MotorBike.gr

BMW F 850 GS: Τιμή προσφοράς στα 11.200 ευρώ

17/10/2019

Η μεσαία δικύλινδρη GS κρατάει χαμηλά την τιμή της

Με μειωμένη τιμή συνεχίζει να προσφέρεται η διπλής χρήσης δικύλινδρη BMW F 850 GS, στα 11.200 ευρώ.

Η νέα BMW F 850 GS είναι προϊόν εξέλιξης της BMW, η οποία έκανε πλήρη αναθεώρηση των μεσαίων της μοντέλων F-GS, σε μια προσπάθεια να τα εκσυγχρονίσει και παράλληλα να τους δώσει τα απαραίτητα εφόδια προκειμένου να αντιμετωπίσουν τον επίσης αναβαθμισμένο ανταγωνισμό.

Αρχής γενομένης από έναν τελείως νέο κινητήρα κι ένα επίσης νέο μονοκόκ ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο, έμφαση δόθηκε και στην εμφάνιση. Πράγματι, η σχεδίαση έχει γίνει με γνώμονα τον εκσυγχρονισμό και σε αυτό τον τομέα.

Το πλαίσιο είναι φτιαγμένο από μορφοποιημένα, συγκολλημένα εξαρτήματα και χρησιμοποιεί τον κινητήρα σαν δομικό στοιχείο στήριξης, ενώ το ρεζερβουάρ έχει πλέον μεταφερθεί στην κλασική θέση ανάμεσα σε σέλα και τιμόνι (προηγουμένως ήταν κάτω από τη σέλα).

Ο νέος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι (RbW), δύο αντικραδασμικούς άξονες και χρονισμό ανάφλεξης στις 270/450 μοίρες, κάτι που αποφέρει πιο αθόρυβη λειτουργία και πιο εθιστικό ήχο, που μάλιστα θυμίζει κινητήρα boxer!

Η εξέλιξή του επικεντρώθηκε στην αύξηση τόσο της ισχύος όσο και της ροπής, ενώ ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

Με κυβισμό 853cc, διαστάσεις 84x77mm, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, τέσσερις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο και ηλεκτρονικό ψεκασμό στην τροφοδοσία, αποδίδει 95 ίππους στις 8.250rpm και ροπή 92Nm στις 6.250rpm (από 83Nm στις 5.750rpm που είχε το παλαιότερο 800 GS).

O υγρός πολύδισκος συμπλέκτης είναι τεχνολογίας slipper – assist, πράγμα που σημαίνει ευκολότερη χρήση και αποφυγή αναπηδήσεων του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα.

Η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω 6-τάχυτου κιβωτίου, με την τελική μετάδοση να έχει κλασική μορφή (αλυσίδα/γρανάζια) και να βρίσκεται πλέον στην αριστερή πλευρά της μοτοσυκλέτας. Θέση όμως άλλαξε και το τελικό της εξάτμισης, μετακομίζοντας με τη σειρά του στη δεξιά πλευρά του F-GS.

Οι αναρτήσεις απαρτίζονται από μη ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43mm (διαδρομής 230mm) και μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς (διαδρομής 215mm).

Στα φρένα θα δούμε τρεις δίσκους, δύο διαμέτρου 305mm με διπίστονες δαγκάνες μπροστά, κι ένα διαμέτρου 265mm με δαγκάνα ενός εμβόλου πίσω. Το δικάναλο ABS έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιηθεί, κάτι εξαιρετικά χρήσιμο για όποιον θελήσει να κινηθεί γρήγορα στο χώμα.

Τα προγράμματα οδήγησης Road και Rain, καθώς και το ABS με το σύστημα ελέγχου ευστάθειας ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό, με τα αντίστοιχα προγράμματα Dynamic, Enduro και Enduro Pro να παραμένουν στον προαιρετικό.

BMW F 850GS, Super Test: Η μέση οδός

Ο κατάλογος των αξεσουάρ είναι ανεξάντλητος και περιλαμβάνει από σέλες και ζελατίνες διαφορετικού ύψους μέχρι προβολέα full LED και εξοπλισμό συνδεσιμότητας με οθόνη TFT και λειτουργία eCall για κλήσεις έκτακτης ανάγκης.

Η BMW F 850 GS έχει αποκτήσει μια εντελώς νέα εμφάνιση, με τη σχεδίαση να έχει γίνει ακόμα πιο αεροδυναμική, προκειμένου αφενός να παρέχει καλύτερη προστασία από τα καιρικά φαινόμενα και αφετέρου μικρότερη μετωπική επιφάνεια, άρα και χαμηλότερη κατανάλωση. Αναδίδει έναν «αέρα ταξιδιού», ξυπνώντας τα γονίδια της περιπέτειας που κάθε μοτοσυκλετιστής διαθέτει στο DNA του.

Μοιάζει πολύ –  γιατί το θέλει πολύ – με τον μεγάλο αδερφό των 1250cc, και με τους ακτινωτούς τροχούς των 17 και 21 ιντσών με τα ελαστικά tubeless (για πρώτη φορά σε μεσαίο GS) που διαθέτει δεν φοβάται να μπει στο χώμα.

Απεναντίας, το κάνει με άνεση και στα χέρια ενός έμπειρου αναβάτη θα διασχίσει ακόμα και δύσκολα «εντουράδικα» κομμάτια. Το ζητούμενο της πλειοψηφίας των αναβατών, να μπορούν δηλαδή να επισκέπτονται μέρη που δεν θα μπορούσαν με μια μοτοσυκλέτα δρόμου, έχει επιτευχθεί 100%.

Περισσότερες πληροφορίες: www.bmw-motorrad.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!