MotorBike.gr

HONDA CB500X, Super Test: Πόσοι χρειάζονται περισσότερα κυβικά;

27/11/2017 Μιχάλης Λαζαρίδης Βασίλης Αντζουλάτος

Η τελειότητα της χρυσής τομής

*Κυβισμός: 471 cc * Ιπποδύναμη: 47 ίπποι, στις 8.500 rpm * Τελική: 175 km/h *Βάρος: 196 Kg (γεμάτη) * Τιμή: 7.150 ευρώ

Απλό και αποτελεσματικό. Μια μοτοσυκλέτα που τα κάνει όλα με τιμή λίγο πιο πάνω από τις 7,0 χιλιάδες ευρώ. Η Honda CB500X δεν διακρίνεται σε κανέναν τομέα, αλλά… διαπρέπει σε όλους. Πως μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο; Ας πατήσουμε πρώτα τη μίζα και να ξεκινήσουμε μια ωραία βόλτα στο κόσμο της “μέσης οδού” και θα τα βρούμε στο δρόμο.

Όποιος προσπαθεί να πείσει ότι όλοι οι άνθρωποι θέλουν διαρκώς και ταχύτερες μοτοσυκλέτες έχει δίκιο, αλλά μόνο για το 20-30% του αγοραστικού κοινού.

Ένα συντριπτικό 70% του κόσμου που ασχολείται με τους δυο τροχούς, μπορεί μεν να ενδιαφέρεται για την ταχύτητα και τις επιδόσεις, αλλά την ώρα της αγοράς κινείται περισσότερο με τη λογική, παρά με το συναίσθημα και την τρελή, άπιαστη επιθυμία.

Και τούτη ‘δω η Honda CB500X γράφει στο κούτελό της… “λογική” με λάμδα κεφαλαίο.

Η τελευταία ανανέωση της Honda CB500X ήρθε το 2016, μαζί με τα υπόλοιπα 500άρια της οικογένειας που χρησιμοποιούν τον ίδιο δικύλινδρο κινητήρα, το γυμνό CB500F και το σπορ CBR500R. Η Honda CB500X, διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα, αφού θεωρητικά μπορεί να κινείται και σε χωματόδρομους.

Ενώ στο παρελθόν θα έπρεπε να την καταχωρήσουμε στα ελαφρά ψευδοεντούρο, τώρα έχει εφευρεθεί μια νέα κατηγορία που λέγεται “crossover”.

Μπέρδεμα; Όχι απαραίτητα, αφού το 500 είναι κατά 90% για χρήση δρόμου, κάτι δηλαδή σαν τα δήθεν τζιπάκια που το πιθανότερο είναι να μην πατήσουν ποτέ χώμα στη ζωή τους.

Σύχρονη όψη, δυναμική, χωρίς υπερβολές όμως

Με τη χρήση ενός τετράχρονου, υγρόψυκτου, δικύλινδρου σε σειρά, με κυβισμό 471 cc και ιπποδύναμη 48 hp, η Honda CB500X προορίζεται – ειδικά στην Ευρώπη – για τους κατόχους άδειας οδήγησης Α2.

Παράλληλα, με τόσο χαμηλή ιπποδύναμη οι μηχανικοί έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τον κινητήρα να βγάζει πολλή ροπή, γεγονός που τον καθιστά εύχρηστο, εύκολο και ευχάριστο στην πράξη.

ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

Η μεσαία crossover της Honda λανσάρει μια αισθητική γραμμή που δεν είναι υπερβολική, αλλά παραμένει εντός μόδας.

Είναι adventure η εμφάνιση αλλά όχι υπερβολική: υπάρχουν γωνίες, ένας κομψός προβολέας LED, το κλασικό “ρύγχος” πάνω από το μπροστινό φτερό – έτσι όπως οφείλει να κάνει κάθε μοντέρνα μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας – και αυτοκόλλητα-γραφικά που παραπέμπουν σε οδήγηση στο χώμα και περιπέτεια.

Σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις της Honda CB500X η τελευταία διαφοροποιείται ως προς το ψηλότερο φέρινγκ κατά 10 cm – που είναι ρυθμιζόμενο – το πιρούνι που διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, το μεγαλύτερο ντεπόζιτο (από 17,3, στα 17,5 λίτρα), τις ρυθμιζόμενες μανέτες σε 5 θέσεις και τον επιλογέα των ταχυτήτων που έχει επανασχεδιαστεί, για να κάνει τις αλλαγές των σχέσεων πιο εύκολες.

Η συνολική ποιότητα κατασκευής είναι πάνω από τον μέσο όρο και τίποτε δεν ξεχωρίζει σαν παράταιρο ή “άσχημο στο μάτι”, χωρίς να ξεχνάμε ότι πρόκειται για μια απλή, συμβατικής τεχνολογίας, οικονομική μοτοσυκλέτα γενικής χρήσης.
Οι διαστάσεις είναι μέσες, το μεταξόνιο φτάνει τα 1.420 mm και το βάρος βρίσκεται στα “γεμάτα” 196 kg.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Ένας ακόμα δικύλινδρος σε σειρά, διάταξη που τόσο δημοφιλής έχει γίνει τα τελευταία χρόνια, και χρησιμοποιείται σχεδόν από όλους τους κατασκευαστές.

Ο συγκεκριμένος είναι 471 cc και λόγω διπλωμάτων Α2 αποδίδει 35 kW ή 47 ίππους στις 8.500 rpm, ενώ η ροπή του φτάνει τα 4,38 kgm, στις 7.000 rpm.

Εντυπωσιακά καλός κινητήρας για την ιπποδύναμή του

Η κεφαλή είναι 8βάλβιδη με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και οι διαστάσεις του κινητήρα είναι σχεδόν τετράγωνες στα 67x66,8 για κάθε κύλινδρο, προσπαθώντας έτσι να πετύχει και ταχυστροφία και ροπή.

Όπως είπαμε και πριν, κι εδώ επιλέχθηκε η μέση οδός. Η τροφοδοσία γίνεται φυσικά με ψεκασμό και η 500 πληροί τις προδιαγραφές Euro4. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει έξι σχέσεις και ο συμπλέκτης είναι υγρός πολύδισκος.

ΠΛΑΙΣΙΟ, ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΦΡΕΝΑ

Το σωληνωτό πλαίσιο της Honda CB500X είναι διπλό σωληνωτό με μονή ραχοκοκαλιά και είναι “ανοικτό” κάτω από τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας τον σαν ενεργό τμήμα του (τύπου διαμάντι).

Ένας και μόνο δίσκος με δαγκάνα δύο εμβόλων μπροστά

Το πιρούνι είναι συμβατικό με καλάμια διαμέτρου 41 mm και έχει διαδρομή 140 mm, που είναι επαρκής για τη χρήση της μοτοσυκλέτας. To πιρούνι διαθέτει και ρύθμιση της προφόρτισης των ελατηρίων του.

Πίσω υπάρχει ένα αμορτισέρ στο κέντρο του ψαλιδιού φτιαγμένου από ατσάλι και συνδέεται με το πλαίσιο μέσω συνδέσμων Pro Link και έχει διαδρομή τροχού 120 mm. Πιρούνι, αλλά και αμορτισέρ έχουν ρύθμιση προφόρτισης των ελατηρίων τους.

Τα φρένα είναι ένα δισκόφρενο 320 mm με 2πίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας ακόμα δίσκος πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου, στα 240 mm. Και οι δυο δίσκοι είναι κυματιστοί και διαθέτουν ABS.

Τα πλαστικά καπάκια δημιουργούν την εντύπωση του περιμετρικού πλαισίου

Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και οι ζάντες έχουν 12 μπράτσα (έξι διπλά), με τα λάστιχα να έχουν διαστάσεις 120/70 και 160/60.

ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ, ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Ήσυχος κινητήρας, εύκολης χρήσης και φιλικής απόδοσης πάνω σε μια μοτοσυκλέτα που “ρολάρει” περίφημα από τα πρώτα μέτρα. “Ρολάρει” στη μοτοσυκλετιστική αργκώ σημαίνει έχει καλή ποιότητα κύλισης.

