MotorBike.gr

ULSTER XTR DUCATI: Racer όπως παλιά

20/06/2018

Με έμπνευση από αγώνες σε δημόσιους δρόμους

Ο Ισπανός βελτιωτής Ρepo Rosell έχει γίνει διάσημος στον κόσμο της μοτοσυκλέτας με διάφορες προτάσεις-κατασκευές που συνήθως κινούνται στον άξονα cafe racer-σπορ και πρόσφατα επανήλθε στο προσκήνιο με ένα επιθετικό Ducati που έχει ρίζες στη δεκαετία του ’80.

Το εργαστήριο-συνεργείο του Ρepo Rosell ονομάζεται XTR Pepo και η τελευταία μοτοσυκλέτα που παρουσιάζει είναι ακραία σαν ιδέα, καταφέρνοντας να βγάλει “ψυχή” και χαρακτήρα για ένα δημιούργημα που φτιάχηκε για προσωπική ευχαρίστηση.

Ψηλή, λεπτή και λιτή η Ulster XTR μοιάζει με λεπίδα, μην θυμίζοντας τίποτε από την Ducati Monster 750 από την οποία ξεκίνησε. Με δυναμική σπορ θέση οδήγησης, που ρίχνει βάρος στο μπροστινό τροχό και πλαίσιο εμφανές, τύπου χωροδικτύωμα της Verlicchi.

Η Ducati με το ρετρό-σπορ στυλ χρησιμοποιεί το όνομα Ulster προς τιμήν του αγώνα που γίνεται σε δημόσιους δρόμους της Βόρειας Ιρλανδίας. Ένας ακόμα αγώνας (σαν το Isle of Man TT π.χ,) όπου μοτοσυκλέτες κινούνται με μέση ωριαία ταχύτητα 200 χιλιομέτρων την ώρα, ανάμεσα σε πεζοδρόμια, σπίτια και κολώνες του δρόμου. Γι’ αυτό και η Ulster XTR φοράει έναν αέρα αγώνων αντοχής με διπλούς προβολείς στο ρύγχος της.

Ακολουθεί η λίστα εξαρτημάτων και μετατροπών
Σέλα σχεδίασης XTR
Προβολείς από Derbi
Δισκόπλακες NG
Σωληνάκια φρένων υψηλής πίεσης Frentubo
Ρυθμιζόμενες – αναδιπλούμενες μανέτες XTR
Τρόμπες φρένων από Ducati St2
Τρόμπα συμπλέκτη από Ducati ST2
Αναβαθμισμένο πιρούνι με εσωτερικά Andreani
Πίσω αμορτισέρ YSS
Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ S&P
Εξάτμιση της Wolfman 2 σε 1
Φίλτρο αέρα DNA
Γκάζι Domino
Πίσω φως, βάση πινακίδας, φλας της XTR
Αλυσίδα Regina
Ελαστικά Rosso tires
Βάψιμο από το στούντιο Pintumoto

Πηγή: xtrpepo.blog

Φωτογραφίες: Cesar Godoy / Moriwoki

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!