MotorBike.gr

SWM Custom V 1200: Με κινητήρα “Harley”, Μade in China

25/11/2022

Σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν;

Την απάντηση στο ερώτημα του τίτλου τη δίνει η κινεζική Shineray στην οποία ανήκει το όνομα της ιταλικής SWM (εδώ και 8 χρόνια), καθώς και οι εγκαταστάσεις της Cagiva στο Βαρέζε της Ιταλίας. Όχι, δεν τα σκοτώνουν τα γέρικα άλογα, γιατί μπορούν να φανούν χρήσιμα σε πολλούς που δεν έχουν τα χρήματα… να αγοράσουν μια “κανονική”Harley-Davidson. Ιδού λοιπόν το SWM V1200 Custom Stormbreaker, όπως το ονομάζουν, με παλαιότερο κινητήρα της Harley που κατασκευάζεται πλέον στην Κίνα από την Shineray.

Είχαμε παρουσιάσει πριν από μερικούς μήνες τον “νέο” αυτό κινητήρα, τον δικύλινδρο V με περιεχόμενη γωνία 45 μοιρών, που έμοιαζε διαβολικά με τον Evolution της Harley-Davidson, όπου “διαβολικά” σημαίνει 100% αντιγραφή, αφού η Shineray είχε αγοράσει τα δικαιώματα για την κατασκευή του πρώην αμερικάνικου κινητήρα στην Κίνα.

Nα λοιπόν που ο κινητήρας βρήκε και το πλαίσιό του, βρήκε και όνομα SWM Custom V1200 (Stormbreaker – αυτός πυ σκίζει τις καταιγίδες;) και σύντομα θα κυκλοφορεί στην αγορά.

H 1200, έστω και κατασκευασμένη στην Κίνα, δίνει ελπίδα στους μη έχοντες επίδοξους “Χαρλεάδες” που ήθελαν πολύ, αλλά δεν είχαν τη δυνατότητα να αγοράσουν μια αξιόλογη custom μοτοσυκλέτα.

Με πολύ αποδεκτή εμφάνιση το SWM Custom V1200 Stormbreaker στα στάνταρ της αμερικάνικης εταιρίας, θυμίζοντας τα Sportster κυρίως, χρησιμοποιεί τον παλιό αμερικάνικο αερόψυκτο, διβάλβιδο με ωστήρια 1200άρη κινητήρα με απόδοση 80.5 ίππων και μπόλικη ροπή φυσικά.

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι πέντε σχέσεων η κατανάλωση και η μοτοσυκλέτα φτάνει τη ζυγαριά στα 250 κιλά, χωρίς υγρά.

H εταιρία ανακοινώνει τελική πάνω από 200 km/h, το πλαίσιο είναι διπλό κλειστό σωληνωτό με τροχούς 16 ιντσών, τηλεσκοπικό πιρούνι, σέλα χαμηλή στα 715 χιλιοστά και φώτα full LED

Η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες για το ενδιαφέρον αυτό μοντέλο, μιας και υπάρχει αντιπροσωπεία της SWM και στην Ελλάδα.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!