MotorBike.gr

SYM VF 125, 2019: Έρχεται σύντομα στην αγορά

12/06/2019

Το μικρό VF στην Ελλάδα

Ένα ακόμα παπί προδιαγραφών Euro4, με σπορ εμφάνιση, θα βρίσκεται στην ελληνική αγορά μέχρι τα τέλη Ιουνίου. Είναι το ολοκαίνουργιο SYM VF 125 που εμπλουτίζει τη γκάμα παπιων της ταϊβανέζικης εταιρίας με τρίτο μοντέλο, και θα κοστίζει 2.260 ευρώ.

Μετά το “εκρηκτικό”, ισχυρότερο όλων στην κατηγορία των παπιών SYM VF 185 ένα ακόμα VF από την ίδια εταιρία “προσγειώνεται” στην ελληνική αγορά.

Μπορεί εξωτερικά το νέο SYM VF125 να μοιάζει – ορθά από πλευράς μάρκετινγκ – με τον μεγαλύτερό του αδελφό, αλλά κάτω από τα εντυπωσιακά πλαστικά και το διακοσμητικό πλαισιάκι “χωροδικτύωμα”, κρύβεται ένας κινητήρας παπιού και όχι μοτοσυκλέτας, όπως στο 185.

Ο αερόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας έχει οριζόντιo κύλινδρο, όπως τα κλασικά παπιά που ξέραμε και σασμάν ημιαυτόματο με τέσσερις σχέσεις.

Ένας προβολέας πρωτότυπου σχήματος (με διπλά μυτάκια) στο τιμόνι και δυο μεγάλα φωτιστικά σώματα στην ποδιά που ενσωματώνουν και τα φλας, για μια αιχμηρή και σπορ εμφάνιση, που επενδύει στον σπορτίβικο αέρα.

Διαβάστε: Δοκιμή του SYM VF 185

Στο ρύγχος της ποδιάς υπάρχει ένας μεγάλος διακοσμητικός αεραγωγός, ενώ και το μπροστινό φτερό είναι σπορ και καλίγραμμο.

Τα χρώματα του SYM VF125 είναι τρία – κόκκινο, μαύρο και μπλε – ενώ σε όλους τους συνδυασμούς οι χυτές αλουμινένιες ζάντες είναι μαύρες με λευκό σιρίτι. Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος, η οποία ανοίγει με κουμπί από το τιμόνι.

Στα κομψά όργανα συναντάμε ένα μεγάλο ψηφιακό όργανο κάτω από ένα μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο και τις απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες. Η κεντρική κλειδαριά διαθέτει φραγή ασφαλείας.

Στον κινητήρα τώρα του SYM VF125 βλέπουμε την απόδοση να φτάνει τους 8,5 ίππους στις 8.000 rpm και τη ροπή στα 0,86 kgm στις 5.500 rpm. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Keihin.

Για την εκκίνηση υπάρχει μίζα αλλά και μανιβέλα, ενώ η εξάτμιση τελειώνει σε ένα όμορφο σπορ τελικό. Τα φρένα είναι δίσκοι μπροστά και πίσω (διαμέτρου 220 mm) με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS, όπως απαιτούν οι προδιαγραφές Euro4.

Το πιρούνι είναι συμβατικό τηλεσκοπικό και τα δυο αμορτισέρ πίσω είναι λαδιού αερίου με ξεχωριστό ρεζερβουάρ και ρυθμιζόμενα στην προφόρτισή τους.

Στα ελαστικά συναντάμε διάσταση 70/90-17 μπροστά και μεγάλη διάσταση 120/70-17 πίσω (αμφότερα tubeless), με το βάρος να φτάνει τα 111 κιλά με το παπί πλήρες υγρών.

Περισσότερες πληροφορίες: www.sym.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!