MotorBike.gr

Voge 350AC: Το κλασικό δικύλινδρο είναι εδώ

02/05/2023

Με νέο δικύλινδρο κινητήρα και εμφάνιση ρετρό

Ένα ακόμα μέλος της οικογένειας Voge Advanced Classic ήρθε στην Ελλάδα, το πρώτο που χρησιμοποιεί το νέο δικύλινδρο κινητήρα 350cc του εργοστασίου. Με τιμή στα 4.990€ και δύο χρωματικές επιλογές.

Κατασκευασμένο πάνω στις γνωστές γραμμές των μοντέλων modern classic, με προσοχή στη λεπτομέρεια και το φινίρισμα, το νέο Voge 350AC συγκέντρωσε θετικά σχόλια στην έκθεση μοτοσυκλέτας της Αθήνας όπου έκανε την πρώτη του εμφάνιση για την ελληνική αγορά.

Το Voge 350AC είναι ένα πάντρεμα retro look με σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές, ένα modern classic, μια επιλογή σύμφωνη με τις αισθητικές ανάγκες ενός ξεχωριστού κοινού, που απλά θέλει να ακολουθήσει τη μόδα και να την ερμηνεύσει με τo δικό του στυλ, τη δική του προσωπικότητα.

Το νέο Voge 350AC είναι ένα roadster σε κλασικό στυλ και αυτό που επεκτείνει την οικογένεια Advanced Classic της Voge, συνδυάζοντας μια γυμνή μοτοσυκλέτα δρόμου με τις παραδοσιακές γραμμές ενός μοντέλου Scrambler.

Μια καλή επιλογή για τη μύηση νέων αναβατών, κατόχων διπλώματος κατηγορίας Α2 στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.

Η πραγματική καινοτομία του νέου Voge 350AC είναι ο υγρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας του, ο οποίος αναδεικνύει μια νέα πλατφόρμα της Voge για εφαρμογή σε μοντέλα μικρομεσαίου κυβισμού.

Διαθέτει 4βάλβιδες κεφαλές με 2 ΕΕΚ, αποδίδει ισχύ 41Hp και ροπή 31Nm, με την τροφοδοσία να γίνεται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού της Bosch.

Το μπλοκ των κυλίνδρων είναι κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου με σύνθετη επίστρωση νικελίου, πυριτίου και άνθρακα.

Τα έμβολα είναι σφυρήλατα, βελτιώνοντας τόσο την ισχύ όσο και την αντοχή του κινητήρα σε υπερθέρμανση και φθορές. Η δύναμη περνάει στο δρόμο από ένα καινούριο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και ελέγχεται από έναν επίσης νέο συμπλέκτη assist+sleeper (περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση).

Το αποτέλεσμα είναι ευεργετικό, αφενός γιατί περιορίζονται σημαντικά οι αναπηδήσεις του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων και αφετέρου γιατί ο συμπλέκτης δεν απαιτεί δύναμη από τον αναβάτη. Όντας μαλακός σε αίσθηση και ακριβής σε λειτουργία, προσφέρει άνετη λειτουργία χωρίς να κουράζει τον αναβάτη στην πυκνή κυκλοφορία και τα “μποτιλιαρίσματα”.

Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED και ο προβολέας, αν και θυμίζει τη σειρά AC, είναι τελείως νέος. Με τα φώτα ημέρας (DRL) σε σχήμα “V”, διαθέτει σχεδίαση που συνδυάζει την ανατολική φιλοσοφία του τετραγώνου και του κύκλου με αρμονικό τρόπο.

Το 350AC διαθέτει έγχρωμη οθόνη 5” υψηλής ανάλυσης και παρέχει όλες τις επιθυμητές ενδείξεις. Είναι ορατή κάτω από κάθε συνθήκη, καθόσον αυτόματα μπορεί και μεταλλάσσει τον φωτισμό της ανάλογα με το εξωτερικό περιβάλλον. Επιπλέον, μια θύρα USB δίπλα στην οθόνη είναι αυτή που θα κρατήσει την ηλεκτρική σας συσκευή πάντα φορτισμένη.

Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου “διαμάντι” είναι τελείως νέο και η όλη του κατασκευή έχει μελετηθεί για να προσφέρει στο σύνολο υψηλού βαθμού ακαμψία.

Το επίσης σωληνωτό ατσάλινο υποπλαίσιο είναι προσθαφαιρούμενο, ένα χαρακτηριστικό που δίνει  επιπρόσθετη αξία στη μοτοσυκλέτα.

Μπροστά υπάρχει ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41mm, ρυθμισμένο έτσι ώστε να προσφέρει σωστή πληροφόρηση και λειτουργία.

Πίσω παρατηρούμε ένα ασύμμετρο αλουμινένιο ψαλίδι, όπου μέσω μοχλικού συστήματος εδράζεται ένα ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση μονό αμορτισέρ.

Το σύστημα πέδησης χρησιμοποιεί δύο κυματιστά δισκόφρενα διαμέτρου 298mm μπροστά και 240mm πίσω, με διπίστονες δαγκάνες της Nissin και τελευταίας γενιάς δικάναλο ABS Bosch (9.1).

Οι χυτές ζάντες των 17 ιντσών είναι αλουμινένιες, φιλοξενούν Radial ελαστικά διαστάσεων 110/70 – 150/60 αντίστοιχα και διαθέτουν από έξη διπλά μπράτσα.

Διπλή είναι και η βάση έδρασης του μπροστινού φτερού, καθιστώντας το ακλόνητο στις υψηλές ταχύτητες και παρέχοντας την απαιτούμενη κατευθυντικότητα.

Στο πίσω μέρος, o χαρακτήρας Scrambler τονίζεται από το ψηλά τοποθετημένο τελικό της εξάτμισης, με τις κλασικές πινελιές σε σέλα και υποπλαίσιο να δένουν αρμονικά με το φουτουριστικό φωτιστικό σώμα και το στιβαρό αλουμινένιο ψαλίδι.

Μια ακόμη σύγχρονη σχεδιαστική νότα αφορά τη βάση της πινακίδας και των φλας, τα οποία στηρίζονται πάνω στο ψαλίδι και όχι παραδοσιακά στο υποπλαίσιο.

Η τιμή του νέου Voge 350AC έχει διαμορφωθεί στα 4.990€ και το μοντέλο διατίθεται σε δύο χρωματικούς συνδυασμούς (ανθρακί και κίτρινο).

Καλύπτεται από εγγύηση δύο ετών χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό και για την απόκτησή του υπάρχει δυνατότητα αποπληρωμής σε 18 άτοκες δόσεις ή/και μέχρι 72 έντοκες χωρίς προκαταβολή.

Περισσότερες πληροφορίες: voge.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!