MotorBike.gr

AW 500 Ν: Το ελκυστικό ρετρό σπορ, με 500 cc και αλουμινένιο πλαίσιο!

10/07/2023

Mini Superveloce

Μπορεί το κινέζικο ρετρό σπορ μοντέλο AW 500 Ν να αντιγράφει λίγο την εξωτική MV Agusta Superveloce, αλλά έχει φροντίσει να είναι εφοδιασμένο με μερικά πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία που το κάνουν να διακρίνεται των υπολοίπων. Ας δούμε ποια.

Το μοντέρνο café racer κατασκευάστηκε από μια νέα κινεζική μάρκα μοτοσυκλετών που είναι ακόμα άγνωστη στο διεθνές στερέωμα, αλλά – ποτέ δεν ξέρεις – μπορεί να την μάθουμε σύντομα, έστω και με κάποιο άλλο όνομα στην Ευρώπη, όπως γίνεται συχνά-πυκνά.

Όπως στην Ελλάδα έχουμε ονόματα εταιριών που έχουν δημιουργηθεί “εντός” και επιλέγουν μοντέλα από διάφορους (συνήθως) Κινέζους κατασκευαστές, έτσι και στην Ευρώπη κάνουν ακριβώς το ίδιο, αφού πρόκειται για μια επικερδή δραστηριότητα.

Η όχι τόσο γνωστή, ακόμα και στην Κίνα, εταιρία AW ανακοίνωσε ένα supersport μοντέλο το AW 500 R (του οποίου σχέδια είχαμε δει ήδη από το 2021) μοντέλο που άρχισε να πωλείται πρόσφατα στην ντόπια αγορά έναντι 4.000 περίπου ευρώ. Το ακόμα πιο ενδιαφέρον μοντέλο όμως, είναι το ρετρο-κλασικό σπορ γυμνό AW 500 N.

Το AW 500 N που είναι και το πιο ξεχωριστό από τα δύο, όπως και το AW 500 R, είναι τα πρώτα μοντέλα της εταιρίας και είναι αμφότερα εφοδιασμένα με αλουμινένιο (!) περιμετρικό πλαίσιο, με εξαρτήματα υψηλής ποιότητας και δικύλινδρο κινητήρα της Loncin 500 κυβικών, με περίπου 48 ίππους.

Το AW 500 N είναι προφανώς μια παραλλαγή του AW 500 R με λιγότερα πλαστικά καπάκια, midi φέρινγκ, με τον “μοδάτο” πλέον προβολέα στρογγυλού σχήματος που κάνει την επανεμφάνισή του σε μοτοσυκλέτες όπως το MV Agusta Superveloce ή το Honda Hawk 11, αλλά και το Triumph Speed Triple 1200 RR. Όλες πολύ κομψές, όπως επίσης και η κινέζικη 500.

AW 500 R, το supersport αντίστοιχο που χρησιμοποιεί ίδιο πλαίσιο και κινητήρα

Το δεύτερο σημαντικό στοιχείο είναι πως AW χρησιμοποιεί τον δοκιμασμένο και αξιόπιστο υδρόψυκτο εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα της Loncin (βλ. Voge), ο οποίος αποτελεί κόπια του αντίστοιχου 500 της Honda και διαθέτει δύο εκδόσεις 471 ή 494 cc – λίγο πιο πάνω ή λίγο πιο πάνω από τους 50 ίππους, αναλόγως της έκδοσης. Άρα η μοτοσυκλέτα είναι και φιλική στη χρήση και προσιτή για τον ενδιαφερόμενο.

Τα μοντέλα που πηγαίνουν στην Ευρώπη έχουν 48 ίππους (35 kW) ώστε να βρίσκονται στο όριο της άδειας οδήγησης της κατηγορίας Α2.

Με πολύ ενδιαφέρον αλουμινένιο, περιμετρικό πλαίσιο η AW προσθέτει ένα ιδιαίτερα ποιοτικό χαρακτηριστικό στις μοτοσυκλέτες της, το οποίο έχει αρχίσει και σπανίζει πλέον στην αγορά.

Με ένα περίτεχνο ψαλίδι από το ίδιο υλικό και αφαιρούμενο υποπλαίσιο καταφέρνει να κρατήσει το βάρος του στα 186 (γεμάτο) κιλά.

Το πιρούνι είναι ανάποδο, τα δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό μεγάλης διαμέτρου και δύο, με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων, τα ελαστικά είναι 120/70-17 μπροστά και 160/60-17 πίσω.

Ενδιαφέρον επίσης έχει πως οι τροχοί είναι με ακτίνες και το μεταξόνιο είναι κοντό, στα μόλις 1.375 χιλιοστά.

Πιστεύουμε πως σύντομα θα δούμε το AW 500 Ν, όπως είπαμε παραπάνω με διαφορετικό λογότυπο στο ντεπόζιτό του.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!