Μυρίζει Ελλάδα
Πίσω από τις λαμπρές εμφανίσεις του σαλονιού EICMA 2019 του Μιλάνου που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον του κοινού και των φωτογραφικών φακών, υπήρχε και μια μικρή μοτοσυκλέτα η οποία πέρασε σχεδόν απαρατήρητη από τον πολύ κόσμο, ασχέτως αν απευθύνεται… στον πολύ κόσμο. Όμως το SYM NH-T 200 μοιάζει να είναι κομμένο και ραμμένο για τη σημερινή ελληνική αγορά, εκτός των άλλων και λόγω της χαμηλής τιμής του.
Τι είναι σημαντικό και τι ασήμαντο; Αυτό είναι, σε γενικές γραμμές, υποκειμενικό. Κάποιος μπορεί να θεωρεί σημαντικό κάτι το οποίο για κάποιον άλλο είναι εντελώς ασήμαντο.
Έτσι, πίσω από τις 1000άρες και τις 1200άρες και 1300άρες των 160, των 200 και των 220 ίππων, παρουσιάστηκε στο Μιλάνο κι ένα ταπεινό SYM με κινητήρα 183 κυβικών, ναι ίδιο με αυτόν που φοράει το μεγαλύτερο σε κυβισμό και πετυχημένο παπί της ελληνικής αγοράς SYM VF 185. Ένα μοντέλο “ό,τι πρέπει” για τα μικρά βαλάντια.
Ονομαζόταν SYM NH-T 200 και ήταν τύπου… εντουράκι. Ένα μικρού κυβισμού μοτοσυκλετάκι με στοιχεία on/off, με μεγάλο τροχό μπροστά, διπλής χρήσης λάστιχα και ρύγχος κάτω από το φέρινγκ.
Και ξέρετε τι άλλο, πέραν του κινητήρα, είναι ίδιο στο SYM NH-T 200 και το SYM VF 185; Η τιμή τους. Το νέο 200άρι της ταϊβανέζικης εταιρίας έχει ακριβώς την ίδια τιμή με το VF: 2.795 ευρώ και ξαφνικά αντιλαμβανόμαστε γιατί το NH-T 200 είναι σημαντικό, ίσως και το σημαντικότερο μοντέλο που παρουσιάστηκε στο Μιλάνο για κάμποσο κόσμο στην Ελλάδα.
Με δεδομένες τις καλές επιδόσεις του υγρόψυκτου, τετραβάλβιδου κινητήρα του VF, το ίδιο θα ισχύσει και στην περίπτωση του NH-T, αν και το βάρος του είναι υψηλότερο, κοντά στα 150 κιλά.
Είχε προηγηθεί στην ελληνική αγορά ο ερχομός των μικρότερων αδελφών, του γυμνού SYM NH-X 125 και του On-Off Adventure SYM NH–T 125, που φορούσαν τον ίδιο αερόψυκτο κινητήρα, με δύο βαλβίδες στον κύλινδρο και κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων.
Αντίθετα, το SYM NH-T 200 χρησιμοποιεί υγρόψυκτο κινητήρα με ψεκασμό 183cc με 4 βαλβίδες και κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Η απόδοσή του είναι 18,4 ίπποι στις 8.500rpm και η ροπή του στα 1,57kgm στις 7.500rpm.
Το πλαίσιο είναι σωληνωτό, περιμετρικό, τύπου χωροδικτύωμα με τον κινητήρα κρεμαστό από αυτό και το μεταξόνιο φτάνει τα 1.405 mm.
Οι αναρτήσεις είναι ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 37mm και διαδρομή 140mm μπροστά, ενώ πίσω το μονό αμορτισέρ έχει διαδρομή 130mm.
Tα φρένα είναι δισκόφρενα μπροστά και πίσω: ένας δίσκος 288mm μπροστά με δαγκάνα δύο εμβόλων και ένας 222mm πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. Και οι δύο δίσκοι είναι τύπου μαργαρίτα και υποβοηθούνται από δικάναλο ABS.
Οι τροχοί είναι 19 ιντσών μπροστά και μικρότερης διαμέτρου (17 ιντσών) πίσω και χρησιμοποιούν ακτίνες. Τα λάστιχα είναι διπλής χρήσης, διαστάσεων 100/90-19 και 130/80-17 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.
Το ρεζερβουάρ έχει μεγάλη χωρητικότητα για τον κυβισμό, στα 11 λίτρα, κάτι που θα προσφέρει και αντίστοιχη αυτονομία με δεδομένη τη χαμηλή κατανάλωση του κινητήρα.
Οι δυο πρωτότυποι προβολείς που φοράει το 200 είναι full LED, ενώ παράλληλα διαθέτει πλήρως ψηφιακή οθόνη οργάνων και έξοδο ρεύματος USB.
Η εμφάνισή του είναι νεανική, με τα καπάκια του ντεπόζιτου, το ίδιο το ντεπόζιτο και τη μάσκα να δημιουργούν ένα μεγαλούτσικο σύνολο στο μπροστινό μέρος του SYM NH-T 200 και την ουρά να λεπταίνει πίσω, με το μεγάλο τελικό εξάτμισης – που είναι χαμηλά και διαγώνια τοποθετημένο – να δημιουργεί μια συμμετρία στο οπίσθιο τμήμα.
Πέρα από την ποδιά-καρίνα κάτω από τον κινητήρα, υπάρχουν και μικρά προστατευτικά σίδερα στα πλάγια του.
Το SYM NH-T 200 αναμένεται να φτάσει στην Ελλάδα μέσα στον Ιανουάριο του 2020 (με τιμή 2.795 ευρώ, όπως είπαμε στον πρόλογο) σε τρεις χρωματισμούς urban camo: κόκκινο/μαύρο, γκρι/μαύρο και μαύρο/άσπρο. Απλά να συμπληρώσουμε ότι στο πρόσωπο του SYM NH-T 200 πιθανώς να βλέπουμε ένα από τα best-seller μοντέλα στην Ελλάδα του 2020.
Περισσότερες πληροφορίες: www.sym.gr