MotorBike.gr

Metzeler: Επίσημος Προμηθευτής Ελαστικών για το Παγκόσμιο και Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Supermoto

10/02/2023

Metzeler στα πρωταθλήματα Supermoto για τα επόμενα τρία χρόνια

Η Metzeler θα είναι ο μοναδικός προμηθευτής ελαστικών για την τριετία 2023-2025 για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supermoto, καθώς και στο Supermoto των Εθνών.

Σε συμφωνία ήρθε η μάρκα ελαστικών Metzeler, ως Επίσημος Προμηθευτής Ελαστικών, για τα πρωταθλήματα της FIM Supermoto World και του Πανευρωπαϊκού, αλλά και για το FIM Supermoto of Nations.

Η XIEM, η εταιρεία που διαχειρίζεται τα τηλεοπτικά και τα δικαιώματα των αγώνων επέλεξε τη γερμανική μάρκα ελαστικών ως συνεργάτη και μοναδικό προμηθευτή για την τριετία 2023-2025.

Όλες οι ομάδες και οι αναβάτες της κατηγορίας S1GP του Παγκοσμίου και της κατηγορίας S4 του Πανευρωπαϊκού, καθώς και στον αγώνα των Εθνών θα χρησιμοποιούν αποκλειστικά ελαστικά Metzeler RACETEC SM.

 

 

Danilo Boccadolce, Διευθύνων Σύμβουλος XIEM «Είμαι πολύ περήφανος και χαρούμενος με τη συμφωνία που επιτεύχθηκε με μια φημισμένη μάρκα σαν τη Metzeler, ένας από τους παγκόσμιους ηγέτες στην παραγωγή ελαστικών μοτοσυκλετών. Είναι μια σημαντική επιλογή που θα φέρει προστιθέμενη αξία στους αγώνες που διαχειριζόμαστε».

Francesco Pietrangeli, διευθυντής μάρκετινγκ της Metzeler «Είμαστε ευχαριστημένοι που προσθέσαμε αυτό το συναρπαστικό σπορ, στις αθλητικές δραστηριότητες του Metzeler. Το Supermoto είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένο με την εικόνα της μάρκας γιατί είναι ένα θεαματικό άθλημα χάρη στην ιδιαίτερη τεχνική οδήγησης και των πλαγιολισθήσεων που με τα ελαστικά να παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο».

Τα Metzeler RACETEC SM που θα χρησιμοποιοιθούν στους παραπάνω αγώνες, είναι ελαστικά ειδικά σχεδιασμένα για μοτοσυκλέτες supermotard, με προφίλ και αγωνιστικές επιδόσεις τελευταίας γενιάς για πιο αποτελεσματική πρόσφυση και συμπεριφορά, είτε η μοτοσυκλέτα είναι όρθια επιταχύνει ή επιβραδύνει, είτε πλαγιολισθαίνει στις στροφές.

Η σύσταση των ελαστικών έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πυρίτιο για γρήγορη προθέρμανση και ταυτόχρονα, βελτιστοποιημένη αντοχή στην τριβή.

Το σχέδιο του πέλματος έχει αυλακώσεις σε όλο το κεντρικό τμήμα του ελαστικού για να εξασφαλίσει μεγαλύτερη πρόσφυση στις χωμάτινες διαδρομές, ενώ οι μεσαίου επιπέδου αυλακώσεις έχουν σχεδιαστεί για γρήγορο και αποτελεσματικό αυτοκαθαρισμό.

Όλοι οι αναβάτες θα εφοδιαστούν με οπίσθια ελαστικά 17 ιντσών. Οσον αφορά στον μπροστινό τροχό, οι συμμετέχοντες στην κατηγορία S1GP θα έχουν στη διάθεσή τους ελαστικά 16,5 ιντσών, ενώ αυτά του ευρωπαϊκού S4 είναι 17 ιντσών.

Περισσότερες πληροφορίες: www.intramoto.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!