Επιτίθεται με ηλεκτροκίνηση η Kawasaki
Το ηλεκτροκίνητο Kawasaki EV εμφάνισε η γιαπωνέζικη εταιρία στην έκθεση της Intermot της Κολωνίας, δίνοντας την ευκαιρία στο κοινό να γνωρίσει από κοντά την πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που έρχεται από την Ιαπωνία.
Είναι το πρώτο από τα δέκα ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα της Kawasaki που πρόκειται να κυκλοφορήσουν μέχρι το 2025 και το EV Prototype αντιπροσωπεύει το πρώτο – έστω και δειλό – βήμα προς τον στόχο της εταιρίας να καθιερωθεί ως ηγέτης του χώρου, πριν από την ευρεία στροφή που αναμένεται από τη μοτοβιομηχανία προς τα ηλεκτρικά τα επόμενα 10 με 15 χρόνια.
Ενώ το Kawasaki EV που έδειξε η εταιρία του Akashi στην Κολωνία εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται ως «πρωτότυπο», θεωρείται ότι είναι σχεδόν έτοιμο για παραγωγή.
Το EV είναι μία από τις δύο νέες “εναλλακτικές” μοτοσυκλέτες της Kawasaki που αποκαλύφθηκε αναπάντεχα, κατά τη διάρκεια μιας επίδειξης μπροστά στους θεατές που παρακολούθησαν τον – πολύ σημαντικό για τους Ιάπωνες – αγώνα αντοχής Suzuka 8 Hours τον Αύγουστο, μαζί με μια μεγαλύτερη υβριδική σπορ μοτοσυκλέτα.
Το κοινό εξεπλάγη με την απόκοσμη αθόρυβη απόδοσή του, καθώς ολοκλήρωσε μερικούς γύρους και ευθείες της Suzuka. Η αποκάλυψή του στο Intermot – σαν πρωτότυπο παραγωγής – σήμανε και την πρώτη φορά που εμφανίστηκε μπροστά σε κοινό.
Ενώ η Kawasaki δεν έχει ακόμη αποκαλύψει τις πιο σημαντικές τεχνικές λεπτομέρειες του EV – το οποίο έχει περίπου το μέγεθος του Z250 – οι πληροφορίες επιβεβαιώνουν ότι θα παράγει 14,8 ίππους, άρα θα είναι ισοδύναμο με ένα βενζινοκίνητο 125 cc.
Όσον αφορά τη σχεδίαση, το Kawasaki EV προσαρμόζεται αισθητικά στη γκάμα της εταιρίας, αφού μοιάζει με τα μοντέλα της οικογένειας των «Z», με ορισμένα μεμονωμένα χαρακτηριστικά που το βοηθούν να ξεχωρίζει από τα αδέρφια του.
Πράγματι, από το πλάι το Kawasaki EV καλύπτει ιδιαίτερα καλά το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης χάρη σε μερικές έξυπνες σχεδιαστικές πινελιές, όπως το μεγαλύτερο ψυγείο πίσω από ένα εκτεθειμένο πλαίσιο χωροδικτύωμα και ένα κάλυμμα που βοηθά στη μεταμφίεση της θήκης της μπαταρίας… έτσι ώστε να μοιάζει περισσότερο με συμβατικό κινητήρα με την πρώτη ματιά.
Ένα άλλο αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό του σχεδιασμού είναι το υψηλότερο τμήμα της ουράς, το οποίο θα μπορούσε να φιλοξενεί τις κυψέλες της μπαταρίας και το οποίο προσδίδει στο Kawasaki EV μια πιο λεπτή εμφάνιση και παραδοσιακό προφίλ σε σχέση με άλλα ηλεκτρικά μοντέλα
Αν και χαρακτηρίζεται ως πρωτότυπο, το Kawasaki EV δεν αναμένεται να υποστεί πολλές αλλαγές προτού κυκλοφορήσει στους δρόμους.