Desert Racing Japanese
Εμπρός Kawasaki, μη διστάζεις, μπες δυναμικά στη σκηνή των ρετρο-κλασικών και παρουσίασε ένα “γενναίο” scrambler που θα γράψει ιστορία. Όπως ακριβώς και τούτη εδώ η μοτοσυκλέτα που έφτιαξαν οι Mark Motorcycles από την Ταϊβάν.
Η Kawasaki μπορεί να πάρει έμπνευση από τον Ταϊβανέζο μηχανικό-βελτιωτή τής Mark Motorcycles και να προσθέσει όλα αυτά τα εξαρτήματα (φώτα, φλας, φτερά και φτεράκια) που χρειάζονται για να περάσει η μοτοσυκλέτα τις προδιαγραφές Euro4 και να βγει στην παραγωγή.
Η Kawasaki, που είχε ξεκινήσει το 1999, παρουσιάζοντας μια μοντέρνα-κλασική μοτοσυκλέτα, την Kawasaki W 650, ώστε να αποτίσει φόρο τιμής στις αντίστοιχες βρετανικές, αλλά και τις πρώτες δικύλινδρες δικές της Meguro του ’60, έκανε αργότερα ένα βήμα παραπάνω και έφερε στην αγορά μια μεγαλύτερη “W”, με 800 κυβικά.
H W 800 φορούσε τον ίδιο, υπέροχης εμφάνισης, δικύλινδρο κινητήρα που, όμως, δυσκολεύτηκε να περάσει αρχικά τις προδιαγραφές Euro4. Έτσι η παραγωγή σταμάτησε, οι φίλοι των ρετρό μοτοσυκλετών ανά την Ευρώπη και τον κόσμο “πάγωσαν” για να ξανα-ζεσταθούν λίγο αργότερα όταν το Kawasaki W 800 επανήλθε στην παραγωγή.
Η μοτοσυκλέτα που παρουσιάζουμε σήμερα είναι ένα κλασικό scrambler, που παραπέμπει κατευθείαν στα αμερικάνικα “αγωνιστικά” του ’60, τις Triumph και τους αγώνες στην έρημο. Θυμίζει και BSA και Matchless, τους πρωτοπόρους του χώρου των αγώνων στο χώμα, πριν και μετά τον Β’ Παγκ. Πόλεμο. Πρόκειται για μια Kawasaki W 650 του 2004 και έχει “μεταλλαχτεί” από τον Mark Huang, ο οποίος έχει συνεργείο μοτοσυκλετών στην Ταϊπέι, την πρωτεύουσα της Ταϊβάν, και παρουσιάζει ανά τακτά διαστήματα ενδιαφέρουσες custom δημιουργίες.
Το πλαίσιο έχει δεχτεί μετατροπές στο υποπλαίσιο και στην περιοχή του λαιμού, έτσι ώστε να λεπτύνει η κεντρική ραχοκοκκαλιά και να ανοίξει το “τρίγωνο” του λαιμού, με τις σωλήνες να είναι χρωμιωμένες και εμφανείς.
Ανεβάζοντας στις 21 ίντσες τον μπροστινό τροχό, από τις 19″ που ήταν αρχικά, η μοτοσυκλέτα γίνεται πιο “χωματερή”, ενώ ένα ζευγάρι αμορτισέρ Koni άλλαξαν τα στοκ της πίσω ανάρτησης.
Ο πίσω τροχός παρέμεινε στις 18 “, αλλά οι τροχοί προέρχονται από Triumph T 120, με ακτίνες και ταμπούρα.
Το μπροστινό φρένο, με την εισαγωγή αέρα πάνω στο καβούκι του ταμπούρου, είναι η “ατραξιόν” του τροχού, ενώ δουλειά έχει γίνει και στο πίσω φρένο, αφού το T120 χρησιμοποιούσε πεντάλ αριστερά, με τους μηχανικούς τώρα να το έχουν μετατρέψει έτσι ώστε να δουλεύει με πεντάλ στα δεξιά της μοτοσυκλέτας.
Το ντεπόζιτο προέρχεται από BSA, γεμάτο κομψές καμπύλες, με χρωμιωμένα τμήματα που το ομορφαίνουν ακόμα πιο πολύ. H custom σέλα είναι επενδεδυμένη με καφέ δέρμα, είναι χαμηλή, στενή και ανηφορίζει ελαφρά στο τελείωμά της. Κάτω από αυτήν υπάρχει ένα κοντό, αγωνιστικό φτερό, που νομίζεις ότι έχει βγει από αγώνα στην έρημο.
Στο κομμάτι του κινητήρα τα καρμπυρατέρ έχουν αλλάξει με Keihin CR35, έχει αφαιρεθεί το φιλτροκούτι και έχει τοποθετηθεί ένα ζευγάρι φίλτρων K&N. Οι εξατμίσεις είναι και αυτές σπέσιαλ, με χρωμιωμένες σωλήνες, από την αρχή μέχρι το τέλος, χωρίς σιγαστήρες και είναι ψηλά τοποθετημένες, όπως αρμόζει σε μια μοτοσυκλέτα τέτοιου ύφους.
Πέρα από το ψηλό, μεγάλο τιμόνι, που θυμίζει κέρατα ταύρου, την “heavy duty” εικόνα συμπληρώνει ένας μικρός στρογγυλός προβολέας, ενώ το πίσω φωτιστικό σώμα βρίσκεται εκτός φτερού για να μην χαλάει την εικόνα. Μπροστά από τον κινητήρα, στηριγμένη πάνω στις δυο σωλήνες που κατεβαίνουν από το λαιμό, υπάρχει μια προστατευτική αλουμινένια πλάκα.
Το βασικό χρώμα της μοτοσυκλέτας είναι μπλε ματ και πάνω στο ντεπόζιτο έχει ζωγραφιστεί ένα χταπόδι εμπνευσμένο από cartoon.
Εμπρός, λοιπόν, Kawasaki, ιδού η ιδέα, ιδού και το πώς γίνεται, δείτε τους Mark Motorcycles: ένα Kawasaki W 800 Scrambler θα ήταν ό,τι πρέπει για μια ακμάζουσα ευρωπαϊκή σκηνή, που διψάει για ρετρο-custom–cafe racer-scrambler μοτοσυκλέτες.
Πηγή: Mark Motorcycles Facebook