Το άλλο πρόσωπο της Himalayan
Μιας και υπάρχει η βάση, οι Ινδοί φτιάχνουν μια ακόμα έκδοση πάνω στις υπάρχουσες, ανορθόδοξες γραμμές της Himalayan. Το Royal Enfield Scram 411 εμφανίζεται ακόμα πιο ιδιαίτερο, προτείνοντας μια πολύπλευρη χρήση που περιλαμβάνει και το χώμα.
H Royal Enfield παρουσίασε την Scram 411, μια μοτοσυκλέτα την οποία βάφτισε Adventure crossover.
Διατηρώντας γονίδια από την Himalayan η Royal Enfield προτείνει μια πιο ρετρό Scrambler προσέγγιση, τονίζοντας την πολυχρηστική χρήση. H εταιρία ανακοινώνει τον ερχομό της Scram 411 στην Ελλάδα μέχρι τον Μάιο.
Θα διατεθεί σε δύο εκδόσεις και πέντε χρωματικούς συνδυασμούς, με την τιμή της βασικής έκδοσης να ανακοινώνεται στις 5.490€.
Η νέα Royal Enfield Scram 411 είναι μια οικονομική, ιδιαίτερης εμφάνισης και κατασκευής, αλλά και φιλοσοφίας scrambler που βασίζεται στην πλατφόρμα του Himalayan με τον γνωστό μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα της Royal Enfield, ενώ το πλαίσιο έχει εξελίξει η βρετανική, εξειδικευμένη στο χώρο, εταιρία Harris Performance.
Η Royal Enfield Scram 411 υπόσχεται ευελιξία στο αστικό περιβάλλον με κάποιες εκτός δρόμου ικανότητες.
Καίριες επεμβάσεις στη γεωμετρία του πλαισίου και στην εργονομία της θέσης οδήγησης έχουν σαν στόχο να δημιουργήσουν μια μοτοσυκλέτα απολαυστική στη χρήση μέσα στην πόλη, και παράλληλα διασκεδαστική και στο χώμα.
Η Scram 411 είναι μια ακόμα προσπάθεια της Royal Enfield να επεκτείνει την γκάμα της σε νέες κατευθύνσεις.
Είχε προηγηθεί η Himalayan, που δημιουργήθηκε μέσα από τη συσσωρευμένη εμπειρία δεκαετιών στις δύσκολες συνθήκες των Ιμαλαϊων κι έκανε “φασαρία” γύρω από το όνομά της, αποτελώντας τη διαφορετική προσέγγιση μιας μοτοσυκλέτας για κάθε χρήση.
Για τη Scram 411, οι Ινδοί πήραν τον χαρακτήρα της Himalayan και στόχευσαν περισσότερο στο αστικό περιβάλλον και στην Scrambler αισθητική.
Μιλώντας για την πηγή έμπνευσης και την ανάγκη δημιουργίας της Scram 411, ο Executive Director της Royal Enfield, B Govindarajan, δήλωσε;
“Η παγκόσμια αποδοχή που είχε η Himalayan λόγω της πολυχρηστικότητας της και της ανταγωνιστικότητας της, μας ενέπνευσε να δημιουργήσουμε μια πιο νεανική μοτοσυκλέτα, πιο μοντέρνα, καθημερινή και πιο ταιριαστή στο αστικό περιβάλλον.
Η Scram 411 είναι η τέλεια λύση για τους εξερευνητές των πόλεων, για αυτούς που απολαμβάνουν κάθε στιγμή και είναι έτοιμοι για όλα. Εξακολουθεί να δείχνει γεροδεμένη αλλά παράλληλα πολύ πιο μοντέρνα και ζωντανή. Με την διαφοροποιημένη γεωμετρία της ταιριάζει και στην καθημερινότητα με τους πολύβουους δρόμους της πόλης, αλλά και στις εξορμήσεις στα λασπωμένα μονοπάτια. Όπως όλες μας οι μοτοσυκλέτες, έτσι και η Scram 411 έχει κατασκευαστεί με κορυφαίες προδιαγραφές ποιότητας και αξιοπιστίας, χρησιμοποιώντας τις πιο προηγμένες μεθόδους παραγωγής”.
