Το VF125 οδηγεί τις εξελίξεις
Ευχαριστημένοι πρέπει να δηλώνουν οι απανταχού Έλληνες φίλοι των παπιών, αφού η εταιρία Γκοργκόλης ΑΕ με την τελευταία της κίνηση δίνει γι’ άλλη μια φορά πνοή στον χώρο των χρησιμότατων δίτροχων. Με τον ερχομό του SYM VF125 προδιαγραφών Euro5 δίνεται μια ουσιαστική παράταση ζωής στην κατηγορία των παπιών στην Ελλάδα.
Όσον αφορά την Ευρώπη, τα παπιά και η αγορά τους θα χαρακτηρίζονταν πανεύκολα “ελληνικό φαινόμενο”, αλλά και “ελληνική υπόθεση”.
Ξέρουμε πολύ καλά ότι υπάρχουν αρκετοί μοτοσυκλετιστές που αντιπαθούν τα παπιά και τα θεωρούν αναχρονιστικά μεταφορικά μέσα υποανάπτυκτων χωρών.
Από την άλλη, υπάρχουν και πολλές χιλιάδες άνθρωποι σε αυτή τη χώρα, χαμηλών εισοδημάτων κυρίως, που διαλέγουν μετά χαράς τα παπιά για την καθημερινή μετακίνηση και τις δουλειές τους και δεν τα αλλάζουν με τίποτα!
Οι λόγοι είναι πασίγνωστοι και περικλείονται μέσα σε δυο-τρεις λέξεις: ευκολία (χρήσης), οικονομία (τιμή απόκτησης, συντήρηση-επισκευή, κατανάλωση) και κυρίως αξιοπιστία. Πολύ δύσκολα μπορεί να χτυπήσει τα παπιά άλλη κατηγορία δίτροχων σ’ αυτό το τρίπτυχο και γι’ αυτό το ελληνικό κοινό τα τιμά και τα προτιμά εδώ και δεκαετίες.
Μπράβο μας λοιπόν που είμαστε εξυπνότεροι – δεν αστειευόμαστε – από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους, μπράβο και στην Γκοργκόλης ΑΕ που για άλλη μια φορά έγραψε ιστορία (έχει εισάγει το πρώτο παπί Euro3, το πρώτο παπί Euro4 και τώρα κάνει το ίδιο με το Euro5) και βοηθάει έμπρακτα με αυτό τον τρόπο τη διαιώνιση του συγκεκριμένου τύπου δικύκλων στην Ελλάδα.
Γιατί μετά την SYM θα ακολουθήσουν κι άλλοι κατασκευαστές που θα κάνουν τα παπιά τους να πληρούν τις νέες προδιαγραφές.
Το SYM VF125 έχει γίνει αποδεκτό από την Ελληνική αγορά, κι αυτό αντικατοπτρίζεται και στις πωλήσεις του. Το 2020 έκλεισε τη χρονιά στην 4η θέση των πωλήσεων παπιών, πετυχαίνοντας 837 πωλήσεις.
“Η αναγκαιότητα για προσαρμογή των χαρακτηριστικών στις αυστηρές προδιαγραφές Euro5, λειτούργησε σαν ερέθισμα για τη SYM για την εξέλιξη του ήδη επιτυχημένου VF125. Η SYM κρατά τα ιδιαίτερα γνωρίσματα του VF125 που το ανέδειξαν” λέει η αντιπροσωπεία στο Δελτίο Τύπου της για το νέο μοντέλο, και συμπληρώνει ότι “ο κινητήρας έχει δυναμώσει, με την ιπποδύναμή του να φτάνει τους 9.7 ίππους”.
Μία αύξηση της τάξεως του 15% που το τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας, καθώς αποτελεί πλέον το δυνατότερο 125άρι παπί, με τη SYM να αναδεικνύεται ως η εταιρία που διαθέτει τα ισχυρότερα παπιά σε δύο κατηγορίες (των 125cc και των super παπιών, με το VF 185).
Η SYM, με τον νέο της κινητήρα κατάφερε όχι μόνο να αυξήσει την ιπποδύναμη κατά 1.3 ίππους, αλλά και να μειώσει την κατανάλωση στα 1,68 λίτρα τα 100km (EURO 5 – WMTC3), που αντιστοιχεί σε μείωση της τάξεως του 10,2%!
