MotorBike.gr

KEEWAY K-LIGHT 125: H επιστροφή των μικρών τσόπερ

19/09/2018

Καθημερινό, στυλάτο, οικονομικό 125άρι

Μια “πλήρης” από πλευράς εμφάνισης, ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα της κατηγορίας των τσόπερ ή custom, που μόλις έφτασε στην ελληνική αγορά είναι το Keeway K-Light 125, με το πλεονέκτημα των σωστών για αρχάριους κυβικών – 125 – και χαμηλή τιμή στα 2.250 ευρώ.

Μπορεί πριν από χρόνια οι “αμερικανοτραφείς”, τσοπεροειδείς μοτοσυκλέτες να ήταν στη μόδα και στην ελληνική αγορά, με σχεδόν κάθε εταιρία να διαθέτει ένα τέτοιο μοντέλο στη γκάμα της, αλλά η μόδα τελικά έφυγε αφήνοντας την κατηγορία ορφανή.

Λίγες είναι οι επιλογές πλέον για κάποιους που θέλουν μια κλασικών γραμμών, χαμηλής σέλας και ψηλού τιμονιού μοτοσυκλέτα λίγων κυβικών, που φοράει ντεπόζιτο δάκρυ (ή peanut αν πρόκειται για Harley-Davidson) και γενικά αποφεύγει τα πολλά πλαστικά κομμάτια που κρύβουν τον κινητήρα και τα μηχανικά μέρη.

Το Keeway K-Light 125 προσφέρει αυτή ακριβώς την επιλογή στους αρχάριους αναβάτες, σ’ αυτούς που το πρώτο τους “δίτροχο” δίπλωμα τους επιτρέπει οδήγηση μόνο 125 κυβικών και θα θεωρήσουμε τον ερχομό του σημαντικό… γιατί παίζει χωρίς αντίπαλο. Άδειο το γήπεδο – νίκη από τα αποδυτήρια.

Δείτε το Keeway K-Light 125 και παρατηρείστε τον “χοντρό” πίσω τροχό/λάστιχο, το λεπτότερο μπροστινό τροχό/λάστιχο, το μάλλον μικρό στο μάτι ντεπόζιτο (παρόλο που είναι 11,8 λίτρων) και τους σωστούς όγκους κινητήρα-πλαϊνών καπακιών.

Η σέλα απέχει πολύ χαμηλά, μόλις 715 χιλιοστά, από το έδαφος, το βάρος της κατασκευής, παρότι γεμίζει το μάτι, δεν ξεπερνάει τα 150 κιλά.

Ο μπροστινός τροχός είναι 17 ιντσών, ο πίσω είναι μικρότερος, όπως οφείλει να κάνει ένα ψευδοτσόπερ (όπως λεγόταν παλιά η κατηγορία) στις 15 ίντσες. Δισκόφρενο μπροστά (280 mm) δισκόφρενο και πίσω (240 mm).

Ο κινητήρας, που είναι βαμμένος μαύρος και στους δυο χρωματικούς ματ συνδυασμούς – μαύρο και κόκκινο – είναι απλός από πλευράς τεχνολογίας, μονοκύλινδρος αερόψυκτος με δύο βαλβίδες, έναν εκκεντροφόρο επί κεφαλής και τροφοδοσία από ηλεκτρονικό ψεκασμό.

Φωλιάζει σε ένα διπλό, κλειστό σωληνωτό πλαίσιο και διαθέτει 5άρι σασμάν, γεγονός που υπαινίσσεται ελαστική απόδοση, τη στιγμή που η μέγιστη ιπποδύναμη φτάνει τους 10,4 ίππους στις 9.000 στροφές.

Για την εκκίνηση υπάρχει μίζα και μανιβέλα και όσον αφορά στην κατανάλωση η εταιρία ανακοινώνει κατανάλωση 2,4 λίτρων στα 100 σύμφωνα με τις προδιαγραφές Euro4 τις οποίες καλύπτει το Keeway K-Light 125 και για αυτό το λόγο διαθέτει γεφυρωμένα φρένα. Πατώντας το πεντάλ του πίσω φρένου ενεργοποιείται και η δαγκάνα του μπροστινού δίσκου.

Το πιρούνι είναι συμβατικό τηλεσκοπικό και πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ λαδιού/αερίου με ξεχωριστό ρεζερβουάρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων τους.

Τα ματ χρώματα, το “μυώδες” σώμα, η έλλειψη χρωμιωμένων εξαρτημάτων και γενικά η προσεκτική συνολική δουλειά που έχει γίνει στην εμφάνιση, μαζί με “τιμή παπιού” στα 2.250 ευρώ είναι τα δυνατά σημεία του Keeway K-Light 125.

Περισσότερες πληροφορίες: MOTOWAY Α.Ε., Γιαννιτσών 59, Θεσσαλονίκη, 2310-515557, keeway.com

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!