MotorBike.gr

HARLEY-DAVIDSON ULTRA CLASSIC: Με κινητήρα χλοοκοπτικού 212cc!

08/04/2021

Αmerican Iron(y)

Ο Sean Kerr από το κανάλι του YouTube “Bikes and Beards”, καλά να είναι ο άνθρωπος, έχει μάλλον πολύ χρήμα και πολύ χρόνο στη διάθεσή του, με τους πόρους αυτούς να πηγαίνουν σε τρελά μοτοσυκλετιστικά εγχειρήματα και γενικά απονενοημένες καταστάσεις. Ένα από αυτά ήταν και η τοποθέτηση κινητήρα από χλοοκοπτικό, σε ένα βαρύ Τouring Cruiser της Harley-Davidson. Οδηγιέται το πράγμα; Οι απαντήσεις στο κείμενο που ακολουθεί.

Πριν από λίγο καιρό, είχαμε παρουσιάσει ένα video όπου ο Sean αγόρασε έναντι 8.000 δολαρίων ένα custom cruiser κατασκευασμένο από την Orange County Choppers των Paul & Paul Jr. Teutul, γνωστών από το τηλεοπτικό reality Αmerican Chopper, μόνο και μόνο για να διαπιστώσει αν οι πανάκριβές αυτές δημιουργίες οδηγούνται στον δρόμο.

Ο Sean Kerr μπροστά στη δημιουργία του. Μια τουριστική Harley με κινητήρα χλοοκοπτικού!

Για την ιστορία, η μοτοσυκλέτα που αγόρασε ήταν άθλια στη λειτουργία της και περισσότερα για αυτή του την εμπειρία μπορείτε να διαβάσετε στο παρακάτω άρθρο.

Διαβάστε: Τα άθλια δημιουργήματα, οι χρεοκοπίες και οι απάτες των Orance County Choppers

Ένα άλλο τρελό project με το οποίο καταπιάστηκε ο Sean, είναι αυτό που παρουσιάζουμε στο σημερινό θέμα.

Με πειραματόζωο μια θηριώδη HarleyDavidson Ultra Classic του 1995, η οποία αγοράστηκε έναντι 2.000 δολαρίων, ο Sean, εφάρμοσε την λογική “λιγότερα κυβικά, μικρότερη κατανάλωση, σώστε τον πλανήτη”, προφανώς τρολάροντας.

Αντικατέστησε λοιπόν το αμερικάνικο V-2 μοτέρ των 1802 cc με έναν μονοκύλινδρο κινητήρα κινεζικής προέλευσης, με κυβισμό 212 cc(!), ο οποίος προοριζόταν για χρήση σε χλοοκοπτικό μηχάνημα.

Ο μικρός κινητήρας προσαρμόστηκε σχετικά εύκολα στη μοτοσυκλέτα, με το πιο απαιτητικό κομμάτι της διαδικασίας να είναι η σύνδεσή του με το εξατάχυτο κιβώτιο.


Αφού ολοκληρώθηκε η διαδικασία, η πλήρως λειτουργική μοτοσυκλέτα βγήκε για δοκιμή στον δρόμο, προκειμένου να τεσταριστούν οι επιδόσεις και η κατανάλωση της.

Παραδόξως πως, το μοτεράκι, κατάφερε να κινήσει την μοτοσυκλέτα αξιοπρεπώς, αν και όπως αναφέρει ο Sean στο video, οι κραδασμοί, ήταν περισσότεροι από αυτούς που παρήγαγε ο American Iron κινητήρας V2!

Είναι αυτό που θα λέγαμε “Born to be… Mild”

Η μέτρηση για την επιτάχυνση 0-60 μίλια την ώρα (0-96 km/h), δεν κατέστη δυνατή, για τον απλούστατο λόγο ότι το μοτεράκι μπορούσε να επιταχύνει την μοτοσυκλέτα μέχρι τα 53 μίλια ή 85 km/h, που αποτέλεσαν και την τελική ταχύτητα.

Η μέση κατανάλωση, μετρήθηκε στα ίδια επίπεδα με αυτή του V2 των 1.802 cc (!) γεγονός λογικό, αν σκεφτεί κανείς ότι τα 212 cc δούλευαν στα κόκκινα όλη την ώρα για να υπερνικήσουν την αδράνεια της βαριάς αυτής μοτοσυκλέτας.

Aπολαυστικό αν μη τι άλλο το video!

Πηγή: Bikes and Beards

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!