Έρχονται… τετρακύλινδρα!
Η Honda θα περάσει στην επίθεση, επί του θέματος των πολυκύλινδρων μοτοσυκλετών, παρουσιάζοντας δύο νεο-ρετρό μοντέλα, το CBX 400 και το CB1000F, σύμφωνα με το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine
Το περιοδικό Young Machine που πάντα καταγράφει τις εξελίξεις πριν αυτές εκδηλωθούν, τουλάχιστον όσον αφορά τις γιαπωνέζικες μοτοσυκλέτες, αποκαλύπτει ότι η Honda θα παρουσιάσει τα νέα CBX 400 και CB1000F το 2025.
Η συνταγή περιλαμβάνει κινητήρες τετρακύλινδορυς σε σειρά και μια ευδιάκριτη νεορετρό εμφάνιση, που βασίζεται στο πλούσιο παρελθόν της Honda.
Η συντακτική ομάδα στο Young Machine, που είναι ένα εξειδικευμένο ιαπωνικό περιοδικό με βαθιά γνώση και πηγές από τις τέσσερις μεγάλες μάρκες μοτοσυκλετών από τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ήλιου, παρουσίασε μια ηλεκτρονική αναπαράσταση (CG) που δημιουργήθηκε από τους γραφίστες του ιαπωνικού περιοδικού, όπου βλέπουμε τις πιθανές εμφανίσεις των μελλοντικών μοτοσυκλετών της Honda.
Το πρώτο είναι το Honda CBX 400, ένα μοντέλο που θα συνδυάζει την ιστορική σχεδίαση με τη σύγχρονη τεχνολογία, με έναν νέο τετρακύλινδρο κινητήρα 400 cc. και το δεύτερο το Honda CB1000F.
Οι μοτοσυκλέτες θα είναι πιθανώς στενοί συγγενείς των CB 400 Super Four και 400 Super Bol d’Or, οι οποίες, μετά από δεκαετίες τιμητικής καριέρας (στην ιαπωνική αγορά), αποσύρθηκαν από την Honda το 2022, λόγω των ολοένα και πιο αυστηρών νόμων για τις εκπομπές καυσαερίων στην Ιαπωνία.
Εκείνη την εποχή, η Honda είχε στην πραγματικότητα τη δυνατότητα επιλογής να αναβαθμίσει ή όχι τους κινητήρες της σε “Reiwa2” (που αντιστοιχεί στο δικό μας Euro 5), και τελικά αποφάσισε το δεύτερο.
Τώρα, ωστόσο, και χάρη στο αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα τις πολυκύλινδρες μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού που επιδεικνύει η ασιατική και κινεζική αγορά (τεράστια και συνεχώς αναπτυσσόμενη), φαίνεται ότι η Honda σκοπεύει να επαναφέρει τα 400άρια της, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης Bol d’ Or (ιδανική και για την Ευρώπη).
Το Young Machine λέει ότι το νέο CBX 400 θα παρουσιαστεί το επόμενο φθινόπωρο για να είναι έτοιμο προς πώληση το 2025, ενώ σχετικά με την Honda CB1000F σε αυτή την περίπτωση, οι φήμες κυκλοφορούν εδώ και αρκετό καιρό, για να είμαστε πιο ακριβείς από το 2020, όταν η Honda παρουσίασε το CB-F Concept κατά τη διάρκεια του Σαλονιού Αυτοκινήτου του Τόκιο.
Αυτή τη φορά, ωστόσο, οι συντάκτες του Young Machine είναι σίγουροι: το CB1000F θα έρθει το 2025 και θα επικεντρωθεί στο νεοκλασικό στυλ.
Ως βάση θα χρησιμοποιηθεί το CB 1000R, από το οποίο θα πάρει το πλαίσιο και τον 4κύλινδρο κινητήρα.
Θα δούμε άραγε αυτά τα δύο μοντέλα στην Ευρώπη; Η απάντηση θα παραμείνει σε εκκρεμότητα, τουλάχιστον μέχρι την επόμενη EICMA του Μιλάνου.
Πηγή: Young Machine