MotorBike.gr

Honda CB1000 «X», 2025: Η έκπληξη του ’25

09/02/2024

Τετρακύλινδρη… ΝΤ για το μέλλον

Θα μπορούσε να είναι η έκπληξη της Honda για το 2025, που προορίζεται για όσους θέλουν να ταξιδεύουν με μοτοσυκλέτα χωρίς να εγκαταλείπουν τη διασκέδαση της σπορ οδήγησης. Ο ιαπωνικός Τύπος δίνει μεγάλη έμφαση σε ένα μελλοντικό CB1000 ‘Type X’, που υποτίθεται πως θα είναι ένα νέο τετρακύλινδρο GT, το οποίο θα τοποθετείται μεταξύ του NT1100 και του Africa Twin.

Απλώς δείτε τον αριθμό των μοντέλων που παρουσιάστηκαν στην EICMA 2023 και θα διαπιστώσετε ότι η Honda βρίσκεται σε σημαντική φάση δυναμικής ανανέωσης προϊόντων.

Σύμφωνα με τον ιαπωνικό Τύπο, το νέο Honda CB 1000 Χ θα μπορούσε να ενταχθεί στη γκάμα της εταιρίας όπως έκανε για παράδειγμα η Suzuki με το νέο “έξυπνο” σπορ crossover GSX-S 1000 GX, μαζί με τα BMW S1000XR, Yamaha Tracer 9 GT+ και Kawasaki Versys 1000.

 

Παρότι αποτελούν μια ιδιαιτερότητα της κατηγορίας Adventure με την ευρύτερή της ένοια, οι παραπάνω μοτοσυκλέτες έχουν τη δυναμική υψηλότερων πωλήσεων, αφού ουσιαστικά πατούν πάνω στην ολοένα συρρικνούμενη κατηγορία των Supersport μεγάλου κυβισμού.

Για τη Honda, θα υπήρχε μια λογική πίσω από την κατασκευή ενός τέτοιου σπορ Crossover GT που θα κινείται ανάμεσα στο NT1100 και το νέο Africa Twin.

Έτσι η ιδέα των συναδέλφων μας δημοσιογράφων του γιαπωνέζικου περιοδικού/ιστοσελίδας Young Machine φαίνεται ρεαλιστική.

Το Honda CB1000 «X» θα ήταν ένα τετρακύλινδρο crossover εναλλακτικό του σημερινού δικύλινδρου Honda NT1100, για τους λάτρεις των τετρακύλινδρων κινητήρων με περισσότερους από 100 ίππους.

Και υπάρχουν πολλοί που νοσταλγούν τους πολυκύλινδρους κινητήρες της ιαπωνικής εταιρίας. Η αισθητική του Honda CB1000 Type-X θα ήταν εμπνευσμένη από την Honda X-ADV, με ίσιες λιτές γραμμές, αλλά επιθετικές και επίκαιρες, όπως τα τελευταία σχέδια της εταιρίας του Τόκιο.

Θα υπήρχε ένα φαρδύ, ψηλό τιμόνι, προστατευτικές χούφτες χεριών, ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας και μια φαρδιά άνετη σέλα.

Οι αναρτήσεις θα μπορούσαν να είναι ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονοσόκ ανάρτηση πίσω, ζάντες αλουμινίου 17” με διπλούς μπροστινούς δίσκους με ακτινικές δαγκάνες Nissin.

Για να αποφευχθεί η υψηλότερη τιμή της μοτοσυκλέτας, τα ηλεκτρονικά θα ήταν τα βασικά: σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και ABS χωρίς μονάδα ελέγχου αδρανειακής μέτρησης, όπως συμβαίνει ήδη με άλλες μοτοσυκλέτες της Honda.

Τα υπερβολικά ηλεκτρονικά ως γνωστόν αυξάνουν την τελική τιμή και είναι πολύ συνηθισμένο να μην εκτιμούνται από όλους τους μοτοσυκλετιστές.

Πηγή: Υoung Machine Japan

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!