MotorBike.gr

Suzuki: Θέλει να επιστρέψει στην κατηγορία των Supersport μοτοσυκλετών!

02/01/2025

… και πολύ καλά θα κάνει!

Ο πρόεδρος της Suzuki έκανε δηλώσεις στις οποίες διαβεβαιώνει ότι η ιαπωνική μάρκα θα επιστρέψει και πάλι δυναμικά στην κατηγορία των σπορ μοτοσυκλετών υψηλών επιδόσεων.

Η Suzuki φαίνεται να σκέφτεται να ενισχύσει την κατηγορία των σπορ μοτοσυκλετών, με τα GSX-R1000, GSX-R750 και GSX-R600, τα οποία είχαν εξαφανιστεί από τις αγορές της Ευρώπης (παρέμειναν σε κάποιες άλλες), αφήνοντας για τη Γηραιά Ήπειρο το μονοκύλινδρο Suzuki GSX-R125, και το πρόσφατο δικύλινδρο Suzuki GSX-8R.

Ο πρόεδρος της Suzuki Motor Corporation, Toshihiro Suzuki, έκανε μια δήλωση σε δημοσιογράφους με την οποία διαβεβαιώνει ότι “χωρίς να υπεισέλθουμε σε λεπτομέρειες, πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να επαναφέρουμε τις supersport μοτοσυκλέτες μας στην αγορά, προσαρμοσμένες στις νέες προδιαγραφές”, μια σαφής νύξη για την προσαρμογή των μοτοσυκλετών στις προδιαγραφές Euro 5+.

 

 

Ο κ. Suzuki προσθέτει επίσης ότι κάτι τέτοιο “είναι σημαντικό για την κληρονομιά της Suzuki”, κάτι με το οποίο συμφωνούμε απόλυτα, τη στιγμή που ο κόσμος των σπορ μοτοσυκλετών υφίσταται μια ενδιαφέρουσα μεταμόρφωση τα τελευταία χρόνια.

Από τη μια έχουμε μοντέλα με “αστρονομικές” επιδόσεις και προδιαγραφές που υποστηρίζονται κυρίως από την ευρωπαϊκή μοτοβιομηχανία, όπως τα Ducati Panigale V4 S και BMW S 1000 RR, αποδεικνύοντας ότι οι ολοένα και υψηλότερες επιδόσεις και η τεχνολογία δεν έχουν όρια.

 

 

Από την άλλη πλευρά, υπήρξαν εταιρίες που προτίμησαν να αποσυρθούν από την κατηγορία των supersport/superbike μοτοσυκλετών τουλάχιστον στην ευρωπαϊκή αγορά, όπως η Yamaha για παράδειγμα, που αφαίρεσε το θρυλικό Yamaha R1 από τους δρόμους, αφήνοντας μόνο το Yamaha R1 Race – που είναι μόνο για πίστα – διαθέσιμο, αλλά και η Suzuki με το GSX 1000 R, το οποίο το έβγαλε από τη γκάμα της.

Ταυτόχρονα υπήρξε ένας μετασχηματισμός στο παραδοσιακό τμήμα των supersport μοτοσυκλετών, αφού ξαφνικά είδαμε να γεμίζει με διαφορετικού προφίλ μοντέλα, όπως τα Yamaha R7, Suzuki GSX-8R, Triumph Daytona 660 και Aprilia RS 660, στα οποία προστίθενται και οι τελευταίες, ελαφρώς πιο “ενισχυμένες” προτάσεις, όπως το Yamaha R9 και το ανανεωμένο Ducati Panigale V2.

 

 

Παράλληλα, πέρα από το MV Agusta F3, πρέπει να επισημάνουμε την επιστροφή του Honda CBR600RR στην Ευρώπη και του Kawasaki ZX-6R, τετρακύλινδρων εκπροσώπων των κλασικών supersport, μαζί με το Honda CBR1000RR.

Τώρα όσον αφορά την επιστροφή της Suzuki, αυτό που υποθέτουμε είναι να ξαναδούμε στην ευρωπαϊκή αγορά τα GSX-R 600 και 750 με προδιαγραφές Euro5+, όπως και την συμμετοχή της γιαπωνέζικης εταιρίας και στα MotoGP, αλλά και στο Παγκόσμιο Superbike και Endurance.

Μέχρι το τέλος του 2025 θα ξέρουμε…

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!