Για να πετύχεις αυτή την περίφημη “ ποιότητα κύλισης” δεν κερδίζεις στον έναν τομέα και να χάσεις σε έναν άλλο, αλλά να φέρνεις τις επιδόσεις όλων των τομέων που χτίζουν μια μοτοσυκλέτα σε ένα επίπεδο που να μπορούν να συνεργάζονται άριστα μεταξύ τους.

Δύσκολο; Σίγουρα όχι εύκολο, το οποίο μάλιστα για να καταλάβεις πως επιτυγχάνεται πρέπει να μπεις σε εκτεταμένη ανάλυση.

Η σέλα της Honda CB500X είναι πολύ προσεγμένη και άνετη, αλλά κυρίως έχει σημασία πως συνδυάζεται με τιμόνι, ντεπόζιτο, μαρσπιέ, κάνοντας όλη τη θέση οδήγησης χρήσιμη σε πόλη και ταξίδι.

Ο ήχος του κινητήρα είναι καθαρός δικύλινδρος και βαθύς. Οι όμορφες χρυσές σωλήνες των εξατμίσεων κόβονται οπτικά από την πλαστική “ποδιά” κάτω από τον κινητήρα και καταλήγουν σε ένα κοντό, μονό τελικό στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας.

Έτσι “στρητάδικα” τοποθετημένο που είναι το τελικό δεν εμποδίζει καθόλου την – σωστότερη, κοντά στη μοτοσυκλέτα – προσαρμογή πλαϊνών βαλιτσών για ταξίδι.

Καλοσχεδιασμένη σέλα, πολύ καλή εργονομία

Επιστρέφοντας στην πολύ σημαντική σέλα, ο αναβάτης έχει καλή στήριξη πάνω της, μπορεί να κάνει μικρομετακινήσεις κατά την οδήγηση για να μην κουράζεται, το αφρώδες της είναι πολύ καλό και φοράει αντιολισθητικό κάλυμμα.

Η θέση οδήγησης είναι ουδέτερη, ούτε  “μέσα”, ούτε πάνω στη μοτοσυκλέτα, με το τιμόνι αρκετά ψηλά τοποθετημένο σε βολική θέση. Η εργονομία που έχει προτιμήσει η Honda πάνω στην 500 μπορεί να φιλοξενήσει και μεγαλύτερου αναστήματος αναβάτες χωρίς πρόβλημα. Τα μαρσπιέ βρίσκονται αρκετά χαμηλά για να μην υποχρεώνουν τα γόνατα να διπλώνουν σε μεγάλο βαθμό.

Τα ποδωστήρια (λεβιέ ταχυτήτων και πίσω φρένο) είναι κι αυτά χαμηλά τοποθετημένα και ειδικά το λεβιέ ταχυτήτων απαιτεί από τη μύτη του αριστερού ποδιού να κατεβαίνει προς τα κάτω και να “σφηνώνει” κάτω από το λεβιέ.

Το συνολικό βάρος της κατασκευής (στα 185 κιλά άδεια) δεν είναι ιδιαίτερα χαμηλό, ενώ η αίσθηση που προσφέρει στον αναβάτη – ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες που φαίνεται η διαφορά – είναι “ζυγισμένη” σε τέτοιο βαθμό που κάνει την μοτοσυκλέτα πιο ευέλικτη απ’ ότι θα περίμενε κάποιος.

Η ευκολία και η ευελιξία τόσων κιλών δεν επιτυγχάνεται εύκολα και εδώ μπαίνει η τεχνογνωσία της μεγάλης γιαπωνέζικης εταιρίας, αν και θα θέλαμε λίγη παραπάνω πληροφόρηση από τον μπροστινό τροχό.

Ρεζερβουάρ μεγάλης χωρητικότητας και καλή θέση οδήγησης

Συμπλέκτης και εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων είναι πολύ μαλακά στη χρήση τους. Μικρή είναι η διαδρομή του συμπλέκτη (αν ήταν μεγαλύτερη θα έδινε καλύτερο έλεγχο του συνόλου, ειδικά μέσα στην κίνηση) ενώ μικρές διαδρομές έχει και το λεβιέ των ταχυτήτων.

