουν μέρος σε δυναμόμετρο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση του οχήματος με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!