MotorBike.gr

Kawasaki W 230 και Meguro S1: Έρχονται στην Ευρώπη

08/10/2024

Ποιος θυμάται την Estrella;

To αστεράκι της Kawasaki, το Estrella 250, ήταν μια μοτοσυκλέτα που είχε αφήσει ιστορία στην Ευρώπη και την Ελλάδα κάμποσα χρόνια πριν, με τους ιδιοκτήτες της να τη λατρεύουν και να μην την αλλάζουν με τίποτα. Σήμερα λοιπόν η Kawasaki κάνει την κίνηση και ανακοινώνει την έλευση όχι μιας “Εstrella”, αλλά δύο – των W230 και Meguro S1 – πιστή στην παράδοσή της.

Με κοινή βάση/πλατφόρμα, τα Kawasaki W230 και Meguro S1 θα αλλάζουν μόνο τα χρώματα και τα σήματα, αποτίοντας φόρο τιμής στην ένδοξη ιστορία της ιαπωνικής εταιρίας, αλλά και της Meguro που ήταν μια θρυλική για την Ιαπωνία μάρκα, η οποία αγοράστηκε στο παρελθόν από την Kawasaki.

Η Kawasaki επιβεβαίωσε τον Οκτώβριο του 2024 ότι τα νέα ρετρό μοντέλα W 230 και Meguro S1 θα έρθουν στην Ευρώπη το 2025. Τα τεχνικά στοιχεία και οι τιμές είναι ήδη διαθέσιμα.

 

Από το φθινόπωρο του 2023, η Kawasaki διαθέτει στην ασιατική αγορά αυτά τα δυο ρετρό μοντέλα, τα οποία σε μεγάλο βαθμό πανομοιότυπα.

Ο κλασικός αερόψυκτος κινητήρας για τα Kawasaki W 230 και Meguro S1 των 18 ίππων που προορίζεται για διπλώματα Α2 είναι προφανώς ένας πολύ γνωστός κινητήρας: με διαφορετικά διαμορφωμένα καπάκια , αυτός ο τετράχρονος μονοκύλινδρος χρησιμοποιείται στην Ασία στα KL 230 και KLX 230, Enduro και Supermoto.

Με διάμετρο 67 χιλιοστών και διαδρομή 66 χιλιοστών, σχεδόν τετράγωνος ο κινητήρας διαθέτει 233 κυβικά εκατοστά. Ένας εκκεντροφόρος (ohc) επικεφαλής επαρκεί για τις 2 βαλβίδες και με συμπίεση 9,0:1 σε ρύθμιση Euro 5+ βελτιστοποιημένης ροπής, έχει ως αποτέλεσμα μέγιστη ισχύ 18 ίππων (12,9 kW) στις 7.000 rpm και 18,6 Nm στις 5.800 rpm. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει 6 σχέσεις.

Το πλαίσιο για τα Kawasaki W 230 και Meguro S1 είναι σχεδιασμένο βάσει των κλασικών γραμμών. Σωληνωτό με μονή ραχοκοκκαλιά και επίσης σωληνωτό ψαλίδι.

Το συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι (με καλάμια διαμέτρου 37 mm) έχει φυσούνες όπως παλιά, ενώ πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ.

Οι εξίσου κλασικοί ακτινωτοί τροχοί έχουν στενά ελαστικά 18 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω. Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι: 90/90-18 και 110/90-17.

Και οι δύο τροχοί είναι εξοπλισμένοι με δισκόφρενο με ABS – όπως ορίζουν τα σημερινά τεχνικά πρότυπα. Τα φτερά δεν είναι πλαστικά, αλλά είναι κατασκευασμένοι από ατσάλι και χρωμιωμένα.

Τα μικρά ρετρό μοντέλα της Kawasaki πέρα από την κλασική τους ομορφιά είναι ελαφριά σύμφωνα με τις εργοστασιακές πληροφορίες, αφού ζυγίζουν μόνο 143 κιλά (με γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης 12 λίτρων).

Το ύψος σέλας απέχει μόλις 745 mm και το μεταξόνιο φτάνει 1.415 mm, με τις διαδρομές των αναρτήσεων να είναι 117 mm μπροστά και 95 mm πίσω.

Η αναμφισβήτητα πιο κλασική παραλαγή είναι η μαύρη Meguro (“Ebony”) με επιχρωμιωμένο ρεζερβουάρ (12 λίτρων) που αποκτά πρόσθετα χρωμιωμένα μέρη, αντίστοιχα εμβλήματα, καθώς και διαφορετική σέλα και διαφορετικά όργανα από το W 230.

Στην Ασία, το W 230 εμφανιζόταν σε λευκό, αλλά στην Ευρώπη αρχικά θα είναι διαθέσιμο μόνο σε σκούρο μπλε (“Metallic Ocean Blue/Ebony”).

s

Το Kawasaki W 230 θα κοστίζει κοντά στα 5.200 ευρώ (τιμές Γερμανίας), το Meguro S1 είναι 700 ευρώ πιο ακριβό και θα πλησιάζει τις 6.000 ευρώ.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!