MotorBike.gr

Suzuki V-Strom 250 SX: Μετά την Ινδία, η Ιαπωνία και η Ευρώπη!

10/08/2023

Έρχεται το μικρό V-Strom

Ύστερα από έναν χρόνο “δοκιμής” στην ινδική αγορά όπου και κατασκευάζεται το μικρό Adventure Suzuki V-Strom 250 SX, η εταιρία έχει αποφασίσει να το εξάγει. Μετά την Αυστραλία σειρά έχει η Ιαπωνία και μετά πολύ πιθανό να το δούμε και στην Ευρώπη. Φυσικά το ενδιαφέρον για την άφιξή του στην Ελλάδα είναι έντονο.

Η Suzuki το έχει πάρει απόφαση: θα κατασκευάζει σκούτερ και μοτοσυκλέτες στην Ινδία και θα τις εξάγει στον υπόλοιπο κόσμο. Σε αντίθεση με πολλούς κατασκευαστές που προτιμούν την Κίνα ή την Ταϊλάνδη η Suzuki κάνει την κίνησή της (για την κατασκευή φθηνών, ανταγωνιστικής τιμής δίτροχων) στην Ινδία.

Έτσι δημιουργήθηκε πέρσι τέτοιο καιρό περίπου ένα πολύ ενδιαφέρον, ολοκαίνουργιο μονοκύλινδρο μικρό V-Strom με κινητήρα 250 κυβικών.

Το προηγούμενο Suzuki V-Strom DL250 παρότι χρησιμοποιούσε το ίδιο όνομα ήταν δικύλινδρο, πιο ογκώδες, με παλαιότερης γραμμής εμφάνιση και κυρίως… κατασκευαζόταν στην Κίνα.

Πλήρης αλλαγή πλεύσης λοιπόν για την Suzuki, η οποία για να διαφοροποιήσει τα δυο V-Strom 250 ονομάζει το πιο καινούργιο SX.

Κινητήρας του είναι ο μονοκύλινδρος αεροελαιόψυκτος, τετραβάλβιδος με έναν εκκεντροφόρο – επίσης ινδικής κατασκευής – μοντέλου δρόμου Suzuki Gixxer GSX-250R και έχει απόδοση 26.1 ίππων στις 9.300 rpm και ροπή 2.3 kgm στις 7,300 rpm.

Τα νέα λένε πως το Suzuki V-Strom 250SX κατευθύνεται πλέον προς την Ιαπωνία (διατίθεται ήδη στην Αυστραλία) σε πρώτη φάση και έπειτα είναι πιθανό να το δούμε και στην Ευρώπη.

Το μικρότερο σε κυβισμό V-Strom θα εξαχθεί από την Ινδία για πρώτη φορά μετά από ένα χρόνο στην ινδική αγορά, ενώ η απόφαση της Suzuki να “σπάσει” την τοπική κατασκευή-διάθεση και να αρχίσει τις εξαγωγές δείχνει μια τάση εξωστρέφειας.

Μπορεί το προηγούμενο V-Strom DL250 που έφτασε στην Ευρώπη το 2017 να μην έγινε εμπορική επιτυχία, ωστόσο οι καιροί έχουν αλλάξει.

Υπάρχει μια τάση για μικρότερους κυβισμούς στο κοινό της Ευρώπης, ενώ το SX είναι τελείως διαφορετικής κατασκευαστικής φιλοσοφίας απ’ ό,τι το DL.

Ενώ το παλαιότερο ήταν ογκώδες και βαρύ, το SX του ’22-’23 είναι λεπτό και ελαφρύτερο για παράδειγμα.

Οι τροχοί του είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω αντίστοιχα, με τη διαδρομή του πιρουνιού όμως να είναι μάλλον “στρητάδικη” και όχι Adventure στα 120 mm. Τα δύο δισκόφρενα συνεργάζονται με δικάναλο ABS, με το βάρος του που είναι λογικό για 250άρι στα 153 κιλά, απέχει πολύ από τα 190 κιλά που ζύγιζε άδειο (!) το DL250.

Επίσης είναι λες και το νέο V-Strom 800 έχει αντιγράψει το προφίλ του 250, από πλευράς διαστάσεων – ειδικά αν το δεις από το πλάι – άρα είναι απόλυτα εναρμονισμένο με τη μοντέρνα γραμμή της Suzuki.

Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός έχει βελτιωθεί στο 250, με το Suzuki Easy Start System, παροχή φόρτισης USB και συνδεσιμότητα Suzuki Ride Connect, με Bluetooth, με οθόνη LCD που προβάλει πληροφορίες, κλήσεις και μηνύματα, πλοήγηση, κ.α.

Σημειώνουμε πως το Suzuki V-Strom 250 SX που πληροί τις σύγχρονες, αυστηρές ινδικές προδιαγραφές BS6, αντίστοιχες των Euro 5 (άρα έτοιμο για εξαγωγή) πωλείται στην Ινδία κοντά στις 2.500 ευρώ!

Μια χαρά τιμή, ώστε να  έρθει με οικονομική, ανταγωνιστική τιμή και στην Ευρώπη.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!