Ο κινητήρας της Scram 411 είναι ίδιος με αυτόν της Himalayan, αερόψυκτος, μονοκύλινδρος 4χρονος, δύο βαλβίδες, με κυβισμό 411cc, ψεκασμό και έναν εκκεντροφόρο επί κεφαλής.
Αποδίδει μικρή ιπποδύναμη και περισσότερη ροπή, δηλαδή 24.3 ίππους στις 6.500 rpm και μέγιστη ροπή 32Nm σε χαμηλές στροφές στις 4.000-4.500 rpm.
Η μπροστινή ανάρτηση είναι ένα συμβατικό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41mm και διαδρομή 190mm, και η πίσω ένα μονό αμορτισέρ με 180mm διαδρομή.
Τα φρένα αναλαμβάνει η Bybre με δισκόφρενα και στους δύο τροχούς, και δικάναλο ABS.
Μία από τις σημαντικότερες διαφοροποιήσεις της Scram 411, είναι η χρήση μπροστινού τροχού 19” και 17” πίσω.
Παράλληλα, χάρη και στα ελαστικά διπλής χρήσης, η μοτοσυκλέτα έχει δυνατότητες κίνησης και στο χώμα, επιτυγχάνοντας έτσι μια ισορροπία μεταξύ χρήσης εντός και εκτός δρόμου.
Η σέλα της Scram 411 είναι μονοκόμματη για οδηγό και συνεπιβάτη, σε συμφωνία με την αισθητική προσέγγιση της μοτοσυκλέτας, με χαμηλό ύψος.
Η θέση του τιμονιού και η εργονομία της θέσης οδήγησης επιτρέπουν την οδήγηση σε άσφαλτο και χώμα.
Τα νέα όργανα συνδυάζουν αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις. Η αναλογική ένδειξη του ταχυμέτρου συμβάλλει στο συνολικό κλασικό στυλ, ενώ οι ψηφιακές ενδείξεις παρέχουν την γενική πληροφόρηση των λειτουργιών της μοτοσυκλέτας.
Επιπλέον, στον βασικό εξοπλισμό της Scram 411 συμπεριλαμβάνεται και η δεύτερη έγχρωμη οθόνη για το Royal Enfield Tripper Navigation, που προσφέρει εύκολη πλοήγηση και σύνδεση με την εφαρμογή της Royal Enfield στο κινητό τηλέφωνο του οδηγού.
Οι χρωματικοί συνδυασμοί της Scram 411 αντανακλούν το μοναδικό στυλ της μοτοσυκλέτας.
Οι σκούρες αποχρώσεις συνδυάζονται με λεπτομέρειες σε ζωηρά χρώματα που κάνουν έντονη αντίθεση, θυμίζοντας την αισθητική της street art. Η βασική έκδοση της Scram 411 είναι διαθέσιμη στους συνδυασμούς Graphite Yellow, Graphite Red και Graphite Blue – όλοι τους με ρεζερβουάρ σε χρώμα ‘Gun Grey’ και ξεχωριστά έγχρωμα διακοσμητικά δίπλα στο ρεζερβουάρ και στις ζάντες.
Η Premium έκδοση είναι διαθέσιμη σε δύο συνδυασμούς, την White Flame και την Silver Spirit – η καθεμία με δίχρωμο ρεζερβουάρ και μοναδικά ξεχωριστά γραφικά και design.
Η Scram 411 μπορεί να εφοδιαστεί με μια σειρά από ειδικά σχεδιασμένα αξεσουάρ που συμπληρώνουν το στυλ της και αναβαθμίζουν τη χρηστικότητα. Όλα τα γνήσια αξεσουάρ της Royal Enfield έχουν 3 χρόνια εγγύηση.
Οι παραγγελίες για την ελληνική αγορά έχουν ήδη ανοίξει, με τις τιμές να διαμορφώνονται στις 5.490 € για τις βασικές εκδόσεις και στις 5.590€ για τις εκδόσεις Premium.
Στην τιμή περιλαμβάνεται και 3 χρόνια οδική βοήθεια, όπως ισχύει και για όλες τις Royal Enfield Εuro5.