Δυο μοτοσυκλέτες που – πολύ θα θέλαμε, αλλά – δεν έρχονται στην Ευρώπη
Mόλις άρχισαν να πωλούνται οι νέες Aprilia RS 250 και ApriliaTuono 250, η πρώτη σπορ και η δεύτερη naked, οι οποίες είναι μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες στις γνωστές γραμμές της ιταλικής εταιρίας και προορίζονται … για την κινεζική αγορά.
Κυκλοφόρησαν πρόσφατα στην Κίνα οι δυο 250άρες μοτοσυκλέτες που στηρίζονται πάνω στο πλαίσιο του γνωστού μας RS 125, φορούν μονοκύλινδρο 250άρη κινητήρα και προορίζονται για αγορές της Ασίας.
Για το supersport 250άρι το γνωρίζαμε, το είχαμε παρουσιάσει ήδη από το 2020 (διαβάστε εδώ), το νέο είναι ότι τώρα υπάρχει και ένα γυμνό 250, το οποίο… τυγχάνει της ίδιας μεταχείρισης.
Και οι δυο μοτοσυκλέτες κατασκευάζονται από την κοινοπραξία Zongshen-Piaggio-Aprilia στην Κίνα, δεν ονομάζονται επίσημα RS και Tuono (όπως εμείς αναφέρουμε για ευκολία και αναγνωρισιμότητα) αλλά Aprilia GPR250R (η “RS”) και Aprilia GPR250S (η “Tuono”), με το στυλ της δεύτερης να είναι πανομοιότυπο με την έκδοση 2017-2020 του Tuono 125.
Χρησιμοποιούν αμφότερες την ίδια έκδοση του μονοκύλινδρου κινητήρα της Aprilia 249cc, που φτιάχνεται στην Κίνα, απόδοσης 27,5 ίππων, ροπής 21,5 Nm/7.500 rpm. Το εξάρι σασμάν διαθέτει και συμπλέκτη μερικής ολίσθησης.
Τα φρένα (όπως και τα περισσότερα εξαρτήματα) είναι κοινά – ο μονός πλευστός δίσκος μπροστά έχει διάμετρο 300mm και ακτινική δαγκάνα, ενώ ο πίσω δίσκος είναι 218mm με δαγκάνα μονού εμβόλου. Υπάρχει δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης ABS.
Το αντεστραμμένο πιρούνι έχει καλάμια 41 mm, ενώ πίσω υπάρχει ένα αμορτισέρ.
Τα ελαστικά είναι 100/80-17 μπροστά και 130/70-17 πίσω, με τη χωρητικότητα ρεζερβουάρ να φτάνει τα 14 λίτρα.
Το πλαίσιο, σαν γνήσιο τέκνο της Aprilia, είναι περιμετρικό αλουμινένιο και έτσι το βάρος κρατιέται χαμηλά στα 145 κιλά. Το ύψος σέλας είναι 820mm και το μεταξόνιο: 1.345 mm.
Το ενδιαφέρον είναι πως τα δυο μοντέλα της Aprilia που κατασκευάζονται από την Zongshen στην Κίνα, θα κάνουν ένα ακόμα βήμα στο κομμάτι της παραγωγής καθώς υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να αρχίσουν να κατασκευάζονται και στην Ινδία.
Έτσι η μητρική Piaggio θα καλύπτει τις δυο μεγαλύτερες αγορές του κόσμου: την κινεζική και την ινδική.
Με τέτοιες φιλοδοξίες στο κομμάτι της παραγωγής, δεν θα ήταν παράλογο να δούμε αυτές τις ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες και στην ευρωπαϊκή αγορά. Τι λέτε;