MotorBike.gr

Aprilia RS440: Μήπως τα πάει καλύτερα από το 660;

11/07/2023

Baby Sport for Asia

Μετά τη μέτρια υποδοχή που είχε από το κοινό το supersport Aprilia RS660, η θυγατρική εταιρία της Piaggio, η Aprilia, θα δοκιμάσει την τύχη της στους μικρότερους κυβισμούς, με την ελπίδα να εξάψει τη φαντασία των νεαρών αναβατών όσον αφορά τη σπορ οδήγηση και να την προτιμήσουν.

Σε μια διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά στις χώρες της Ν.Α. Ασίας, με τεράστιο αγοραστικό κοινό, και με τη διαρκή βελτίωση των οικονομικών συνθηκών των κατοίκων της περιοχής, μια νέα κατηγορία αναδύεται στους δύο τροχούς: είναι αυτή των μεσαίων κυβικών κοντά στα 400 cc, που έχει αρχίσει να ενδιαφέρει τους Ινδονήσιους, Ταϊλανδούς, Ινδούς, Φιλιππινέζους, Βιετναμέζους, κ.λπ.

Με δεδομένη την απόφαση – που έχει ανακοινώσει επίσημα – της Piaggio να ρίχνει βάρος πλέον περισσότερο στην Ασία (βλ. μεγαλύτερα κέρδη) και λιγότερο στην ευρωπαϊκή αγορά, έχουμε την εντύπωση πως η νέα Aprilia RS440 που φωτογραφήθηκε ξανά πρόσφατα σε δοκιμές έχει να κάνει περισσότερο με την Ανατολή, παρά με τα δικά μας μέρη.

Το λανσάρισμα της Aprilia RS 660 είχε σημαδευτεί από ένα πλήγμα, μια σοβαρή ανάκληση, (διαβάστε εδώ) αφού ειδοποιήθηκαν οι ιδιοκτήτες που την είχαν αγοράσει να την επιστρέψουν στους συνεργάτες της εταιρίας ούτως ώστε να αλλαχτεί όλος ο κινητήρας! Φαίνεται τώρα πως η Aprilia δεν θέλει να κάνει το ίδιο λάθος και γι’ αυτό δοκιμάζει εκτενώς και επί μακρόν την 440, η οποία θα πρέπει να βρίσκεται στα τελευταία στάδια της εξέλιξής της.

Οπτικά, το RS440 μοιάζει πολύ με το μεγαλύτερο αδερφάκι του RS660, αν και υπάρχουν ορισμένες βασικές λεπτομέρειες που διαφοροποιούν τις δύο μοτοσυκλέτες. Η πρώτη και εμφανέστερη είναι ο μονός αιωρούμενος δίσκος στον μπροστινό τροχό. Το RS660 έχει δύο δισκόφρενα.

Επίσης ο σχεδιασμός του μπροστινού φρένου και του κουστουμιού είναι ελαφρώς διαφορετικός (στενότερο και νέοι προβολείς), όπως και το πλαϊνό καπάκι της δεξιάς πλευράς του κινητήρα είναι αλλαγμένο, μιας και το RS440 θα έχει κινητήρα μικρότερου κυβισμού σε σχέση με το μοτέρ της 660.

Το πιθανότερο είναι να είναι δικύλινδρος σε σειρά ο κινητήρας του 440, βασισμένος σε αυτόν του 660 με δύο εκκεντροφόρους, 8 βαλβίδες και ιπποδύναμη κοντά στους 40 ίππους, για να αντιμετωπίσει τους 45 ίππους του Kawasaki Ninja 400.

Παράλληλα πάνω στην ίδια πλατφόρμα και το “κέλυφος” για τις ασιατικές αγορές θα δημιουργηθούν μικρότερες εκδόσεις της RS στα 250-300 κυβικά με μονοκύλινδρο κινητήρα, ώστε να ικανοποιήσουν την τεράστια ινδική αγορά, χώρα στην οποία η Piaggio διαθέτει μεγάλα εργοστάσια κατασκευής σκούτερ και μοτοσυκλετών.

Αναμένουμε την παρουσίαση της Aprilia RS440 μέσα στους επόμενους μήνες, αν και το πιο σίγουρο είναι να συμβεί αυτό στο φετινό ιταλικό σαλόνι μοτοσυκλέτας Eicma του Μιλάνου, στις αρχές Νοεμβρίου.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!