Ρομαντικές βόλτες στην παλιά πόλη
Ένα από τα ομορφότερα κλασικά μονοκύλινδρα 125 που έχουμε δει – προσφάτως της μόδας όπως διαπιστώνουμε – έρχεται σε λίγο καιρό στην Ελλάδα. Το Daytona Oldtown 125i CBS πληροί τις προδιαγραφές Euro4 και θα κοστίζει 2.150 ευρώ.
Τα τελευταία νέα από την σκηνή των νεο-ρετρό μοτοσυκλετών 125cc έρχονται από την εταιρία Daytona που φέρνει εντός Σεπτεμβρίου 2017 το νέο μοτοσυκλετάκι που χρησιμοποιεί κλασικές γραμμές και μαύρο-χρυσό χρώμα.
Με την αγορά να εμφανίζει ενδιαφέρον για τέτοιου στυλ κατασκευές η Γκοργκόλης ΑΕ, στην οποία ανήκει η Daytona, περνάει στη δράση και προσφέρει νέες μοτοσικλέτες σε στυλ vintage, όπως το Oldtown 125i, αλλά και το Daytona Rock 125 και Daytona Rockstar 400, τα οποία επίσης έχουν ανακοινωθεί ότι θα φτάσουν στην αγορά μας μέχρι τις 30 Ιουνίου.
Το Daytona Oldtown 125i CBS είναι και αυτό κατσκευασμένο στην Κίνα και συνδυάζει την απλότητα με το ρετρό στυλ, έχει μεγάλο κλασικό ντεπόζιτο που θυμίζει μοτοσυκλέτες του ’60 (Ducati – Moto Guzzi), συμβατικό πιρούνι με μαύρες μπότες, κωνικό τελικό εξάτμισης.
Το πλαίσιο είναι μονό, ανοιχτό σωληνωτό με τον κινητήρα να αποτελεί μέρος του. Ο κινητήρας είναι αερόψυκτος, τετράχρονος με δύο βαλβίδες, αντιγραφή παλαιότερου αξιόπιστου γιαπωνέζικου κινητήρα, που τροφοδοτείται πλέον με σύστημα ψεκασμού της Delfi. Οι εκπομπές ρύπων του κινητήρα ακολουθεί τις προδιαγραφές Euro4 όπως και σύστημα πέδησης.
Το γεφυρωμένο σύστημα φρένων το οποίο πατώντας το πίσω φρένο ενεργοποιείται μαζί κι ένα από τα έμβολα της μπροστινής δαγκάνας σε ποσοστό 70-30 (πίσω-μπροστά). Το σύστημα αυτό που ονομάζεται CBS λειτουργεί εν μέρει σαν ABS, προσφέροντας καλύτερο και ασφαλέστερο φρενάρισμα.
Ο κινητήρας του Daytona Oldtown 125i CBS έχει 5άρι σασμάν και η απόδοσή του ανακοινώνεται στους 11,6 ίππους, στις 8.750 rpm, με τη ροπή στα 0,9 kgm, στις 7.000 rpm.
To ρεζερβουάρ με τα χρυσά φιλέτα, που έχει χωρητικότητα 14 λίτρων, κάτι που σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση λόγω ψεκασμού λογικά θα προσφέρει και μεγάλη αυτονομία.
Οι τροχοί με τις ακτίνες είναι 17άρηδες και τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 110/70-17 μπροστά και 130/70-17 πίσω. Το ύψος σέλας παραμένει χαμηλά, στα 780 mm.
Το συμβατικό πιρούνι με τις μαύρες βαμμένες μπότες έχει καλάμια διαμέτρου 37 χιλιοστών και τα δύο αμορτισέρ πίσω είναι λαδιού αερίου με ξεχωριστό ρεζερβουάρ δίνοντας μια “old racing” εικόνα στο Daytona Oldtown 125i CBS.
Τα φρένα είναι δισκόφρενα μπροστά και πίσω, με το μπροστινό να έχει μεγάλη διάμετρο 300 mm και δαγκάνα τριών εμβόλων. Το πίσω δισκόφρενο είναι 220 mm.
Το συνολικό βάρος του Oldtown είναι 112 kg (κενό).
Η τιμή που ανακοινώθηκε από την Daytona Motors για το Oldtown 125 στα 2.150 ευρώ, είναι χαμηλή αν αναλογιστούμε ότι οι τιμές που αλιεύσαμε για το συγκεκριμένο μοντέλο στην Ευρώπη είναι τα 2.500 ευρώ για τη Γαλλία και την Ισπανία και τα 2.900 ευρώ για την Ιταλία.
Το Daytona Oldtown 125i CBS θα διατίθεται είτε με ασημένιο, είτε με μαύρο κινητήρα (μαύρο ματ), όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες της ιστοσελίδας της εταιρίας.
Περισσότερες πληροφορίες: ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε., Αθήνα: Θησέως 312, Καλλιθέα, τηλ. 210 9521108, Υπόλοιπη Ελλάδα: Τηλ. 2431 056101, www.daytonamotors.gr