MotorBike.gr

Husqvarna Svartpilen 801 2024: Έρχεται το νέο μεγάλο Scrambler

22/03/2024

Νέα γενιά δικύλινδρων 800αριών

Με 105 ίππους και εμβληματική, “δυνατή” εμφάνιση έρχεται επιτέλους το μεγάλο “προχώ-αισθητικά” Scrambler, το Husqvarna Svartpilen 801

Περιμέναμε εδώ και καιρό με αρκετό ενδιαφέρον το πιο μεγάλο Svartpilen που έχει βγει ποτέ, μιας και γνωρίζαμε εξαρχής πως το “μικρό” 400άρι ήταν το εισαγωγικό κομμάτι μιας ιδέας μέσω της οποίας η ιδιοκτήτρια εταιρία της Husqvarna, η ΚΤΜ, ήθελε να εδραιώσει μια ξεχωριστή νέα οικογένεια μοτοσυκλετών με ιδιαίτερα εμφανισιακά, αλλά και ιστορικά στοιχεία.

Μετά το 701 έρχεται η σειρά του 801 … και όλα αυτά στρώνουν το δρόμο για τη δημιουργία μιας νέας παράδοσης της σουηδικής εταιρίας μοτοσυκλετών, που είναι από τις ιστορικότερες που υπάρχουν σήμερα, με πορεία 120 ετών στη μοτοσυκλέτα και κάμποσων εκατονταετιών στην κατασκευή όπλων!

 

 

Το βαρύ όνομα της Husqvarna συνδεόταν λοιπόν με ένα νέο μεγάλο ρετρο-μοντέρνο Scrambler, με την εταιρία να φτάνει στο σημείο να αποκαλύπτει το πρωτότυπο πριν από λίγες μέρες και τώρα να παρουσιάζει επίσημα τη νέα γενιά μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού με το Svartpilen 801. Σε σχέση με το 701 το 801 είναι πιο “bold”, είναι πιο “βαρύ”, είναι πιο μοτοσυκλέτα.

Όπως συνέβη με το Svartpilen 701 που προηγήθηκε, το 801 θα κοιτάξει προς την πλευρά της KTM για να βρει τον κινητήρα του, σε αυτήν την περίπτωση τον δικύλινδρο σε σειρά LC8c. Αλλά, σε αντίθεση με το Adventure Norden 901, εδώ επιλέχθηκε η έκδοση 799 cc που παρουσιάστηκε στο 790 Duke.

 

 

Είναι πολύ γνωστός στους μοτοσυκλετιστές, ο δικύλινδρος σε σειρά υγρόψυκτος κινητήρας, ο οποίος σε αυτή την περίπτωση αποδίδει μέγιστη ισχύ 105 ίππων με ροπή 87 Nm. Εκτός από τη συμμόρφωση με τις αυστηρότερες προδιαγραφές, η δουλειά της Husqvarna επέτρεψε επίσης την αύξηση των διαστημάτων συντήρησης του κινητήρα, που απέχουν πλέον κατά 15.000 χλμ μεταξύ τους.

Συνολικά, το Husqvarna Svartpilen 801 δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις, τόσο σε ό,τι αφορά τον κινητήρα όσο και το πλαίσιο-χωροδικτύωμα, αφού βρίσκουμε την ίδια φόρμουλα με αυτήν που ισχύει για τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες δρόμου του αυστριακού ομίλου.

Συμπλέκτης μερικής ολίσθησης Power Assist Slipper Clutch (PASC), σύστημα Easy Shift για ευκολότερες αλλαγές ταχυτήτων, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο CrMo με τον κινητήρα σαν ενεργό του τμήμα, αναρτήσεις WP Apex ρυθμιζόμενες εμπρός (140 mm διαδρομής) και πίσω (150 mm διαδρομής) και ακτινικές δαγκάνες J.Juan είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας. Σημειώστε εδώ ότι το βάρος του 801 βρίσκεται στα μόλις 181 κιλά (κενό).

Όσον αφορά το στυλ, η τυπική μινιμαλιστική αλλά ξεκάθαρη σχεδίαση της Husqvarna επανεξετάζεται και επικαιροποιείται, όπως συνέβη και στο Svartpilen 401.

Προβολέας LED, σέλα δύο τμημάτων, προσεκτική διχρωμία και σιγαστήρας σε υψηλή θέση συμβάλλουν στο στυλ scrambler-roadster, με τους μεγαλύτερους όγκους του 801 να δίνουν περισσότερο ύφος και “αγριάδα” στη μοτοσυκλέτα.

Οι τεχνολογίες δεν μένουν εκτός παιχνιδιού, καθώς βρίσκουμε ένα γκάζι ride-by-wire που σχετίζεται με τρεις λειτουργίες οδήγησης, ένα cornering Bosch 9,3 MP ABS με λειτουργία supermoto, ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης MTC, ένα quickshifter, ένα cruise control, αλλά και μια οθόνη 5 – ιντσών TFT με πολλές λειτουργίες.

Το Husqvarna Svartpilen 801 αναμένεται να φτάσει στις αντιπροσωπείες από τον Απρίλιο του ’24 και η τιμή του δεν έχει οριστεί ακόμα.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!