Η QJ δείχνει τα δόντια της, μέσω της MV Agusta
Πρόσφατα εμφανίστηκαν φωτογραφίες μιας ολοκαίνουργιας, εντυπωσιακής Superbike 1000 κυβικών εκατοστών από την Κίνα, κατασκευασμένης από την υπερδραστήρια τα τελευταία χρόνια QJ Motor!
Bρισκόμαστε μπροστά στη νέα, πολύ ενδιαφέρουσα σαν σύλληψη, QJ Motor 1000 RR ή SRK 1000 RR, όπως θα την βάφτιζε σύμφωνα με την ονοματολογία της η κινέζικη εταιρία, που το πιθανότερο φοράει τον τετρακύλινδρο κινητήρα της MV Agusta F4, με ιπποδύναμη άνω των 200 ίππων και τελική ταχύτητα άνω των 300 km/h!
Κάτω από τα κομψά, σπορ πλαστικά της QJ Motor SRK 1000 RR, βρίσκεται κατά πάσα πιθανότητα (απ’ ό,τι δείχνουν σημάδια και ενδείξεις) ο ισχυρός τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας της MV Agusta, της ιταλικής εταιρίας με την οποία το κινεζικό εργοστάσιο συνεργάζεται από τα μέσα του 2020.
Βέβαια η συνεργασία δεν προέβλεπε (τουλάχιστον αρχικά) την προμήθεια κινητήρων από την MV Agusta, αλλά τη διανομή των μοτοσυκλετών της ιταλικής εταιρίας στην αγορά της Κίνας, μέσω του μεγάλου δικτύου της QJ Motor.
Aπό την άλλη, στο δρόμο ή μάλλον στο σαλόνι της EICMA του 2021, είδαμε την MV Agusta Lucky Explorer 5,5 να χτίζεται πάνω στο πλαίσιο και τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα της QJ, ίδιο με αυτόν που προμηθεύει στην Benelli (βλ. TRK).
Άρα είναι πολύ πιθανό να βρισκόμαστε μπροστά σε μια νέα συμφωνία, που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα επίσημα, μέσω της οποίας η QJ Motor δανείζεται τον κινητήρα της F4 και έτσι σκαρφαλώνει κατευθείαν… στην ταχύτερη κατηγορία μοτοσυκλετών παραγωγής του κόσμου: αυτήν των Superbike 1000 κυβικών.
Όλες οι ενδείξεις – στη φωτογραφία τουλάχιστον – συγκλίνουν προς αυτό το σενάριο, αφού το ψαλίδι είναι μονόμπρατσο και τα τελικά των εξατμίσεων θυμίζουν MV Agusta… άσε που πάνω στο αριστερό πλαϊνό καπάκι του κινητήρα αχνοφαίνεται ένα “MV”…
Φαίνεται πως η QJ Motor πάει να προλάβει την άλλη κινεζική κατασκευάστρια, την CFMoto, η οποία εξελίσσει ένα Superbike 1000cc με κινητήρα V4, με την υποστήριξη της συνεργαζόμενης αυστριακής KTM.
Αν λοιπόν ισχύει κάτι τέτοιο, ο τετρακύλινδρος κινητήρας της 1000 RR… με τα Four Cylinders, όπως αναγράφεται στα πλαϊνά του φέρινγκ, θα αποδίδει 208 ίπππους (153 kW) στις 13.000 rpm και 116,5 Nm ροπής στις 11.000 rpm.
Το πλαίσιο του QJ Motor SRK 1000 RR, παρότι μοιάζει είναι διαφορετικό από της MV Agusta, χρησιμοποιώντας όμως και πάλι σωληνωτά τμήματα τύπου χωροδικτύωμα, συνδυαζόμενα με χυτά αλουμινένια κομμάτια.
Η πρώτη μοτοσυκλέτα Superbike της QJ Motor θέλει να έχει διαφορετικό στυλ από την “Ιταλίδα φίλη της”, με το δικό της ξεχωριστό φέρινγκ, σχήμα προβολέων και ρεζερβουάρ, αλλά και ουρά, η οποία φαίνεται να είναι ιδιαίτερα “ανηφορική”, θυμίζοντας λίγο MV Agusta Brutale.
Αεραγωγοί διακρίνονται επίσης στα πλάγια του φέρινγκ, όπως και αεροτομές-winglets για αυξημένη ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες.
Αναμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον περισσότερες πληροφορίες για αυτή την μοτοσυκλέτα-έκπληξη και θα σας ενημερώσουμε άμεσα μόλις συμβεί κάτι τέτοιο.