“Hot” Adventure 800 από την Κίνα!
Μεγάλη ιστορία πάει να γίνει στην Κίνα γύρω από το ποιος φτιάχνει τον κινητήρα, αλλά κυρίως σε ποιον κατασκευαστή τον διαθέτει. Προς το παρόν, αυτό που αντιλαμβανόμαστε είναι πως όλοι… αγοράζουν από όλους. Ιδού λοιπόν η νέα και ενδιαφέρουσα σχεδιαστικά Kove 800X Super Adventure με κινητήρα ΚΤΜ-Made in China! Φωτογραφίες: EICMA
Η κινεζική CFMoto ήταν εξαρχής ο κατασκευαστής των δικύλινδρων σε σειρά κινητήρων 790 της ΚΤΜ, ασχέτως αν η αυστριακο-ινδική εταιρία δεν το είχε παραδεχτεί αρχικά.
Τώρα, επίσημα πλέον, και με την CFMoto να παρουσιάζει το πολύ ενδιαφέρον 800 ΜΤ, ο κινητήρας περηφανεύεται για την κινεζική του καταγωγή και η πώλησή του περνάει και σε άλλες κινεζικές εταιρίες.
Η Kove τώρα, είναι το νέο συντομευμένο όνομα της κινεζικής εταιρίας που ξέραμε σαν Colove – ευτυχώς για την Ελλάδα που έγινε Kove, το οποίο είναι πιο εύηχο από το προηγούμενο “Κολοβέ”.
Η κινητικότητα της Kove (Colove) το τελευταίο διάστημα είναι μεγάλη, κι έτσι στην EICMA παρουσίασε μια από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις του Σαλονιού, την Kove 800X Super Adventure.
Λιτή, μαζεμένη σε διαστάσεις και όμορφη μοτοσυκλέτα, που χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο 799 cc με απόδοση 95 hp (71 kW) στις 9.000 rpm και 8.3 kgm (81 Nm)στις 7.500 rpm.
Ο κινητήρας είναι αυτός που κατασκευάζει και χρησιμοποιεί η CFMoto, αν και η Kove ισχυρίζεται ότι υπάρχουν αλλαγές, τις οποίες βεβαίως προς το παρόν δεν μπορούμε να διακρίνουμε και δεν γνωρίζουμε.
Το βάρος της Kove 800X Super Adventure ανακοινώνεται στα περίφημα 183 “γεμάτα” κιλά (και 165 κιλά άδεια!) με τη μοτοσυκλέτα πλήρη υγρών, κάτι που κάνει την υπόθεση ακόμα πιο ενδιαφέρουσα.
Ενδιαφέρουσα γιατί μαζί με τις καλές αναρτήσεις (ανάποδο πιρούνι, μονό αμορτισέρ-ευμεγέθες αλουμινένιο ψαλίδι, με διαδρομές 210-200 mm) και τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω (ελαστικά 90/90 και 150/70 αντίστοιχα), η μοτοσυκλέτα είναι “κομμένη και ραμμένη” για την Ελλάδα και μπορεί να χτυπήσει στα ίσια το best seller Yamaha Tenere 700.
Όσο δε αφορά το κομμάτι της ιπποδύναμης, ο κινητήρας της Yamaha βγάζει 70 ίππους και της Kove 95… με την δεύτερη να ανακοινώνει τελική 218 km/h.
To ρεζερβουάρ (παρότι δεν φαίνεται να χωράει τόση πολλή βενζίνη) έχει χωρητικότητα 22 λίτρων καυσίμου, γεγονός που προσφέρει στην 800 μεγάλη αυτονομία 350-400 χιλιομέτρων. Το μεταξόνιο είναι στα 1.502 mm και το ύψος σέλας στα 830 mm.
Στην Ιταλία ανακοινώθηκε πως όταν έρθει η 800 στην Ευρώπη μέσα στο 2023, η τιμή της θα είναι κάτω από τα 9.000 ευρώ, τιμή ιδιαίτερα ανταγωνιστική που θα κάνει “φασαρία” στην αγορά. Πληροφορίες μιλούν για άμεση ανάληψη της αντιπροσωπείας της Kove στην Ελλάδα, οπότε αναμένονται εξελίξεις.
Ίδωμεν…