Πάμε λοιπόν να ανοίξουμε το γκάζι της Honda CB500X για να δούμε τι κάνει αυτός ο ήπιας απόδοσης κινητήρας, που χαρακτηρίζεται ως πολύ καλής λειτουργίας. Ροπή υπάρχει χαμηλά, κι έτσι πετυχαίνεις εύκολες εκκινήσεις.

Υπάρχει ροπή και γεμάτη απόδοση με καλή απόκριση στο γκάζι στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Εκεί που αποδίδεται η μέγιστη ροπή, στις 7.000 rpm, έρχονται και υψίσυχνοι κραδασμοί που γαργαλούν ότι ακουμπάει πάνω στη σέλα…

Οι κραδασμοί αυτοί ενοχλούν αν παραμείνεις πολλή ώρα “πάνω τους”, στο ταξίδι ας πούμε, ενώ πρέπει να σημειώσουμε ότι με έκτη στο κιβώτιο τα 100 km/h, έρχονται στις 4.800 rpm.

Η Honda CB500X – με ιπποδύναμη λίγο παραπάνω από τους 42 ίππους να φτάνουν στον πίσω τροχό – κάνει τα 0-400 μέτρα της δοκιμασίας επιτάχυνσης σε 14,3 δευτερόλεπτα.

Η τελική της μετρήθηκε στα 175 km/h, και επιτυγχάνονται από έναν κινητήρα που δεν ανεβάζει στροφές ούτε γρήγορα, αλλά ούτε αργά, αλλά μέχρι το κόκκινο αποδίδει γραμμικά, χωρίς κρέμασμα.

Ο φιλικά ζωντανός και προοδευτικής απόδοσης κινητήρας ταιριάζει απόλυτα με το υπόλοιπο σύνολο, που κινείται προς την ευκολία και την άνεση χωρίς περιστροφές.

Μέσα στην κίνηση η μεγάλη ελαστικότητα του δικύλινδρου, η άριστη τροφοδοσία από τον ψεκασμό, μαζί με την καλή κατανομή βάρους, το τιμόνι που κόβει πολύ, μαζί με τα μαλακά χειριστήρια-ποδωστήρια φτιάχνουν ένα άριστο σύνολο που σε κάνει να διασκεδάζεις εκεί που θα έπρεπε να δυσκολεύεσαι (ειδικά για τα 196 κιλά της περίπτωσης).

Με τρίτη και τετάρτη ταχύτητα πηγαίνεις παντού και διαρκώς, κι μ’ ένα απλό άνοιγμα του γκαζιού κινείσαι σβέλτα, ενώ ο κινητήρας “τραγουδάει” ευχαριστημένος. Το καλό ύψος του τιμονιού επιτρέπει στην Honda CB500X να περνάει πάνω από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων στα δύσκολα “μονοπάτια” του μποτιλιαρίσματος.

Περίτεχνες και καλαίσθητες οι χυτές αλουμινένιες ζάντες

Πρόκειται για εύκολη καθημερινή μετακίνηση πάνω σε ένα soft bike. Γιατί soft-μαλακές είναι κι οι αναρτήσεις – ή εκτός αν, κακώς, τις περιλάβει κάποιος και τις σφίξει στο τέρμα για να τις κάνει “σπορ” χαλώντας το σύνολο – και προσφέρουν βόλτες με μπόλικη άνεση και ανεμελιά, ενώ παράλληλα δεν επιτρέπουν στη μοτοσυκλέτα να “πλέει” στις υψηλότερες ταχύτητες.

Τώρα πως γίνεται μια μοτοσυκλέτα να έχει μαλακές αναρτήσεις και να παραμένει σταθερή στις υψηλές ταχύτητες είναι κάτι που έγκειται στην προοδευτικότητα τους καθώς πιέζονται ολοένα και περισσότερο.

Όμορφου σχήματος, υλικού και χρώματος οι δυο εξατμίσεις

Το κράτημα της 500 είναι καλό και δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις στον αναβάτη, αν και τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης δεν επιτρέπουν στο σύνολο να επιδείξει τις ικανότητές του.

