MotorBike.gr

BMW: Επιβραδύνει την εξέλιξη των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών!

12/07/2024

Φρένο (ελαφρώς) στην ηλεκτροκίνηση

Μια πολύ ενδιαφέρουσα δήλωση έκανε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW Motorrad: δήλωσε ότι δεν πρέπει να περιμένουμε μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα στη γκάμα της εταιρίας στο άμεσο μέλλον, καθώς η αγορά δεν είναι ακόμη έτοιμη!

Ενώ μέρος του ανταγωνισμού φαίνεται να θέλει να αδράξει την ευκαιρία και να μπει στα ηλεκτρικά δίτροχα, όπως η Kawasaki με τα υβριδικά της μοντέλα ή η Honda, η οποία έχει ανακοινώσει πλήθος μοντέλων (διαβάστε εδώ) για τα επόμενα χρόνια και θέλει να … εξηλεκτρίσει ολόκληρη τη γκάμα της μέσα σε λίγα χρόνια, η BMW υποχωρεί.

Ωστόσο, ο Γερμανός κατασκευαστής έχει ενδιαφέρουσα τεχνογνωσία σε αυτόν τον τομέα, αφού λάνσαρε το πρώτο ηλεκτρικό σκούτερ “μεγάλου κυβισμού”, μεγάλης χωρητικότητας το 2014 (C evolution), ενώ η τρέχουσα γκάμα περιλαμβάνει τα CE 04 και CE 02 .

Αυτό όμως που φαίνεται ξεκάθαρο είναι ότι δεν θα δούμε αύριο ή στο προσεχές μέλλον μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με το λογότυπο της βαυαρικής εταιρίας, παρά την άφθονη εξέλιξη που έχει ήδη γίνει στο συγκεκριμένο θέμα.

Ο Markus Flasch, Διευθύνων Σύμβουλος του τμήματος μοτοσυκλετών της BMW, δήλωσε: «Ακούμε πολύ προσεκτικά τις απαιτήσεις του κοινού μας και παρακολουθούμε στενά τον ανταγωνισμό στην αγορά και το τι λανσάρει η κάθε εταιρία. Και αν συνδυάσουμε τις δύο πτυχές, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι μάλλον δεν έχει έρθει ακόμη η ώρα για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες υψηλών επιδόσεων».

«Δεν πιστεύουμε ότι θα χρειαστεί να παρουσιάσουμε μια ισχυρή ηλεκτρική μοτοσυκλέτα μέσα στα επόμενα δύο ή τρία χρόνια».

Ο κ. Flasch συνέχισε λέγοντας: «Πριν από μερικά χρόνια πιστεύαμε ότι η ζήτηση των πελατών θα πήγαινε προς την κατεύθυνση αυτών των μοτοσυκλετών, αλλά αν κοιτάξουμε την τρέχουσα αγορά βλέπουμε ότι οι μοτοσυκλετιστές δεν είναι ακόμη έτοιμοι να τις δεχτούν».

«Η αγορά μοτοσυκλετών δεν ρυθμίζεται όπως η αγορά αυτοκινήτων. Η χρήση μιας μοτοσυκλέτας ανταποκρίνεται σε άλλα κίνητρα που σίγουρα δεν είναι ίδια με του αυτοκινήτου. Επιπλέον, υπάρχει ακόμα το ουσιαστικό ζήτημα της υποδομής στον τομέα της φόρτισης των μπαταριών. Γι’ αυτό οι μοτοσυκλετιστές διστάζουν ακόμα να αγοράσουν μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα για να κάνουν βόλτα σε μια λίμνη για παράδειγμα ή στα βουνά».

Η μάχη ανάμεσα στην ηλεκτροκίνηση και τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE), όπως καταλαβαίνετε, συνεχίζεται κανονικότατα και προς το παρόν η ηλεκτροκίνηση δείχνει να υποχωρεί…

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!