MotorBike.gr

Ducati Ghost: Mια υβριδική ιδέα για το μέλλον

05/04/2022

Φάντασμα” με δυο κινητήρες

Eμπνευσμένος, πρέπει να παραδεχτούμε, ότι είναι ο Δανός σχεδιαστής Daniel Kemnitz, ο οποίος δημιούργησε ψηφιακές εικόνες μιας υβριδικής Ducati που δεν σέβεται μεν καθόλου την παράδοση, αλλά κοιτάζει δυναμικά το μέλλον.

Ο Daniel Kemnitz έφτιαξε ένα υβριδικό πρωτότυπο για την Ducati που ονόμασε Ghost, και είναι ένα ιδιαίτερα σπορτίβικο ψηφιακό concept που ξεχωρίζει για την πολύ προχωρημένη εμφάνιση της αρχιτεκτονικής του.

Έχοντας πλέον δεχτεί σαν δεδομένο την αναπόφευκτη ηλεκτρική στροφή των εταιριών, αλλά και της Ducati, η οποία θα είναι και η μοναδική προμηθεύτρια μοτοσυκλετών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας MotoE από το 2023, πολλοί σχεδιαστές έχουν αρχίσει να ενεργοποιούνται επί του θέματος.

Έτσι,  εμφανίζονται διάφορα σχέδια που κάνουν προβλέψεις για τα χαρακτηριστικά της πιθανής πρώτης ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας του Borgo Panigale.

Έτσι κάνει και το Ghost που όμως τοποθετείται ανάμεσα σε ηλεκτρική και συμβατική μοτοσυκλέτα, συνδυάζοντας ενδιαφέρουσες γραμμές με τεχνικές επιλογές που κάθε άλλο παρά παραδοσιακές είναι.

Το Ducati Ghost, το οποίο συνολικά παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον και γοητεύει τον κόσμο του διαδικτύου, χρησιμοποιεί στο μπροστινό μέρος ανάρτηση βραχίονα (που αρέσει στη BMW) και μπροστινό φρένο με δυο περιμετρικούς δίσκους, ενώ το πίσω μέρος έχει ψαλίδι με μονό βραχίονα το οποίο, σε συνδυασμό με το κάλυμμα της ζάντας που φοράει το λογότυπο της Ducati, έρχεται σε αντίθεση με τη μίνιμαλ ουρά.

Η κίνηση του Ducati Ghost γίνεται από έναν ελαφρύ και συμπαγή ηλεκτροκινητήρα σε συνεργασία με έναν μικρό δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα (τύπου tandem), για τον οποίο δεν πετάνε τη σκούφια τους οι φίλοι της Ducati.

Λόγω της υβριδικής φύσης της μοτοσυκλέτας (συμβατικός ατμοσφαιρικός και ηλεκτρικός κινητήρας μαζί) θα μπορούσε να χρησιμοποιεί τον συμβατικό εκτός πόλης και τον ηλεκτρικό εντός, αφήνοντάς τους όλους ευχαριστημένους…

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!