Ένα ζευγάρι καλά ελαστικά θα βοηθήσουν ιδιαίτερα την οδική συμπεριφορά της 500.

Αντίθετα με την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα, η ουρά είναι ανέμπνευστη σχεδιαστικά

Τώρα στον τομέα των φρένων έχουμε να κάνουμε με ένα ζευγάρι δίσκων, που δεν δίνουν ιδιαίτερη αίσθηση (ειδικά ο πίσω) στον αναβάτη και δεν δείχνουν να έχουν δύναμη στα πρώτα εκατοστά της διαδρομής τους. Όμως στην πραγματικότητα όλα πάνε καλά. Γιατί, ενώ πιστεύεις ότι θα έπρεπε να έχουν περισσότερη δύναμη, οι αποστάσεις ακινητοποίησης σε διαψεύδουν.

Η 500 φρενάρει πολύ καλά σε απόσταση 35 μέτρων από τα 90 km/h, ενώ καλό είναι το ABS ειδικά για τον μπροστινό δίσκο. Το πίσω φρένο θέλει σταδιακό πάτημα, αλλιώς ενεργοποιεί άμεσα και απότομα το ABS του.

Κοντό και χοντρό το τελικό της εξάτμισης

Στο ταξίδι η Honda CB500X αποδεικνύεται άνετη και για τους δυο, ιδιαίτερα για τον αναβάτη, τη στιγμή που η στενή ζελατίνα (που ρυθμίζεται κατά ύψος – 40 mm) ακόμα και στην υψηλότερη θέση αφήνει να περνούν θορυβώδεις στροβιλισμοί, αλλά τουλάχιστον αποδυναμώνει τον αέρα ικανοποιητικά.

Η ιδανική ταχύτητα ταξιδιού της 500 είναι τα 120-140 km/h στο κοντέρ (κοντά στις 6.000 rpm), έχοντας πάντοτε τη δυνατότητα της καλής ρεπρίζ για προσπεράσεις. Στον τομέα της κατανάλωσης η μέση τιμή έφτασε τα 4,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, με το ρεζερβουάρ να προσφέρει 380+ χιλιόμετρα αυτονομίας.

Τώρα για οδήγηση της 500 στο χώμα, θα λέγαμε να θυμηθείτε τι είπαμε στον πρόλογο για το 90-10 (το 90 άσφαλτος έτσι;) και να σκεφθείτε τι μπορεί να συμβεί αν προσπαθήσει κάποιος να περάσει από κακοτράχαλο χωματόδρομο, με την κοιλιά του κινητήρα τόσο κοντά στο έδαφος. Για απλή, αργή διάσχιση ομαλού χωματόδρομου ίσως – για κάτι πιο άγριο, σίγουρα όχι.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ, ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η Honda CB500X είναι τόσο “γλυκιά” σε όλα της, που κινδυνεύεις να πάθεις διαβήτη. Αν θέλει κάποιος να πάει γρήγορα πάνω της, δεν θα δυσκολευτεί, αλλά από ένα σημείο και μετά θα αποφασίσει να προτιμήσει μια άλλη, πιο σπορ, και “σκληρή” μοτοσυκλέτα.

Το μεσαίο crossover της Honda είναι ένα ευχάριστο, ευέλικτο και διασκεδαστικό, δίτροχο για πλήθος ανθρώπων (έμπειρων ή αρχάριων αναβατών) που θέλουν να κάνουν πολλά πράγματα πάνω σε μια μοτοσυκλέτα και να την οδηγούν με ευχαρίστηση. Χωρίς άγχος, χωρίς ζόρι, χωρίς κόπο κάθε μέρα, όλο το χρόνο, για χρόνια…

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  • Καλά κάθεται ο συνεπιβάτης στην πλατιά σέλα με το καλό αφρώδες, λίγο πιο ψηλά από τον αναβάτη
  • Ο συνεπιβάτης διαθέτει μεγάλες, βολικές χειρολαβές για να κρατιέται, ενώ τα μαρσπιέ είναι -ευτυχώς- καλυμμένα με λάστιχο για περισσότερη άνεση
  • Πολύ βολικές και χρήσιμες οι μανέτες φρένου και συμπλέκτη που ρυθμίζονται εύκολα

