MotorBike.gr

KTM: Επίσημη επιβεβαίωση για δικύλινδρο 500

23/06/2020

Νaked και Adventure 500 στο άμεσο μέλλον

Η ΚΤΜ, μέσω του διευθύνοντα συμβούλου Stefan Pierer, επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι ο κατασκευαστής καταπιάνεται με μια νέα οικογένεια δικύλινδρων 500cc που θα βγουν στην αγορά πάνω σε Νaked και Adventure μοντέλα το 2021 και 2022!

Δικύλινδρο σε σειρά KTM 490 Adventure το 2021; Γιατί όχι;

Σύμφωνα με συνέντευξή του, το αφεντικό της – αυστριακών/ινδικών συμφερόντων – KTM Stefan Pierer επιβεβαίωσε ότι ο κατασκευαστής εργάζεται εντατικά για τη δημιουργία ενός νέου κινητήρα 500cc με την συνεργάτιδα-μέτοχο ινδική Bajaj.

Επιπλέον, ο Pier παραδέχθηκε ότι ήταν το πρόβλημα της συνεχιζόμενης επιδημίας COVID-19 που ώθησε στην απόφαση να αναλάβει η Bajaj το νέο έργο.

Ο νέος 500άρης κινητήρας θα ακολουθήσει τις μηχανολογικές γραμμές του 790

Με την Bajaj να αναλαμβάνει την κατασκευή του νέου κινητήρα, η KTM θα είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση της ανάπτυξης του project, που θα γίνει στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της Bajaj στην πόλη του Pune στην Ινδία.

Οι μηχανικοί της KTM θα φροντίσουν για τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και τις δοκιμές του νέου 500άρη κινητήρα.

Ο Stefan Pierer ανακοίνωσε ότι ο νέος κινητήρας θα είναι υγρόψυκτος, δικύλινδρος 500 σε σειρά, παρόμοιας διάταξης δηλαδή των 790 και 890, και, όπως συνηθίζει η KTM, η κινητήρια μονάδα θα χρησιμοποιεί διαφορετικό πλαίσιο για το μοντέλο naked και διαφορετικό για το Adventure.

Ωστόσο μπορούμε να ελπίζουμε και σε ένα τρίτο μοντέλο τύπου supersport (RC) στα βήματα του Aprilia RS 660, γιατί όχι;

Η γκάμα της ΚΤΜ και η μελλοντική γκάμα των 490 στη θολή περιοχή

Ο κινητήρας αναμένεται να αποδίδει 60 περίπου ίππους, ενώ το ολοκαίνουριο πλαίσιο θα ακολουθήσει την τακτική της εταιρίας και θα είναι χωροδικτύωμα. Όσον αφορά την ονοματολογία των νέων μοντέλων, αναμένουμε κάτι στις γνωστές οδούς, άρα 490 Duke, 490 Adventure και 460 RC.

Πρόκειται, όπως αντιλαμβάνεστε, για μια σημαντική είδηση με αρκετό ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, τις προτιμήσεις των μοτοσυκλετιστών της, αλλά και τις τσέπες τους –  ιδίως αν ο κινητήρας αυτός κατασκευάζεται όπως και οι 390 στην Ινδία…

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!