Περήφανη Καβασάκι!
Επιδεικνύοντας με υπερηφάνεια την ένδοξη καταγωγή της, η Kawasaki Z900RS του 2026 διαθέτει μια σειρά από βασικές βελτιώσεις που προσθέτουν στην προσωπικότητά της, η οποία επικεντρώνεται στον αναβάτη, αποδεικνύοντας ότι οι θρύλοι δεν τελειώνουν ποτέ
Η διαχρονική, εμβληματική ρετρό-σπορ Z λαμβάνει μια σειρά από βελτιώσεις/ενημερώσεις στον κινητήρα, το πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά, ανεβάζοντας τα RS στο επόμενο επίπεδο, χωρίς να ξεχνά το θρυλικό της παρελθόν.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι, για το 2026, η νέα Z900RS – αδερφή της Z900RS SE – ανεβάζει το παιχνίδι σε βασικούς τομείς.
Στην καρδιά της Z900RS βρίσκεται ένας κινητήρας ρυθμισμένος για ομαλή απόδοση σε χαμηλές στροφές, που όμως προσφέρει και μεγαλύτερες συγκινήσεις σε υψηλότερες στροφές.
Αυτά τα χαρακτηριστικά απόδοσης παραμένουν για το 2026, αλλά υπάρχουν πολλά νέα στοιχεία, όπως ηλεκτρονικές βαλβίδες πεταλούδας γκαζιού (ETV), ηλεκτρονικό cruise control, και ένα πακέτο τεχνολογίας υποστήριξης αναβάτη, εξοπλισμένο με IMU που περιλαμβάνει τη λειτουργία διαχείρισης στροφών Kawasaki (KCMF) και ένα Kawasaki Quick Shifter (KQS) για ανέβασμα/κατέβασμα ταχυτήτων.
Δημιουργώντας μια γέφυρα μεταξύ τεχνικής και στυλ, το νέο τελικό εξάτμισης και οι αναδιαμορφωμένοι σωλήνες εξάτμισης δίνουν στη μοτοσυκλέτα μια ακόμη πιο εκφραστική εμφάνιση και ήχο, υπογραμμίζοντας τη διαχρονική ιδέα της οικογένειας των Z.
Και μιλώντας για εμφάνιση, η Kawasaki Z900RS του 2026 συνεχίζει τον νοσταλγικό συνδυασμό στυλιστικών στοιχείων εμπνευσμένων από τη θρυλική Z1 της δεκαετίας του ’70 και της σύγχρονης κατασκευής, από το εμβληματικό ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα δάκρυ και τον ξεχωριστό σχεδιασμό της ουράς μέχρι το καινοτόμο οβάλ πίσω φως LED.
Η εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια, στην εφαρμογή και το φινίρισμα έχουν ως αποτέλεσμα μια εμφάνιση υψηλής ποιότητας, ενώ η “λειτουργική ομορφιά” παραμένει προτεραιότητα.
Για παράδειγμα, οι κομψές, τονισμένες ψύκτρες του κινητήρα που είναι ενσωματωμένες στην κυλινδροκεφαλή δημιουργούν την εντύπωση ενός αερόψυκτου κινητήρα.
Αναρτήσεις και φρένα είναι συγκρίσιμα με αυτά ενός σύγχρονου μοντέλου supersport, με ανεστραμμένο πιρούνι, με καλάμια διαμέτρου 41mm με ρυθμιζόμενη απόσβεση και μονή πίσω ανάρτηση με σύνδεσμο, συμβάλλοντας στην άνετη οδήγηση και τις σπορ επιδόσεις.
Τα μπροστινά φρένα με δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης προσφέρουν γραμμική αίσθηση φρεναρίσματος με εξαιρετική δυνατότητα ελέγχου.
Η όρθια και χαλαρή θέση οδήγησης χαρίζει άνεση και έλεγχο. Επίσης, όταν το 900 είναι εξοπλισμένο με το αξεσουάρ Low Seat στα 810 mm σε σύγκριση με το τυπικό ύψος των 835 mm και το ύψος της σέλας SE στα 845 mm, η Z900RS, εξυπηρετεί καλύτερα ένα ευρύτερο φάσμα αναβατών, βελτιώνοντας τη συνολική γοητεία και διαχειρισιμότητα του μοντέλου.
Η συνδεσιμότητα με smartphone επιτρέπει στους αναβάτες να συνδέονται με τη μοτοσυκλέτα τους χρησιμοποιώντας το Rideology The App Motorcycle, για μια βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης.
Η έκδοση SE διαθέτει φρένα Brembo, που περιλαμβάνουν μπροστινές δαγκάνες και δίσκους της ιταλικής εταιρίας διαμέτρου 300 mm με μεταλλικά σωληνάκια, καθώς και ένα πίσω αμορτισέρ Öhlins υψηλής ποιότητας με τηλεχειριστήριο ρύθμισης για να προσφέρει μια πιο άνετη οδήγηση και ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο.
Μια υποδοχή USB-C υπάρχει στη δεξιά πλευρά του τιμονιού, ενώ η συνολική εμφάνιση αντικατοπτρίζει μια παραλλαγή του εμβληματικού “Fireball”, με το χρώμα της Z1 να χρησιμοποιεί βελτιωμένα πορτοκαλί γραφικά, πάνω σε μαύρο πλέον.
Έτσι τα χρώματα του Z900RS για το 2026 θα είναι τα εξής:
Z900RS – Βυσσινί σκούρο (Candy Tone Red)
Z900RS – Black Ball Edition – Μαύρο (Ebony)
Z900RS SE – Μαύρο μεταλλικό με πορτοκαλί (Metallic Spark Black)
Υπέροχα όλα, πάνω σε ένα εμβληματικό σχήμα που διατηρεί με τον καλύτερο τρόπο την κληρονομιά της μεγάλης γιαπωνέζικης φίρμας.







































