MotorBike.gr

HONDA CB 300R, 2018: Τι εμφάνιση!

28/11/2017

Κομψό γυμνό

Με το νέο Honda CB 300R του 2018, η γιαπωνέζικη εταιρία συμπληρώνει τη γκάμα των γυμνών της μοτοσυκλετών και στη μεσαία κατηγορία, με τον καλύτερο τρόπο, αφού πρόκειται για μια ιδιαίτερα κομψή μοτοσυκλέτα.

Είναι αυτό που λέμε και ξαναλέμε: ότι αν οι μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτες γίνουν γοητευτικές, και γίνονται αντικείμενα πόθου, το νέο κοινό θα τις προσεγγίζει με περισσότερο πάθος.

Αυτό φαίνεται να κάνει η Honda με τη νέα γυμνή καλίγραμμη CB 300R του 2018, που κλέβει την εμφάνιση της (επίσης πολύ όμορφης) Honda CB1000R. Μόνο που τώρα το 300 απευθύνεται σε νέους αναβάτες, μιας και είναι μια μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για εύκολη χρήση.

Σε συνέχιση της ενεργοποίησης της Honda – όπως και των άλλων εταιριών – στα 250-400 κυβικά που είναι η νέα “καυτή” κατηγορία για Ευρώπη (διπλώματα Α2), αλλά κυρίως για την Ασία όπου με αυτόν τον κυβισμό θεωρείται “μεγάλη μοτοσυκλέτα”, φέρνει στο προσκήνιο το Honda CB 300R, με μονοκύλινδρο όμως κινητήρα.

Έτσι η γκάμα της μεγάλης γιαπωνέζικης εταιρίας θα περιέχει ένα ακόμα γυμνό, δίπλα στο Honda CB 125R που παρουσιάσαμε νωρίτερα στο μήνα (πατήστε εδώ)

Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, 286 cc, με απόδοση 31 ίππων στις 8.500 rpm και 2,8 kgm ροπής στις 7.500 rpm. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων.


Το πλαίσιο του νέου Honda CB 300R είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα, ανοικτό, τύπου διαμάντι και χρησιμοποιεί ανάποδο πιρούνι με καλάμια 37 mm, διαδρομής 130 mm, με το ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ πίσω να έχει διαδρομή 107 mm και συνεργάζεται με ένα ατσάλινο ψαλίδι.

Στα φρένα υπάρχει ένας μεγάλης διαμέτρου 296 mm πλευστός δίσκος, με 4πίστονη ακτινική δαγκάνα. Πίσω ο δίσκος των 220 mm, έχει δαγκάνα ενός εμβόλου.

Εκτός από το ABS στα φρένα το Honda CB 300R είναι εφοδιασμένο και με μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU), που μοιράζει τη δύναμη του φρεναρίσματος ανάλογα με την περίπτωση στον μπροστινό ή πίσω τροχό.

 

Το “σκυφτό” ντεπόζιτο με τις γωνίες συνδυάζεται όμορφα με τα προστατευτικά του ψυγείου που είναι ασημένια κάνοντας αντίθεση, όπως και ο προβολέας, αλλά και με τις σωλήνες του πλαισίου, ακολουθώντας την “εξωσκελετική” σχεδίαση μοτοσυκλετών (με εμφανή εξαρτήματα).


Τεχνολογίας LED είναι ο προβολέας, το πίσω φωτιστικό σώμα και τα φλας, με μια οθόνη LCD να πληροφορεί τον αναβάτη για ταχύτητα, στροφές του κινητήρα, στάθμη καυσίμου και τη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το βάρος του Honda CB 300R φτάνει τα πολύ καλά 143 κιλά γεμάτο.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!