MotorBike.gr

Yamaha MT-07 Andrew Stagg: Aπλό, λιτό, Αυστραλέζικο ΜΤ07

22/02/2022

Όλα στο χέρι, με απλά εργαλεία!

Δεν είναι μία, δεν είναι δύο αλλά  πολύ περισσότερες οι αναφορές σε σημαντικά μοντέλα της Yamaha που έχει ενσωματώσει ο Αυστραλός κατασκευαστής custom μοτοσυκλετών Andrew Stagg, η δημιουργία του οποίου χτύπησε “φλέβα χρυσού” στα κοινωνικά δίκτυα εισπράττοντας δεκάδες χιλιάδες like!

Τα πάντα σε αυτή την κατασκευή είναι κορυφαία και την κάνουν να μοιάζει με το είδος της μοτοσυκλέτας που κάλλιστα θα μπορούσε να βρίσκεται σαν πρωτότυπο της ίδιας της Yamaha μέσα σε ένα διεθνές σαλόνι.

Είναι ένα custom Yamaha MT-07 του 2017 σε στυλ supermoto, φτιαγμένο από τον Stagg που βασικά φτιάχνει τα πάντα μόνος του.

Με προϊστορία στους αγώνες της δεκαετίας του ’90, δούλεψε σε συνεργεία customizing για μερικά χρόνια – δημιουργώντας κυρίως bobbers και μετατροπές hardtail πάνω σε Harley Davidson.

To αποτέλεσμα της εργασίας του στις κατασκευές, τις εφαρμογές και το φινίρισμα φτάνει σε κορυφαίο επίπεδο επενδύοντας το MT με ένα κουστούμι που έχει μεγάλη απήχηση στον κόσμο.

Πρόκειται για μια σχολή custom τα οποία διαθέτουν ημι-αγωνιστική εμφάνιση και όλα είναι τοποθετημένα στη σωστή θέση, όλα λειτουργούν όπως πρέπει.

Η εντύπωση που δίνει αυτή η δημιουργία είναι πως νομίζεις ότι προέρχεται από ομάδα επαγγελματιών που ο καθένας αναλαμβάνει να κάνει τη δική του εξειδικευμένη δουλειά.

Στην πραγματικότητα και προς έκπληξη όλων είναι φτιαγμένη ολόκληρη από τον Andrew Stagg.

Ο Andrew ζει στο Queensland (ή Κουϊσλάνδη όπως λέγεται στα ελληνικά), στα βορειοανατολικά της Αυστραλίας. Ασχολείται με την επεξεργασία μετάλλων και στο απώτερο μέλλον σκοπεύει να φτιάξει ένα δικό του εργαστήριο για custom μοτοσυκλέτες.

Το Yamaha MT-07 που χρησιμοποίησε σαν βάση δεν χρειάζεται συστάσεις, έχοντας κερδίσει πολλά βραβεία «καλύτερης μοτοσυκλέτας» ανά τον κόσμο. Είναι το best seller μοντέλο της Yamaha στην Ευρώπη και έχει πολλούς θαυμαστές τόσο μεταξύ των αρχαρίων όσο και μεταξύ των έμπειρων αναβατών.

Ο Andrew ξεκίνησε απογυμνώνοντας το Yamaha μέχρι το πλαίσιο και πετώντας τα πλαστικά του ρούχα.

Εκεί ήταν που αποφάσισα να κόψω το υποπλαίσιο και να κατασκευάσω ένα από αλουμίνιο για να πετύχω τη σωστή γωνία”.

Το νέο υποπλαίσιο αλουμινίου συγκρατεί επίσης το νέο ντεπόζιτο βενζίνης, επιτρέποντας στον Andrew να έχει μια πιο επίπεδη γραμμή στο πάνω μέρος της μοτοσυκλέτας, διορθώνοντας έτσι το κύριο “πρόβλημα” με την εμφάνιση του MT-07 – το “καμπουριαστό” ντεπόζιτό του.

Η τάπα ανεφοδιασμού βενζίνης βρίσκεται τώρα στο πίσω μέρος της νέας σέλας και ο Andrew εκτιμά ότι το ρεζερβουάρ χωράει περίπου εννέα λίτρα.

Χρησιμοποιώντας φύλλο αλουμινίου, κατασκεύασε την ουρά, νέα πλαϊνά καπάκια, το ψεύτικο ρεζερβουάρ, καλύμματα του ψυγείου καλοριφέρ, την μπροστινή μάσκα και το φτερό.

Το αποτέλεσμα είναι υπέροχο, με μια κομψή αύρα από supermoto.

“Όλα αυτά που βλέπετε έχουν φτιαχτεί με απλά, “καθημερινά” εργαλεία”, λέει ο Andrew. “Όλα είναι φτιαγμένα και διαμορφωμένα στο χέρι”, συμπ κι εμείς δεν έχουμε παρά να τον παραδεχτούμε…

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!