MotorBike.gr

Husqvarna Vitpilen και Svartpilen 125/401, 2024: Ριζική ανανέωση

18/01/2024

Δυναμικά μπροστά

Μια γερή ανανέωση αποφάσισε να κάνει η Husqvarna στα γυμνά της μοντέλα Vitpilen και Svartpilen και ειδικότερα στα 401 και 125, τα οποία, στην ουσία, δέχονται τις αλλαγές των αντίστοιχων – νέων για το 2024 – ΚΤΜ Duke 390 και 125.

Η μάρκα με το σουηδικό παρελθόν – μια από τις παλαιότερες εν ζωή εταιρίες στον κόσμο – ανακοίνωσε την επικείμενη άφιξη των νέων Husqvarna Svartpilen και Husqvarna Vitpilen. Τα γνωστά και εντυπωσιακά γυμνά νεο-ρετρό ανανεώνονται σε μεγάλο βαθμό σε όλους τους τομείς .

Οι αλλαγές ξεκινούν από την εμφάνιση, το πλαίσιο, τις αλλαγές στους κινητήρες και κληρονομούν και Cornering ABS εκτός των άλλων.

Κλασική η εμφάνιση των Vitpilen και Svartpilen που ακολουθεί τις γραμμές των παλιών Σουηδικών μοτοσυκλετών δρόμου, που είχαν τα ίδια ονόματα. Αυτές εδώ ξεχωρίζουν για την διαφορετική τους σχεδίαση, με παραδοσιακές πινελιές σε όλο τους το κουστούμι.

Στρογγυλός παραμένει ο προβολέας και μεγαλύτερο είναι πλέον το ρεζερβουάρ που φτάνει τώρα στα 13 λίτρα χωρητικότητας, ενώ μένει στο Svartpilen η – προερχόμενη από τη δεκαετία του ’50 – εμβληματική μεταλλική σχάρα στο πάνω του μέρος.

 

 

Τα Husqvarna Vitpilen 401 και Svartpilen 401 φορούν τον μονοκύλινδρο κινητήρα Euro 5+ των σχεδόν 399 cc, που αποδίδει 45 ίππους και ροπή 3,9 kgm, με βελτιώσεις στην κυλινδροκεφαλή και στο φιλτροκούτι.

Το σωληνωτό, ατσάλινο πλαίσιο, τύπου χωροδικτύωμα έχει αλλάξει, για μεγαλύτερη ακαμψία, με το αφαιρούμενο υποπλαίσιο να είναι αλουμινένιο.

Η εργονομία διαφοροποιείται στο “μαύρο βέλος” (Svartpilen) σε σύγκριση με το πιο cafe-racer του “λευκού βέλους” (Vitpilen), αν και είναι αλήθεια ότι το τελευταίο έχει “μαλακώσει” τον σκληροπυρηνικό χαρακτήρα του χάρη στο ψηλότερο και φαρδύτερο τιμόνι που αντικαθιστά τα “επιθετικά” ημι-κλιπόν του προηγούμενου μοντέλου.

Η έκπληξη ήρθε στην κατηγορία μοτοσυκλετών 125 κυβικών για άδεια οδήγησης Α1 και άδεια αυτοκινήτου (υπό προϋποθέσεις), αφού το Husqvarna Svartpilen 125, το οποίο δέχεται τις ίδιες τροποποιήσεις με τα μεγαλύτερα αδέλφια της, τώρα συνοδεύεται κι από το Husqvarna Vitpilen 125.

Πρόκειται για ένα μοντέλο που συζητούσε καιρό η εταιρία, ακόμη κι από τότε που έγιναν γνωστά τα πρώτα σχέδια, πριν την παρουσίαση της ομώνυμης οικογένειας.

Όσο για το πολυαναμενόμενο ‘701’, προς το παρόν μάλλον μένει ακόμα στα χαρτιά.

Τα δυο νέα 125άρια βελτιώνονται για να παραμείνουν στην αιχμή των επιδόσεων αυτής της κατηγορίας, αποδίδοντας τους μέγιστους 15 ίππους, που επιτρέπει η νομοθεσία στην Α1.

Στα περιφεριακά συνεχίζουμε να συναντάμε επώνυμα εξαρτήματα, με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP, φρένα ByBre και ελαστικά Michelin Power 6 στο Vitpilen και Pirelli Scorpion Rally STR στο Svartpilen.

Αλλά και στον τομέα της τεχνολογίας ξεχωρίζουν επίσης διάφορα νέα στοιχεία. Αρχικά, τα προηγούμενα όργανα αντικαθίστανται από μια οθόνη TFT με συνδεσιμότητα και διακόπτες με οπίσθιο φωτισμό, προστίθενται δύο λειτουργίες οδήγησης, έλεγχος πρόσφυσης MTC στο 401, και Cornering ABS με λειτουργία Supermoto.

Πληροφορίες για τα Husqvarna Svartpilen και Vitpilen στο άμεσο μέλλον.

Περισσότερα: www.husqvarna-motorcycles.com

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!