Έφτασε η ώρα για ένα δικύλινδρο 500άρι;
Ο σχεδιαστής Kar Lee σχεδίασε μια οικογένεια μοντέλων της BMW με δικύλινδρο κινητήρα 500 κυβικών σε σειρά ήδη από το 2022, ενώ τώρα έρχεται το νέο αφεντικό της BMW Motorrad που δεν αποκλείει την παρουσίαση του μοντέλου μέσα στο 2024.
Η γκάμα της BMW είναι σχετικά πλήρης και θεωρητικά δεν λείπει τίποτα. Από την άλλη δεν θα ήταν καθόλου κακή ιδέα να υπήρχε μια μοτοσυκλέτα που να συμπληρώνει το μεγάλο κενό της γκάμας, ανάμεσα στα G 310 και τα δικύλινδρα 900άρια της σειράς F.
Αν υπήρχε μια απλή, δικύλινδρη, οικονομική μοτοσυκλέτα με 500-600 κυβικά, θα βοηθούσε ιδιαίτερα τις πωλήσεις της βαυαρέζικης εταιρίας, ενώ την ίδια στιγμή δεν υπάρχει στην Ευρώπη εκπροσώπησή της στη δημοφιλή κατηγορία των 125 κυβικών.
Αυτό βέβαια είναι ακόμα πιο δύσκολο να συμβεί, ειδικά όταν η BMW επενδύει πλέον στα ηλεκτρικά “σκουτεροειδή” και πιο συγκεκριμένα στο ανορθόδοξης εμφάνισης BMW CE 02.
Ήταν το γερμανικό περιοδικό/ιστοσελίδα Motorrad που είχε σκεφτεί ήδη από το 2022 ότι μια τέτοια μοτοσυκλέτα θα ήταν κατάλληλη για την BMW και έβαλε τον σχεδιαστή Kar Lee να σχεδιάσει μια σειρά μοτοσυκλετών με κινητήρα 500 κυβικών.
Έπειτα ήρθε η επίθεση των Κινέζων κατασκευαστών με 500άρια και 550άρια πλέον που κερδίζουν διαρκώς έδαφος, ενώ ταυτόχρονα η Honda κρατάει το οχυρό, μαζί με την Kawasaki, η οποία παρουσίασε πρόσφατα νέα 450άρια που τα λέει 500.
Με λίγη φαντασία μπορεί να δει κάποιος την BMW να φτιάχνει τα F 500/550 R σαν γυμνά, τα S σαν ελαφρώς πιο σπορ έκδοση και τα crossover-adventure F 500/550 σαν GS.
Και λόγω της υπάρχουσας συνεργασίας με την Κινεζική Loncin, η δημιουργία ενός τέτοιου μοντέλου γίνεται ακόμα πιο εύκολη, ο κινητήρας υπάρχει έτοιμος και μπαίνει στα Voge 525.
Υπενθυμίζουμε πως η Loncin κατασκεύαζε (τα F 850) και κατασκευάζει τους δικύλινδρους κινητήρες που μπαίνουν στα F 900, όπως και εξ’ ολοκλήρου τα σκούτερ C 400 της BMW, ενώ τα G 310 κατασκευάζονται επίσης εξ ολοκλήρου από την TVS στην Ινδία.
Πηγή: Motorrad Online