Έρχονται την Άνοιξη του ’23 τα ανανεωμένα V-Strom 1050
Με την ιδιαίτερη “vintage” εμφάνιση του Suzuki V-Strom 1050 να διατηρείται και για το 2023, αυτά που αλλάζουν είναι ο μεγαλύτερος μπροστινός τροχός 21 ιντσών, τα νέα ηλεκτρονικά και οι μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων, που φωνάζουν για “περισσότερο χώμα”
Η Suzuki ανανεώνει το μεγάλο ταξιδιωτικό εντούρο της, το V-Strom 1050, για το 2023 και μαζί φέρνει και μια πιο “χωματερή” έκδοση, την 1050DE, με τροχούς με ακτίνες, μπροστινό τροχό 21 ιντσών και λάστιχο 90/90-21 και λίγο μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων, όπως και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος.
Αλλαγές δεν έχουν υπάρξει όσον αφορά τον κινητήρα του 1050, ο οποίος παραμένει ο γνωστός μας δικύλινδρος V στις 90 μοίρες.
Ο κυβισμός του είναι 1.037 cc με οκτώ βαλβίδες και 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής. Η απόδοση φτάνει τους 107,4 ίππους στις 8.500 rpm και η ροπή τα 10,2 kgm στις 6.000 rpm.
Επανασχεδιασμένες είναι οι βαλβίδες εξαγωγής, το κιβώτιο ταχυτήτων εφοδιάστηκε με quickshifter δύο κατευθύνσεων, ενώ η κλιμάκωση των σχέσεων έχει αλλάξει για καλύτερη απόκριση στο γκάζι.
Τα Suzuki V-Strom 1050 και 1050DE του 2023 δέχονται νέα ηλεκτρονικά, με την χαρτογράφηση του μηχανισμού του γκαζιού, ώστε να βελτιωθεί η απόκριση από πλευράς ψεκασμού και η συνολική απόδοση του κινητήρα.
Ο κινητήρας έχει τρεις χαρτογραφήσεις, τις SDMS (Suzuki Drive Mode Selector), οι οποίες επιλέγονται ανάλογα με το τεραίν και τις συνθήκες του δρόμου, αλλά και τις επιθυμίες του αναβάτη, όπως βροχή, δρόμος και σπορ οδήγηση.
Νέα είναι η έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών TFT, όπως και η ενισχυμένη αλυσίδα της τελικής μετάδοσης, με το περιμετρικό αλουμινένιο πλαίσιο να έχει μικρές ενισχύσεις σε σημεία στην περιοχή της σέλας, ενώ μακρύτερο είναι το ψαλίδι, κάτι που αυξάνει το μεταξόνιο στα 1.595 χιλιοστά.
Το πιρούνι έχει δεχθεί αύξηση της διαδρομής κατά 10 χιλιοστά, φτάνοντας τα 170, ενώ πίσω η διαδρομή τροχού έφτασε τα 169 χιλιοστά.
Η απόσταση από το έδαφος έχει φτάσει πλέον τα 190mm από τα “απλά ικανοποιητικά” 165mm που ήταν πριν, ενώ για χρήση χώματος τα μαρσπιέ της 1050DE είναι διαφορετικά.
Ανανεωμένη είναι και η μονάδα ABS της Bosch, που έχει μικρότερο βάρος, υπάρχει Hill Hold Control, δηλαδή ένα σύστημα υποβοήθησης ξεκινήματος της μοτοσυκλέτας σε ανηφόρα, συνδυασμένη λειτουργία φρένων, κ.λπ, σε ένα πακέτο που η Suzuki ονομάζει S.I.R.S. Suzuki Intelligent Ride System.
Το Traction control ρυθμίζεται σε τρεις θέσεις, και μπορεί να απενεργοποιηθεί, ενώ στην έκδοση 1050DE είναι δυνατές και οι πλαγιολισθήσεις ισχύος μέσω ενός Mode.
Το Cornering ABS – η Suzuki το λέει Motion Track Brake System – έχει δύο λειτουργίες στην απλή έκδοση χωρίς να απενεργοποιείται το ABS στον πίσω τροχό, κάτι που ισχύει στην έκδοση 1050DE.
Η Suzuki 1050DE διαθέτει ζάντες με ακτίνες και ζελατίνα ρυθμιζόμενη σε τρεις θέσεις με τη χρήση εργαλείων.
Η βασική έκδοση έχει πολλές θέσεις για τη ζελατίνα χωρίς χρήση εργαλείων ενώ η 1050DE έχει κεντρικό σταντ και προστατευτική ποδιά, όπως και κάγκελα.
Το βάρος των δυο μοτοσυκλετών είναι 242 κιλά για την απλή έκδοση και 252 κιλά για την DE με το ρεζερβουάρ να είναι ίδιο με πριν, χωρητικότητας 20 λίτρων.
Τα δύο αναθεωρημένα μεγάλα V-Strom θα είναι διαθέσιμα από τους αντιπροσώπους το 2023 σε έξι συνολικά χρώματα. Το νέο Suzuki V-Strom 1050 DE θα ξεκινάει κοντά στις 16.000 ευρώ στην Ευρώπη, ντυμένο στα χρώματα Champion Yellow ή μπλε με άσπρο συνδυασμό, ή σε μαύρο.
Η Suzuki σκοπεύει να κυκλοφορήσει στην αγορά και τα δύο μοντέλα την Άνοιξη του 2023.