Το πολυόργανο “τα κάνω όλα – με ευκρινείς ενδείξεις”

  • όργανο είναι πλήρως ψηφιακό, με μεγάλη την ένδειξη της ταχύτητας και μικρότερες τις υπόλοιπες. Το στροφόμετρο λεπτό είναι δυσδιάκριτο, ενώ δεν υπάρχει ένδειξη σχέσης του κιβωτίου ταχυτήτων
  • Μόνο πλάγιο στάντ υπάρχει στην Honda CB500X, με το κεντρικό να είναι σχεδόν απαραίτητο για τέτοια μοτοσυκλέτα
  • Παρότι παλαιάς κοπής οι καθρέφτες είναι πολύ καλοί λόγω του ότι είναι μεγάλοι

Ρυθμιζόμενες είναι οι μανέτες του φρένου και του συμπλέκτη

Για άλλη μια φορά το κουμπί της μίζας είναι στη λάθος θέση…

ΥΠΕΡ

  • Κινητήρας στις χαμηλές-μεσαίες rpm
  • Άνεση
  • Ευκολία χρήσης

ΚΑΤΑ

  • Προστασία από τον αέρα
  • Μέγιστη ιπποδύναμη
  • Αίσθηση φρένων

KAWASAKI VERSYS 650, Super Test: Χωρίς κανένα δισταγμό

HONDA CB 500 F, Super Test: Μοτοσυκλέτα, όπως παλιά

YAMAHA TRACER 700, Super Test: Πολυχρηστικότητα σε 700cc

HONDA CB 500X, ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Γενικά
Τύπος CB 500X
Κατηγορία ADVENTURE
Έτος 2018 - 2021
Τιμή ((Δεν διατίθεται πλέον))
Κατασκευαστής Honda Motor
Αντιπρόσωπος Σαρακάκης ΑΕΜΒΕ, Λ. Αθηνών 71, τηλ.: 210 3467329
Κινητήρας
Τύπος Τετράχρονος, Δικύλινδρος, Υγρόψυκτος
Διάταξη / Κυβισμός Εν σειρά / 471 cc
Διάμετρος επί διαδρομή 67 mm x 66.8 mm
Εκκεντροφόροι / Βαλβίδες στον κύλινδρο DOHC / 4 βαλβίδες στον κύλινδρο
Ιπποδύναμη 47 ίπποι, στις 8.500 rpm
Ροπή 43 Nm στις 7.000 rpm
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI
Σχέσεις ταχυτήτων 6
Συμπλέκτης / Λειτουργία Υγρός Πολύδισκος / Συρματόσχοινο
Πρωτεύουσα μετάδοση Με γρανάζια
Τελική μετάδοση Με αλυσίδα
Πλαίσιο
Τύπος πλαισίου Περιμετρικό από ατσάλι
Αναρτήσεις
Μπροστά (Τύπος - Διαδρομή) Τηλεσκοπικό πιρούνι - 140 mm
Ρυθμίσεις Προφόρτιση
Πίσω (Τύπος - Διαδρομή) Υδραυλικό Αμορτισέρ -
Ρυθμίσεις Προφόρτιση
Φρένα
Μπροστά (Τύπος - Διάμετρος) Ένας δίσκος - 320 mm
Δαγκάνα Δύο εμβόλων
Πίσω (Τύπος - Διάμετρος) Δίσκος - 240 mm
Δαγκάνα Δύο εμβόλων
Τροχοί
Μπροστά (Διάμετρος - Ελαστικό) 17 - 120/70-ZR17
Πίσω (Διάμετρος - Ελαστικό) 17 - 160/60 ZR17
Διαστάσεις - Βάρος
Μήκος 2.095 mm
Πλάτος 830 mm
Ύψος 1.290 mm
Μεταξόνιο 1.421 mm
Ύψος Σέλας 810 mm
Ρεζερβουάρ 17.5 l.
Βάρος 196 Kg

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!