Κατά τα άλλα, το νέο SYM VF125 διατηρεί τις γνωστές γραμμές του που είναι επηρεασμένες από το μεγαλύτερο, δημοφιλές VF185 με τη γνωστή sport σχεδίαση. Το 125 διαθέτει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
- Δυναμικές γραμμές στην ποδιά και σε όλα τα πλαστικά του
- Επιφάνειες carbon υφής
- Επιθετικό πίσω τμήμα που καταλήγει σε αεροδυναμική αεροτομή
- Κάλυμμα εξάτμισης με φινιρισμένες λεπτομέρειες
- Σιρίτι στις ζάντες
- Εντυπωσιακό διακοσμητικό πλαίσιο-χωροδικτύωμα κόκκινου χρώματος
- Εξάγωνο πίσω φωτιστικό σώμα τύπου LED, που χάρη στα 28 LED φώτα, παρέχει υψηλής απόδοσης φωτισμό.
- Φώτα ημέρας (DRL), αποτελούμενα από 9 LED σε σχήμα τόξου
- Σέλα 2 επιπέδων, με αντιολισθητική επένδυση και χαρακτηριστική κόκκινη ραφή
- Μαρσπιέ συνεπιβάτη μεγάλης επιφάνειας
- Έξυπνες θήκες για τα εργαλεία του οχήματος και αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα για μικροπράγματα όπως αδιάβροχα και γάντια
- Διακόπτης για αυτόματο άνοιγμα της σέλας, τοποθετημένος στο δεξί χειριστήριο του τιμονιού, χωρίς να χρειάζεται να σβήσει το όχημα
- Πίνακας οργάνων με αναλογικό στροφόμετρο και μία ψηφιακή LCD οθόνη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και ενημερωτικές λυχνίες περιμετρικά.
- Κεντρικός μαγνητικός διακόπτης, που αποτρέπει την κλοπή του παπιού
- Ζάντες αλουμινίου
- Tubeless ελαστικά, με φαρδύ πίσω ελαστικό διάστασης 120/70-17
- Δύο δισκόφρενα 220mm, με σωληνάκια υψηλής πίεσης και συνδυασμένης πέδησης (CBS)
- Το τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 94mm, με καλάμια διαμέτρου 26mm φοράει νέα σκληρότερα ελατήρια
- Πίσω ανάρτηση με δυο αμορτισέρ λαδιού-αερίου με εξωτερικό δοχείο – διαδρομής 60mm, ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση
- Μεταξόνιο 1.262mm για σταθερότητα και γωνία κάστερ στις 25,50 μοίρες για αμεσότητα στις αλλαγές κατεύθυνσης
- Πολυεδρικός προβολέας 12V35/35W
- Αναδιπλούμενα μαρσπιέ αναβάτη, για ασφάλεια σε οριακές κλίσεις.
Ο ανανεωμένος 4χρονος, αερόψυκτoς, 2βάλβιδος, SOHC, κινητήρας του SYM VF125 με το ημιαυτόματο σασμάν 4 σχέσεων έχει πλέον χωρητικότητα 124cc, αυξάνοντας τη διαδρομή του πιστονιού, προσφέροντας τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας .
- Μέγιστη ιπποδύναμη 9.7 ίπποι στις 8.500 rpm και μέγιστη ροπή 8.7 Nm στις 7.000 rpm
- EFI Keihin
- Μείωση κατανάλωσης στα 1,68 lt/100Km (WMTC 3) και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, CO2 38g/km.
- Υψηλότερη αυτονομία, που θεωρητικά ξεπερνά τα 200+ km χάρη στη χαμηλή κατανάλωση.
- Υψηλότερη σχέση συμπίεσης στα 9.5:1
Το SYM VF125 κυκλοφορεί σε 4 χρωματισμούς: Γκρι ματ, μπλε ματ, κόκκινο ματ, λευκό (και στους 4 χρωματισμούς το διακοσμητικό “πλαίσιο” χωροδικτύωμα παραμένει κόκκινο) και οι ζάντες είναι μαύρες ματ με κόκκινο σιρίτι στην περίμετρό τους
Το νέο SYM VF125 έχει τιμή 1.985€.
Περισσότερες πληροφορίες: www.sym.gr